صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 03
کد خبر: ۶۵۳۶۲
تعداد نظرات: ۶۱ نظر
آخرین زمان فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو امروز ۱۳ آبان ۹۹؛

ثبت نام در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو امروز ۱۳ آبان ۹۹ +نحوه ثبت نام پیش فروش ایران خودرو/ شرایط جدید فروش ایران خودرو

ثبت نام در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو امروز ۱۳ آبان ۹۹ ادامه دارد در ادامه آخرین اطلاعات از ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو آبان ۹۹ از نحوه ثبت نام پیش فروش ایران خودرو زمان قرعه کشی ایران خودرو و شرایط جدید فروش ایران خودرو را در سایت تخصصی راهبرد معاصر بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ثبت نام در طرح فورش فوری ایران خودرو امروز سه شنبه 13 آبان 99 در حالی ادامه دارد که امروز آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری سه محصول ایران خودرو می باشد و متقاضیان ثبت نام ایران خودرو می توانند تا پایان امروز مراحل ثبت نام ایرن خودرو را در سایت ایران خودرو که فروش فوری محصولات خود را به صورت اینترنتی انجام می دهد کامل کنند در ادامه اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام پیش فروش ایران خودرو و شرایط جدید فروش ایران خودرو و همچنین زمان قرعه کشی ایران خودرو و شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو در فروش فوری و جداول خودروهای عرضه شده در ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو را می آوریم. 

 

ثبت نام ایران خودرو در ششمین مرحله فروش فوری ایران خودرو از 11 آبان 99 آغاز شد و تا پایان امروز 13 آبان ادامه دارد. لازم به ذکر است که  مهم ترین شرط ایران خودرو برای اینکه بتوانید در طرح فروش فوری ایران خودرو ثبت نام کنید این است که پلاک انتظامی فعال نداشته باشید و گواهینامه پایه دو نیز داشته باشید. 

 

در پی افزایش نجومی قیمت خودرو در بازار دو کمپانی بزرگ خودروسازی در طرحی برای تسهیل شرایط خرید خودرو برای عموم مردم طرح های فروش فوری خودرو را در حالی اجرا کردند که قیمت خودروها همچنان روند صعودی خود را ادامه می دهد. 

 

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو آبان 99 که امروز سه شنبه 13 آبان 99 آخرین مهلت ثبت نام می باشد متقاضیان ثبت نام ایران خودرو با مراجعه به سایت ایران خودرو می توانند یکی از سه خودرو ایران خودرو با قیمت قطعی از سوی ایران خودرو را انتخاب کنند.

 

کسانی که برای اولین بار در سایت ایران خودرو قصد ثبت نام در فرو فوق العاده اینترنتی ایران خودرو را دارند می توانند از طریق لینک زیر با داشتن کدملی، گواهینامه و موبایل اقدام به ثبت نام خودرو ایران خودرو نمایند.

 

ثبت نام ایران خودرو در فروش فوق العاده ایران خودرو برای کسانی که اولین بار اقدام به ثبت نام خودرو ایران خودرو می نمایند.

 

زمان قرعه‌کشی فروش فوری 3 محصول ایران خودرو

زمان قرعه کشی فروش فوری 3 محصول ایران خودرو امروز 12 آبان 99 که مرحله ششم فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو است اعلام شد.


زمان قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو ویژه آبان ماه ۹۹ اعلام شد. لازم به ذکر است فروش فوری 3 محصول ایران خودرو از دیروز 11 آبان اغاز شده است و تا سه روز ادامه دارد.

 

فردا سه شنبه با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه (14 آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.

 

در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو 206 تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر 90 روز عرضه شده است. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های گذشته کماکان اجرا می‌شود. منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند در این طرح فروش مشارکت کنند.

