صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - 2020 October 27
کد خبر: ۶۴۵۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

زمان پخش و تکرار سریال عطسه رشیدپور از شبکه سه

سریال عطسه به تهیه کنندگی رضا رشیدپور از روز شنبه 10 آبان به روی آنتن شبکه سه سیما می رود. رویکرد سریال عطسه اجتماعی و طنز است. در ادامه ساعت دقیق پخش سریال عطسه و زمان تکرار را برایتان آورده ایم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سریال عطسه به تهیه کنندگی رضا رشیدپور از روز شنبه 10 آبان 99 ساعت 18 روی آنتن شبکه سوم سیما می رود. سریال عطسه از شنبه تا چهارشنبه به مدت یک ساعت یعنی از ساعت 6 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر از شبکه سوم سیما پخش می شود. رویکرد سریال عطسه اجتماعی و طنز است که در هفته دو روز به مسائل زنان و دختران در جامعه امروزی می پردازید. در ادامه جزئیات بیشتری از سریال عطسه را برایتان توضیح دادیم.

 

برنامه عطسه به تهیه‌کنندگی رضا رشیدپور ، از شنبه (۱۰ آبان ماه)، روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود گفتنی است این برنامه با رویکرد اجتماعی و طنز، از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸ تا ۱۹ پخش خواهد شد.

 

موضوعات برنامه عطسه رشیدپور

 

«عطسه» دو روز در هفته به دختران و بانوان اختصاص دارد و مسائل مربوط به آنان را بررسی می‌کند.

 

همچنین در طول هفته پیشکسوتان عرصه اجرا و رسانه نیز، در این برنامه به عنوان مهمان حضور خواهند داشت.

 

مجریان برنامه عطسه

 

حمید ترابیان، پرویز نشاط، مژده خنجری و مریم ماهور و غزل ماهروزاده مجری‌های این برنامه عصرگاهی خواهند بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
برتری و ارزش 4زن الگو، برترین زنان دو عالم، به شاغل و کارآفرین بودن آنها نبود! ولی مگر میتوان حضرت ام البنین(س)، مادر چهار مرد قهرمان جهان اسلام را، مادری نمونه ندانست؟! مگر میتوان مادری که حاج قاسم سلیمانی را تربیت کرد و مادرانی که شهدای اسلام را به دنیا آورده و تربیت و بزرگ کرده اند، و زنانی که آنها را همراهی و پشتیبانی کرده اند، را قهرمان واقعی و افتخارآفرین ندانست؟؟!!!
دین و فرهنگ ما با شناخت و علم و آگاهی و منطق، برای زن و مرد، راه های افتخارآفرینی را معرفی کرده و اگر نفهمیم به دام اسلام انگلیسی گرفتار خواهیم شد. زن مسلمان به مادر بودن افتخار میکند، زیرا پیامبر اکرم (س)( انسانی صادق و عالم و امین و رحمه العالمین) حتی به سقطی ها امت مباهات می کند!!!!