صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 09
کد خبر: ۶۲۲۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز جمعه ۱۸ مهر ۹۹+ جدول

نرخ طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز جمعه ۱۸ مهر ۹۹ را در جدول زیر ببینید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ نرخ طلای ۱۸ عیار نرخ ارز نرخ دلار سکه طلا یورو امروز جمعه ۱۸ مهر ۹۹ منتشر شد. عمده قیمت‌های طلا ارز دلار سکه طلا یورو امروز جمعه ۱۸ مهر در بازار طلا، سکه و ارز سیر نزولی را تجربه کردند ولی دلال‌ها و سوداگران در بازار در معاملات شبانه نسبت به کاهش قیمت طلا و ارز مقاومت کرده و مانع از ادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار شدند؛ برهمین اساس قیمت‌ها در ساعات نخست معاملات دیروز نسبت سه شنبه با افزایش همراه بود. در ادامه این خبر مروری بر قیمت طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در روز گذشته خواهیم داشت و سپس قیمت طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز جمعه ۱۸ مهر ۹۹ را نیز خواهیم آورد. 

 

طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو دیروز پنجشنبه 17 مهر ۹۹

دیروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۳۴۵ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان است. همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 8 میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 150 هزار تومان و سکه گرمی2 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده است و به فروش رسید و در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 345 هزار تومان، قیمت دلار 29 هزار و 500 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 14 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 13میلیون و 700 هزار تومان است.

 

گفتنی است، قیمت طلا و سکه در بازار از ابتدای هفته نزولی شد و این روند قیمتی با توجه به کاهش قیمت ارز همچنان ادامه داشت؛ برهمین اساس قیمت سکه از کانال 15 میلیون تومان به 14 میلیون تومان بازگشت و با ادامه روند نزولی قیمت‌ها در معاملات ظهر روز یکشنبه قیمت سکه به کانال 13 میلیون تومان بازگشت.

 

در بازار ارز نیز قیمت دلار 29 هزار و 500 تومان، یورو 34 هزار و 800 تومان و درهم امارات 8 هزار و 50 تومان اعلام شده است.

 

گفتنی است، تشدید نوسانات ارزی موجب شد تا بازارساز تصمیم جدی برای مدیریت عرضه و تقاضا بگیرد و برهمین اساس علاوه بر افزایش عرضه در بازار با برداشتن سقف فروش در سامانه نیما، از سرگیری فروش ارز سهمیه‌ای و کاهش اختلاف دلار در بازار رسمی و آزاد و البته آزاد شدن فروش ارز پتروشیمی ها در صرافی های مجاز مقدمات کاهش نوسانات قیمتی را در بازار ارز فراهم کرد.

 

ولی ظاهرا بازار از سیاست‌های بازارساز استقبال نکرد و همین امر سبب شد تا قیمت ارز در روزهای اخیر مدام رکوردهای جدیدی را به ثبت برساند؛ در صرافی‌های بانکی نیز قیمت ارز به دنبال بازار آزاد درحال رکوردزنی بود.

 

البته از صبح شنبه و با انتشار خبرهای امیدوار کننده بازار ارز و طلا مسیر نزولی را پیش گرفت و برهمین اساس نیز دلار آزاد از کانال 29 هزار تومان به کانال 27 هزار تومان، دلار رسمی از کانال 28 هزار تومان به کانال 26 هزار تومان و سکه از کانال 15 میلیون تومان به کانال 13 میلیون تومان بازگشت.

 

هرچند فعالیت دلالان و سوداگران ارزی مانع از کاهش بیشتر قیمت ارز شد و مسیر قیمت‌ها در بازار طلا و ارز از روز دوشنبه باردیگر صعودی شد.

 

با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت خرید و فروش ارز در صرافی های بانکی نیز افزایش یافت و برهمین اساس هم اکنون قیمت فروش دلار در صرافی ها با ثبات نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل 29 هزار و 200 تومان و قیمت خرید دلار نیز 29 هزار و 100 تومان درج شده است.

 

ضمن اینکه قیمت فروش یورو نیز با افزایش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل معادل 34 هزار و 200 تومان و قیمت خرید یورو 34 هزار و 100 تومان تعیین شده است.

 

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی های بانکی و بازار متشکل ارزی متغییر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می کند.

 

طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز جمعه ۱۸ مهر ۹۹

تغییر قیمت لحظه نوع
(-۰.۰۱%) -۴۰ ۲۹۲,۰۲۰ دلار
(۰.۰۱%) ۳۰ ۳۴۲,۰۲۰ یورو
(۰.۰۲%) ۹۰ ۳۸۳,۷۱۰ پوند
(-۰.۰۱%) -۱۰ ۸۰,۸۷۰ درهم امارات
(-۰.۳۷%) -۵۰۰,۰۰۰ ۱۳۵,۵۰۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی
(۰.۰۱%) ۲۰,۰۰۰ ۱۴۷,۱۱۰,۰۰۰ سکه طرح جدید
(-۰.۶۱%) -۵۰۰,۰۰۰ ۸۱,۰۰۰,۰۰۰ نیم سکه
(-۰.۷۷%) -۴۰۰,۰۰۰ ۵۱,۶۰۰,۰۰۰ ربع سکه
(-۰.۳۸%) -۱۰۰,۰۰۰ ۲۶,۰۰۰,۰۰۰ سکه گرمی
(-۰.۰۴%) -۵,۰۰۰ ۱۳,۵۶۱,۰۰۰ گرم طلای 18
(-۰.۰۳%) -۶,۰۰۰ ۱۸,۰۸۱,۰۰۰ گرم طلای 24
(-۰.۰۳%) -۲۰,۰۰۰ ۵۸,۷۴۰,۰۰۰ مثقال طلا
(-۰.۰۱%) -۲۲ ۱,۸۸۵.۹۱ انس طلادلار
(-۰.۰۵%) -۴۵ ۸۶۵.۹ پلاتیندلار
-- ۲۳.۸ انس نقرهدلار
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
این ممبکته یا دزد یازار شب مخوابی صبح میری خرید همه چیز چند برابر شده خدایا دردمند رو به کی بگیم کی بداد ما یاید برسه خدا خدا .دیگه خسته شدم همه خستن....دست اندر کارا دولت نا مردا خودشون رو یه خواب زدن....هیچکس یخ فکر ما نیست پروردگارا تو بدادمون برس... ملت بیچاره شد کشور از دست رفت هیچ چیز سر جای خودش نیست.. .
ناشناس
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
مردم چی فرض کردین