 

 

قیمت قطعی خودروهای عرضه شده در فروش فوری ایران خودرو/ لیست خودروهای موجود در فروش فوری ایران خودرو ویژه آبان 99

 

 

 

واجدان شرایط می‌توانند در مهلت مقرر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

تاريخ و نحوه ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

 

طــرح فــروش فــوق الــعــاده (3 مــاهــه)مــحصـــولات ايــران خــودرو مــطــابــق جــدول ذيــل از روز یکشنبه مورخ 11-08-99 شروع و تا روز سه شنبه مورخ 13-08-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاري پس از پايان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامي منتخبان اعلام خواهد گرديد.

 

نحوه ثبت نام ایران خودرو/ فرآيند ثبت نام فروش فوری  3 محصول ایران خودرو 

 

مرحله اول : متقا ضي، با وارد نمودن كد كاربري و كلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد مي شود و خودرو را انتخاب مي نمايد.

مرحله دوم: اسامي برندگان با حضور مراجع نظارتي اعلام مي گردد.

 

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

 

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز متقاضي ( شرايط عمومي )در هر مرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقي مي شود و وجه مشتري به حساب ايشان مسترد مي گردد و هيچگونه مسئوليتي از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

 

نكته2 :قبل از اعلام اسامي انتخاب شدگان، مشتري هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود و شرايط اخذ چك براي خريد محصولات شركت ايران خودرو در اين طرح حذف گرديده است.

 

برای ثبت نام ایران خودرو در طرح فروش فوری امروز سه شنبه 13  آبان اینجا کلیک کنید.

 

شرايط فروش فوری ایران خودرو ویژه آبان 99:

 

1 .به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.

 

2 .متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.

 

3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.

 

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.

 

5 .متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.

 

6 .ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.

 

7 .كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.

 

8 .انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.

 

9 .گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.

 

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.

 

نكته1 :براي متقاضي داراي پلاك فعال انتظامي (نصب برروي خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

 

نكته2 :كساني كه فاقد گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) و يا داراي پلاك انتظامي فعال باشند و در اين طرح ثبت نام نمايند،ضمن كان لم يكن تلقي شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبتنام دركليه طرح هاي فروش آتي محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت .

 

نكته3 :در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 99/08/11 می باشد

 

برای ثبت نام ایران خودرو در طرح فروش فوری امروز سه شنبه 13  آبان اینجا کلیک کنید.

 

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری

 

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو آبان 99

 

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

 

 

شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو در فروش فوری ویژه آبان 

به اطلاع نمایندگان ایران خودرو می رساند شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جـدول پیوسـت اعـلام میشود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهـدات منقضـی اقـدام لازم را مبـذول فرمایند.

زمان فعال سازی: روز دو شنبه مورخ ۹۹/۰۸/۱۲

 

 


توضیحات بسیار مهم و ضروری:

۱.این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

۲.در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

۳..جهت سایر تعهدات منقضی نیز که در جدول اعلام نشده، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

"ضمنا" تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیر نخواهد بود.

 

برای ثبت نام ایران خودرو در طرح فروش فوری امروز سه شنبه 13  آبان اینجا کلیک کنید.

 

اطلاعيه مهم ایران خودرو/ سایت ایران خودرو/ شماره ایران خودرو

مشتري محترم گروه صنعتي ايران خودرو به شماره تلفن82272727 -021 در ايام طرح هاي فروش اينترتي بطور 24 ساعته و شبانه روزي جهت پاسخگوئي به سئوالات و راهنمائي در خدمت شما مي باشد .

 

 

 

 

