صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - 2020 October 29
کد خبر: ۶۴۷۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

آخرین خبرها از وام خرید لوازم خانگی برای بازنشستگان

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره آخرین وضعیت از تعداد بازنشستگانی که برای دریافت وام لوازم خانگی ثبت نام کردند، توضیحاتی داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمود مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ، درباره آخرین وضعیت از تعداد بازنشستگانی که برای دریافت وام لوازم خانگی ثبت نام کردند، اظهار کرد: تسهیلات ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی برای تهیه لوازم خانگی برای کلیه بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: هیچ محدودیتی برای هیچ یک از بازنشستگان کشوری برای دریافت این وام وجود ندارد.

 

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: علاوه بر خود بازنشستگان ، بازنشستگانی که تک ورثه هستند و همسر آن‌ها وارثشان است می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند و اقساط این وام بستگی به خرید بازنشستگان دارند. اقساط ۵ سال بوده و نرخ آن نیز ۱۰ درصد است.

مرتضایی فرد تصریح کرد: از زمان آغاز اجرای این طرح ۴ هزار و ۲۰۴ بازنشسته در سامانه ثبت نام کردند همچنین حقوق بازنشستگان نباید زیر یک میلیون تومان باشد و تا شهریور ۱۴۰۰ تمامی بازنشستگان کشوری امکان دریافت این وام را برای خرید لوازم خانگی دارند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
با سلام من تک ورثه هستم سر پرست خانوار که حقوق پدران را دریافت می کنم چرا خرید وسایل برقی را ما نمی توانیم خرید کنیم چون سایت ما را برای ثبت نام قبول نمی کند ممنون میشم ما را هم در نظر بگیری
با سلام چرا فرزندانی که حقوق پدر را میگیرن وسایل خانگی خرید کنه
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
با سلام جناب دکتر افتخاری چرا مستمری بگیران نمی توان خرید کنه