صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۲۲
  • شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
  • Saturday 10 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - 2020 October 27
کد خبر: ۶۴۵۱۱
حاشیه حیرت‌آور در تمرین آبی‌های پایتخت؟

ماجرای درگیری فیزیکی در تمرین استقلال

ماجرای درگیری فیزیکی در تمرین استقلال در فضای مجازی جنجال زیادی به پا کرده است. البته اینخبر هنوز توسط مقامات رسمی تائید و تکذیب نشده است. جزئیات بیشتر درگیری فیزیکی در تمرین استقلال را در زیر بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ هنوز یک هفته از آغاز مربی گری محمود فکری در استقلال نگذشته است که خبر درگیری یکی از بازیکنان با سرمربی جدید استقلال در فضای مجازی به سرعت دست به دست می شود. ماجرای درگیری وریا غفوری با محمو فکری سرمربی جدید استقلال حاشیه های زیادی برای این مربی تازه کاز ایجاد کرده است. البته خبر درگیری فیزیکی وریا غفوری و محمود فکری توسط هیچ از بازیکنان و مقامات رسمی استقلال تائید و یا تکذیب نشده است. جزئیات درگیری در تمرین آبی پوشان پایتخت را در زیر بخوانید.

 

هنوز یک هفته از آغاز کار محمود فکری در استقلال نمی گذرد که زمزمه کتک کاری بین بازیکن و سرمربی در تمرین تیم فوتبال استقلال در برخی شبکه های اجتماعی دست به دست شد اما تا این لحظه این خبر عجیب تایید نشد.

 

در حالی که مطرح شده در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، وریا غفوری با محمود فکری درگیری پیدا کرده و بازیکن آبی پوشان با سرمربی خود کتک کاری کرده است، اما این خبر پس از پیگیری از نزدیکان باشگاه تایید نشد.

 

 

هنوز هیچ مقام رسمی در این باره اظهار نظر نکرده است و باید دید در آینده مدیران باشگاه استقلال چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: