صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 12
کد خبر: ۶۵۰۹
سردار حاجی‌زاده خطاب به سرلشکر سلیمانی:

تمام ملت‌های آزاده دنیا به فرزندان متدین و انقلابی همچون شما افتخار می‌کنند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه، طی پیامی اعطای نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب به سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را به وی تبریک گفت و آن را نشانه شایستگی آن سردار سرافراز دانست.
به گزارش  راهبردمعاصر، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، طی پیامی اعطای نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را به وی تبریک گفت و آن را نشانه شایستگی آن سردار سرافراز سپاه اسلام دانست.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«لایستوی القعادون من‌ المومنین غیر اولی الضرر و المجاهدون فی سبیل الله باموالهم و انفسهم، فضل الله المجاهدین باموالهم و انفسهم علی القاعدین درجه، و کلا وعدالله الحسنی، و فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما-درجات منه و مغفره و رحمه،و کان الله غفورا رحیما» (سوره نساء-آیه 95 و 96)

برادر  عزیز و ارجمندم ، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی(دام عزه)

فرمانده محترم  نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

بی تردید  پاداش مجاهدانی که با جان و مال خود در راه خدا جهاد می کنند، اجری عظیم خواهد بود و ایستادگی جانانه  در برابر  عوامل اسکتبار و صهیونیسم و وهابیت و داعش جنایتکار در جبهه های عراق و سوریه ونبردهای سخت و طاقت فرسا در آوردگاه های بزرگ، از جناب عالی شخصیتی ولایتمدار و از جان گذشته در راه آرمان های بلند انقلاب اسلامی در اذهان جهانیان ترسیم نموده است. ملت شریف ایران و تمامی ملت های آزاده دنیا  به فرزندان متدین و انقلابی این نظام الهی همچون جناب عالی مباهات و افتخار می نماید و سلامتی و موفقیت روز افزون شما، آرزوی همیشگی ماست. ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: