صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 13
کد خبر: ۶۲۸۱۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
نحوه ثبت نام ایران خودرو مهر ۹۹؛

فیلم نحوه ثبت نام ایران خودرو مهر ماه ۹۹ در فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله چهارم امروز ۲۲ مهر ۹۹

فیلم نحوه ثبت نام ایران خودرو به همراه آموزش تصویری گام به گام را در این خبر مشاهده خواهید کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، ایران خودرو برای تنظیم نابسامانی بازار اقدام به فروش محصولات خود در قالب فروش و پیش فروش محصولات ایران خودرو در مراحل مختلف کرده است. در طرح فروش ویژه ایران خودرو محصولات مختلف و محبوب ایرانی ها به فروش گذاشته شد است . طرح فروش ویژه ایران خودرو امروز 22 مهر 99 که از ساعت 9 امروز سه شنبه 22 مهر ماه 99 ایران خودروآغاز می گردد.

 

برای اطلاع از چگونگی ثبت نام تا انجام ثبت نام به صورت گام به گام و مرحله به مرحله در سایت ایران خودرو ما با ما همراه باشید. در ادامه فیلم نحوه ثبت نام ایران خودرو را برای شما آورده ایم. با دقت نگاه کنید تا ثبت نام ایران خودرو به سهولت انجام شود.

 

آموزش ثبت نام در سایت ایران خودرو پیش فروش فوق العاده مرحله پنجم فروش و ثبت نام خودرو ایران خودرو + فیلم و تصاویر گام به گام

 

 

چگونگی ثبت نام در سایت ایران خودرو در پنجمین مرحله از مراحل ثبت ایران خودرو در دو قالب فروش ویژه ایران خودرو- فروش فوق العاده ایران خودرو- و فروش یکساله محصولات ایران خودرو 12 ماهه را در ذیل آموزش می دهیم

 

چگونگی آموزش ایران خودرو + فیلم نحوه ثبت نام ایران خودرو 

 

 

جزئیات بروزرسانی و اضافه شدن ترفند جدید:

ترفند جلوگیری از بازگشت به صفحه اول پس از کلیک رو دکمه پرداخت


اخیرا مشاهده شده که پس از کلیک روی دکمه پرداخت بجای ورود به درگاه به صفحه اول سایت ایران خودرو بر میگردیم! در این فایل آپدیت خواهیم دید که چرا این اتفاق می افتد و چگونه میتوانیم از این مورد جلوگیری کنیم.

 

نحوه ادامه ثبت نام و ورود به درگاه در صورت مواجهه با پیام تکمیل ظرفیت


چگونه اگر موقع ورود به مرحله آخر (انتخاب رنگ و درگاه) با پیام تکمیل ظرفیت مواجه شدیم باز هم بتوانیم ثبت نام را ادامه دهیم و شانسمان را برای ورود به درگاه از دست ندهیم.

 

چرا آموزش نحوه ثبت نام را ارائه کردیم؟


با توجه به اختلاف قیمت بسیار زیاد خودرو در بازار و ایران خودرو و دریافت مبالغ میلیونی برای ثبت نام هر خودرو در سایت ایران خودرو توسط برخی افراد سودجو، این آموزش طراحی و ارائه شد تا تمامی افراد عادی متقاضی خودرو که دانش فنی در این زمینه را ندارند بتوانند با استفاده از آن خودشان به شخصه ثبت نام را انجام دهند، که با یاری خداوند متعال در راستای رسالتمان توانستیم به تعداد زیادی از این عزیزان کمک کنیم تا موفق شوند خودرو مورد نظرشان را به قیمت مناسب از سایت ایران خودرو خریداری کنند.

 

 

ثبت نام ایران خودرو را در ادامه آموزش می دهیم:

 

آموزش ثبت نام ایران خودرو در طرح پیش فروش ایران خودرو ، فروش ویژه ایران خودرو 22 مهر ماه 99

 

برای ثبت نام خودرو در سایت ایران خودرو، سریع ترین روش داشتن شماره مشتری می باشد برای ایجاد مشتری باید با همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی به سایت ایران خودرو مراجعه کنید.