وب سایت رسمی ایران خودرو

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمودنعمت پور
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
این سایت عالیه
milad eslami
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
207
عبدالغفور مساف
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
ابراهیم زارع مسکین
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
ثبت نام خودرو
رامین موقیصری
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
پارس دوگانه
ناشناس
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
ثبت نام ایران خودرو
یعقوب حسنی مروان کندی
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
سواری پژو 207حاجی بگ
یعقوب حسنی مروان کندی
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
سواری پژو 207حاجی بگ
سید بانو موسوی خارکشی
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
انشاالله که ما برنده بشیم
میلادفتح الهی
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
تمدیدکنین دوباره خیلیا خبر نداشتن
ابراهیم شیری نیا
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
ممنون از سایتتون
حسین حمیدی محرد
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
نتایج قرعه کشی
ناشناس
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
کدپیگیری ۱۶۳۸۱۴۶۲
میلاد محبی ده خانجانی
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
پارس
کاظم رستمی
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
سلام من هر کاری میکنم ثبت نام نمی شوم
جاوید‌گل‌محمدی
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
پژو‌۲۰۶
رسول خانی
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
تیبا ۱
ناشناس
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
نظر ما چه اهمیتی دارد
علیرضا
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
سلام پس ماجرا اینه ۵بار ثبت نام کردم انتظار انتظار نفمیدم که یه موتور سیکلت ۸۵دارم پلاک داره
عادل داداش تبار ورزی
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
باسلام.باتوجه به اینکه تاکنون موفق به ثبت نام خودرو ازمحصولات ایران خودرو نشده ام،زمان بعدی کی خواهدبود؟
محمد علی عباسی
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
پارس
سمیه افشاری
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
ثبت نام ماشین
بهنام جاروی
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
بسیار عالی
روح الله خیراتی
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
ثبت نام خودرو
علی خلیلی
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
پارس
هادی
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
206
پهدی مرادی
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
ثبته نام
سلیم حردانی
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
پژو۲۰۶
مژگان بینا فرهادی
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
عالی
سید حسین حسینی
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
ماشین سمند
بهرام پردل
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
زطلد
محمد امین کهوند
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
206 سندوقدار
غیب اله
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
خودروی صفر تیبا ۲
امیدملازهی
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
۶۶۸۰۱۶۶۰۶۳
ناشناس
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
خاک برسر همه شما جمعیابدون استثنا
مریم
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
شرایط خوب است
محمد علیزاده مروانکندی
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
سلام مرسی از کاری شما شفارش 405
امیدملازهی
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
۶۶۸۰۱۶۶۰۶۳
رضاجانبازی
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
پژو ۲۰۶
جلیل
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
انشاالله درمیاد
امینی
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
امیدوارم پارتی بازی نشه ویه ماشین به ما بدبخت ها هم برسه چون نیاز دارم با تشکر
ارزواشترک
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
پژوپارس سفیدمعمولی دوگانه سوز
میلاد بیات
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
سلام من الان یک ماه که ثبت نام کردم والان هیچ پیامی و تماس نگرفتن با من لطفا برسی کنین.....
محمدعلی عمرایی
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
پژو پارس
جواد روح نواز
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
شرکت
کریم جانبازلو نژاد
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
عالی
حسین محبی
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
پنجمین بار است شرکت کردم موفق نشدم بعد از سی سال خدمت در کشور در آموزش وپرورش سه ماه در قرعه برای ماشین ثبت نام می‌کنه یک دبیر پنجاه ساله آخرش میگن آقا شانس نداری برنده نشدی والا ما درب خودرو باز کرده بودیم تو نتونستی سوار شوی این یک ظلم آشکار است من باید سال هفتاد اول استخدام صاحب ماشین میشدم نه حالا به جهنم
فرشادحقی
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
ثبت نام ایران خودرو
محمد باقر محمدی
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
پژو ۴۰۵ یا پارس خودرو
ناشناس
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
ازصمیم قلبم آرزومیکنم،همه خودرواولی ها، اسمشون دربیاد، من هم❤️
اما هاسملو
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
ثبت نام خودرو پراید1399
اما هاسملو
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
ثبت نام خودرو پراید1399
احد هاشملو
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
ثبت نام میکنم
مصطفی
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
سمند
فریده باقری
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
206تیپ2
ناشناس
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
بیییی
ایمان چراغی
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
پژو پارس سال
حمید خضراوی
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
سربندر فاز ۴ خیابان شهر داری
علیرضاشریفی
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
سمند
ساجده شکری
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
پژوپارس
جعفرجهاندیده
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
پژوپارس