صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۵۲
  • چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
  • Wednesday 25 January 2023
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 11
کد خبر: ۶۲۶۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

ماجرای طلاق بهنوش بختیاری چیست؟

بهنوش بختیاری بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون امروز در یک استوری اینستاگرامی از طلاق با همسرش خبر داد.ماجرای طلاق بهنوش بختیاری را در ادامه میخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر ماجرای طلاق بهنوش بختیاری امروز در فضای مجازی جنجالی شد. بهنوش بختیاری در استوری خود از جدایی و طلاقش خبر داد که عکس آن را در ادامه میبینید. بهنوش بختیاری بازیگر جنجالی است که این روزها با اظهارنظرهای خود بر سر زبان ها افتاده است.

 

 

ماجرای طلاق بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین 

بهنوش بختیاری با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام شخصی خود، نوشت: " بهای نگهداشتن یک زن کنار خود مهر است نه مهریه، زمانی که نه مهر است و نه عشق، خداحافظی بهترین کار است.همه مهر عالم به پای تو ولی خداحافظ بی مهر من"

 

 

بیوگرافی بهنوش بختیاری 

بهنوش بختیاری در 29 اردیبهشت ماه سال 1354 متولد شد. بهنوش بختیاری در تهران بدنیا آمده است. بهنوش بختیاری بازیگر توانای کشورمان است. بهنوش بختیاری در خانواده ای شش نفره بدنیا آمد. بهنوش بختیاری یک خواهر و دو برادر بزرگ تر از خودش دارد.

 

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

 

 

ازدواج بهنوش بختیاری 

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

 

بهنوش بختیاری بارها و بارها در برنامه های مختلف و با انتشار پست های متعدد در اینستاگرام درباره عدم علاقه همسرش به انتشار عکس صحبت کرد اما تصاویر مختلفی به همسر خانم بازیگر نسبت داده شده است.

 

 

بهنوش بختیاری در یک مصاحبه به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

 

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری و سرپرستی فرزند از بهزیستی

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد. این بانوی هنرمند در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شنانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

 

 

این بانوی هنرمند یکسال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کند اما چند وقت بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد.

 

 

یگانه ، حنانه و مبینا سه دخترخوانده بهنوش بختیاری هستند که خانم بازیگر سرپرستی آنها را برعهده دارد.

بهنوش بختیاری حامی ترنس های ایرانی است و علاوه بر فعالیت های هنری به این فعالیت اجتماعی به شکلی جدی می پردازد.

 

حواشی بهنوش بختیاری


تبلیغ اینستاگرامی بهنوش بختیاری درباره شربت درمان کرونا

انتشار ویدئویی از تبلیغ اینستاگرامی بهنوش بختیاری از شربتی برای درمان و پیشگیری از کرونا با انتقاد کاربران فضای مجازی همراه شد.

 

همزمان با داغ شدن بازار ماسک پزشکی، ویدئویی از تبلیغ اینستاگرامی بهنوش بختیاری در خصوص شربتی برای پیشگیری و درمان کرونا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که با انتقاد‌های زیادی از سوی کاربران همراه شده است.

 

 

کاربران ضمن انتقاد از پدیده‌ سلبریتی پروری در فضای مجازی نسبت به این اقدام غیراخلاقی خانم بازیگر برای دریافت پول حاصل از تبلیغات و بازی با جان مردم در این شرایط حساس کشور انتقاد کردند.

 

سید یاسر رایگانی سخنگوی سارمان تعزیرات حکومتی درباره ورود یکی از بازیگران به تبلیغ شربت پیشگیری از کرونا ویروس اظهار کرد:اگر کسی با عنوان پیشگیری از کرونا این شربت را خریداری کرده است می تواند به عنوان تقلب در کسب به شعب سازمان تعزیرات حکومتی شکایت کند.

 

حمایت بهنوش بختیاری از اعدام ۳ جوان متهم حوادث آبان ۹۸

بهنوش بختیاری بازیگر محبوب ایرانی است که طی چند ماه اخیر حواشی زیادی پیرامونش شکل گرفته است. روز گذشته نیز او آخرین حاشیه اش را رقم زد.

 

 

بهنوش بختیاری بازیگر محبوب ایرانی است که طی چند ماه اخیر حواشی زیادی پیرامونش شکل گرفته است. روز گذشته بهنوش بختیاری آخرین حاشیه اش را رقم زد و پستی درباره سه جوان معترض اعدامی منتشر کرد که با واکنش شدید کاربرانش روبرو شد که حتی بعد از پاک کردن آن پست زیر پست های دیگر او نسبت به این قضیه واکنش نشان دادند. بهنوش بختیاری ساعتی بعد این پست را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد.

 

اظهار نظر در مورد اعدام نوید افکاری 

بهنوش بختیاری با انتشار استوری در اینستاگرام نسبت به ماجرای اعدام نوید افکاری واکنش نشان داد.

 

 

دعوای سحر زکریا و بهنوش بختیاری

دعوای لفظی بین سحر زکریا و بهنوش بختیاری بالا گرفته است. این بحث که از صحبت‌های گلایه آمیز زکریا درباره مهران مدیری شروع شده بود، با پاسخ تند زکریا ادامه یافت.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
سلام خانم شما در ایران جستید خود را مهر سوخت نگن آ