صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 10
کد خبر: ۶۲۴۰۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو 19 مهر 99

نتایج قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو امروز 19 مهر 99+ اسامی برندگان ایران خودرو بر اساس کد پیگیری و کد ملی

نتایج قرعه‌کشی چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو امروز شنبه 19 مهر منتشر شد. در ادامه اسامی برندگان بر اساس کد پیگیری و کد ملی را در زیر مشاهده کنید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مراسم قرعه‌کشی چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو، امروز شنبه  ۱۹ مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد و اسامی برندگان اعلام شد.  در ادامه کی توانید  اسامی برندگان رانا پلاس؛ سورن پلاس و وانت آریسان امروز 19 مهر 99 را در ادامه مشاهده کنید. 

 

در مرحله چهارم فروش فوق‌العاده ایران خودرو، ۳ محصول وانت آریسان، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه شده است.

 

نتایج این قرعه‌کشی پس از تأیید توسط نهاد‌های ناظر در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قرار گرفته و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت ایران‌خودرو، در بخش میزکار/ استعلام وضعیت قرعه‌کشی از نتیجه مشارکت خود در این طرح اطلاع یابند.

 

 

همچنین اسامی برندگان به تفکیک خودرو و بر اساس کد ملی و شماره پیگیری از اینجا قابل دریافت است.

 

اسامی برندگان قرعه کشی رانا پلاس امروز 19 مهر 99

 

اسامی برندگان قرعه کشی سورن پلاس امروز 19 مهر 99

 

اسامی برندگان قرعه کشی وانت آریسان امروز 19 مهر 99

 

 

اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

 

مشتریان منتخب در این طرح تا ۵ روز فرصت خواهند داشت با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت‌نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت اتمام این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره‌ها جایگزین خواهند شد.

 

در این قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو مرحله چهارم در بخش خودروی وانت آریسان تعداد ۶۵، ۷۹۶ نفر ثبت‌نام داشته‌اند، همچنین در رانا پلاس ۶۵۰، ۱۳۷ نفر، و سورن پلاس ۱، ۳۶۶، ۵۸۵ نفر اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

 

 

 

جزئیات مراسم قرعه کشی ایران خودرو امروز 19 مهر 99

 در مراسم قرعه کشی که در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار شد، ۵۰ درصد از متقاضیان نیز به عنوان لیست ذخیره انتخاب شدند. 

 

پس از تایید فرآیند و نتایج قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر،‌ مشخصات پذیرفته شدگان در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین پیامک اطلاع رسانی به نفرات برگزیده ارسال خواهد شد. 

 

طبق مصوبه کمیته خودرو، منتخبان این طرح تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند. در صورت عدم واریز وجه، متقاضیان دیگر از فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد. 

 

گفتنی است، در چهارمین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو که ثبت نام آن در هفته گذشته انجام شد، سه محصول راناپلاس،‌ سورن پلاس و وانت آریسان با ظرفیت هشت هزار و ۵۵۰ دستگاه به متقاضیان عرضه شده است. 

 

نکته قابل تأمل این است که ظرفیت کل این طرح ۸۰۰۰ دستگاه خودرو است که در مجموع ۲۰۹۲۵۱۸ نفر ثبت‌نام کرده‌اند یعنی از هر ۲۶۱ نفر نام یک نفر به‌عنوان برنده اعلام می‌شود.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
قیمتها خیلی خیلی گران است ما دیگر فکر خودروراازسربدرکردیم
روح الله ایمانزاده
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
ماشین
حسن
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
خودتونید چه اشی چی کشکی قرعه کشی کدومه مردمو کم ذلیل کنید شما گفتید ومردم هم باور کردند وزارت خانه بی وزیر عرضه ندارند دلال مافیای خودرو را حذف کنند چون خودشون هستند ماشین در حین قرعه کشی بین خودشون تقسیم می کنند میگن این هم قرعه کشی
مگه نمیگن در سال چند هزار ماشین تولید میکنند کاری کردند ماشین شد چند برابر به هدفشان رسیدن ماشین ها را پیش فروش کنند مثلا یکسال ودوسال و واردات خودرو را برای هر نفر یک ماشین با شرایط بدونه عوارض گمرکی ازاد کنند
کسایی که توانایی داره اونوقت این مافیا ودلال ها می خوان چی کارکنند
فروشنده ۰۹۱۲۷۴۰۸۸۱۰
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
فروشنده هستم رانا خریدار تماس بگیره نهصدو دوازده هفتصدو چهل هشتادو هشت ده