 

مرحله اول وارد سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir شده و سپس در بالای سایت روی ایجاد پروفایل کاربر جدید کلیک نموده تا وارد صفحه ایجاد پروفایل کاربر جدید شویم سپس کلیه مشخصات را دقیق و مطابق با شناسنامه تکمیل نموده(مطابق تصویر زیر)

 

 

سپس بعد از تکمیل کامل مشخصات و وارد نمودن کد امنیتی در پایین صفحه و فشردن ثبت اطلاعات وارد صفحه شخصی میزکار می شود(مطابق تصویر زیر)

 

 

*نکته مهم:ایجاد پروفایل جدید فعلاٌ موقت می باشد و بعد از ثبت نام حتما باید برای ایجاد مشتری به نمایندگی مراجعه نمود

 

صفحه ورود مشتری با شماره مشتری

 

در صورتی که شماره مشتری خود را وارد نمایید. بعد از وارد کردن کد امنیتی روی ورود کلیک کرده تا وارد سایت شوید .(مانند تصویر زیر)

 

 

 

*در صورت گذاشتن تیک مرا به خاطر بسپار در مراجعه آینده شماره مشتری شما به طور اتوماتیک در قسمت های مربوطه ثبت خواهد شد.

 

**در مورد کد امنیتی توجه فرمایید که بزرگ یا کوچک بودن حروف حائز اهمیت نیست

 

***همچنین در صورت ناخوانا بودن حروف تصویر امنیتی می توانید دکمه از نو را فشار دهید

 

در صورتی که شماره شناسنامه و شماره ملی شما یکی است در قسمت شماره ی شناسنامه شماره ی ملی خود و کد امنیتی را وارد نمایید. بعد روی ورود کلیک نمایید.(مانند تصویر زیر)

 

 

 

حال وارد میزکار و صفحه شخصی خود خوا هید شد از قسمت کاربری خرید خودرو را انتخاب نموده.(مانند تصویر زیر)

 

 

 

در صفحه باز شده کلیه بخشنامه های فعال لیست می باشد اگر تعداد بخشنامه های موجود زیاد باشد برای پیدا کردن سریع و راحت بخشنامه میتوانید از لیست کشویی انتخاب خانواده خودرو مورد نظر را انتخاب می کنیم (مطابق تصویر1زیر) و از لیست انواع فروش هم میتوانید نوع فروش را مشخص نمایید(مطابق تصویر2زیر)

 

 

 

تصویر1

 

 

تصویر2

 

سپس در صورت پیدا کردن بخشنامه مورد نظر خود روی سفارش کلیک کرده(مطابق تصویر زیر)

 

 

 

در ثبت نام های اخیر مشاهده شده که صفحه ورود مشتری قبل از ثبت نام برداشته می شود در اینگونه ثبت نام ها بعد از فشردن دکمه ثبت نام وارد صفحه بعدی و ورود مشخصات می شویم و باید مشخصات را مطابق شناسنامه و کد امنیتی را وارد نمود و روی ورود مشتری کلیک نمود(مطابق تصویر زیر)

 

 

سپس وارد صفحه مشخصات خودرو انتخاب شده می شویم در این صفحه تجهیزات خودرو قابل مشاهده می باشد و می توانیم رنگ خودرو را از میان رنگ های موجود انتخاب نمود(مطابق تصویر زیر)

 

 

 

بعد از انتخاب رنگ خودرو روی مرحله بعدی کلیک کرده و وارد صفحه تایید/پرداخت می شویم درگاه بانک را انتخاب میکنیم

**نکته مهم:در انتخاب درگاه حتما نباید درگاه بانک مربوط به کارت خود را انتخاب کنید کلیه کارت های بانکی عضو سیستم شتاب قابلیت پرداخت از هر درگاهی را دارد

و روی پرداخت الکترونیک کلیک کرده(مطابق تصویر زیر)

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرزاقی خراسانلو
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
پژو۴۰۵
محمد جوانمردی
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
پژو 405
احمد
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
سلام من ثبننام کردم درفروش یکساله ایران خودرویک شماره قرعه کشی به من داده شد این دیگه تمام است و منتظرقرعه کشی بمانم اگه برنده شدم به نمایندگی مراجعه کنم وبرای ثبتنام اینترنتی نیاز به مراجعه به نمایندگی ندارم لطفا راهنمایی کنید.
عاطفه
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
عالی
سیروس ج
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
راهنمائیها جامع و کامل هستند.از این بابت ممنون.
سحر امانی
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
خوبه
دانیال
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
محمد
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
چطوری‌ماشین‌ثبت‌نام‌کنم
یونس سارجه کور
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
ای بابا یه ماشین بدین به ما
یونس سارجه کور
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
ای بابا یه ماشین بدین به ما