صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 17
کد خبر: ۶۳۲۸۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

پراید گران شد+ قیمت جدید

قیمت انواع پراید در بازار چقدر شده است؟ آیا روند صعودی قیمت انواع مدل‌های پراید متوقف شده است؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ پراید خودروی پرطرفدار بین ایرانیان است . قیمت به صرفه پراید باعث شده که ایرانی ها به سمت این خودرو بروند . قیمت پراید چند روزی است که در حال رکورد شکنی است . در ادامه قیمت روز پراید را بررسی می کنیم .

 

پراید ۱۱۱ SE از ۱۵ مهر تاکنون با افزایشی در حدود شش میلیون تومان روبه‌رو شده است. هم‌اکنون پراید ۱۱۱ SE در بازار ۱۴۳ میلیون تومان قیمت دارد.

 

همچنین پراید ۱۳۱ SE نیز در بازار با رشد سه میلیون تومان مواجه شده؛ به طوری که در حال حاضر با قیمت ۱۲۳ میلیون تومان به فروش می‌رود.

 

در این میان، قیمت پراید ۱۳۲ SE هم در طی ۱۰ روز گذشته از ۱۲۳ میلیون تومان به ۱۲۶ میلیون تومان تغییر کرده است؛ این یعنی افزایش سه میلیون تومانی این خودرو.

 

آن طور که خبرآنلاین روایت کرده، در بازار خودرو در حال حاضر پراید ۱۵۱ SE با قیمت ۱۲۳ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است؛ این در حالی است که ۱۵ مهر ماه ۱۲۱ میلیون تومان قیمت داشت. این خودرو در طول این مدت ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

 

پراید ۱۵۱ پلاس هم رشد ۴ میلیون تومانی قیمت را در ۱۰ روز گذشته تجربه کرده است. این خودرو هم‌اکنون در بازار ۱۳۸ میلیون تومان قیمت دارد./ تجارت نیوز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سحر
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
الان چرا گفتی قیمت ارزان احمق
ناشناس
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
پراید چیه آخه در مقابل تیبا تیپ ۱
ابوالفضل
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
آقا پراید بین ایرانیا خودروی پر طرفدار نیس، با این قیمتهایی روز به روز داره می ره بالا مردم چاره ایی دیگه،جز خرید پراید لگن رو ندارن
مکانیک
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
اگه پراید ۱۱۱ بشه ۱۴۳ میلیون اونوقت تیبا صندوقدار هم باید بشه ۱۷۰ میلیون تیبا خیلی از پراید سره خیلی از پراید قوی و محکمه شتابشهم بیشتر از پرایده