صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - 2020 October 25
کد خبر: ۶۴۲۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

خبر خوش و فوری/ طرح جدید خرید خدمت سربازی + فیلم

ابوترابی نماینده مجلس از طرح جدید مجلس خبر داد که مطابق آن هر مشمولی که بیش از ۲۸ سال سن دارد، تا سن ۵۰ سالگی، ۵۰ درصد بیش از مشمولان سربازی رفته مالیات بپردازد اما دوره خدمت وظیفه عمومی را سپری نکند و از خدمات اجتماعی که به کارت پایان خدمت ربط دارد ‌بهره‌مند شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابوترابی نماینده مجلس از طرح جدید مجلس خبر داد که مطابق آن هر مشمولی که بیش از ۲۸ سال سن دارد، تا سن ۵۰ سالگی، ۵۰ درصد بیش از مشمولان سربازی رفته مالیات بپردازد اما دوره خدمت وظیفه عمومی را سپری نکند و از خدمات اجتماعی که به کارت پایان خدمت ربط دارد ‌بهره‌مند شود.

 

 

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
الان برادرم حدود۶شش سال است درزندان میباشدویک سری دیگرهم ۹سال حبس کشیده والان ۴۴سال سن داردوحکمش ۲۵ سال است لطفا راهنمایی فرماید
دانشجو
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
به خدا بهترین روشه هر دو طرف سود میکنن هم اونی که داره سربازی میکنه حقوقش بیشتر بشه و رقبتش بیشتر بشه بره سربازی، هم اونی که نمیخواد خدمت کنه بره دنبال کار و زندگیش برنامه ریزی هاش به هم نریزه دو سال از عمرشو هدر بده بعدشم بیاد بدون کار سرافکنده بشه بره سمت غلط، که هزینه اون تامین امنیت حالا بخواد در مقابله با خود همین شخصی که رفته سمت مسیر غلط صرف بشه.
چرا کسی که نیم متر زمین نداره برای امنیت اونی که هکتار هکتار زمین داره و خروار خروار پول داره بره زندگیشو هدر بده همه ی برنامه ریزی هاش به هم بخوره، حداقل بره دنبال کار دنبال تشکیل زندگی دنبال راه درست. به خدا همین سربازی اجباری باعث میشه خیلی ها مسیر زندگیشون خراب بشه که امنیت به هم بریزه