صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 04
کد خبر: ۶۵۴۸۴
برندگان قرعه کشی ایران خودرو 14 آبان 99؛

قیمت جدید ایران خودرو در پاییز ۹۹+ جدول قیمت جدید ایران خودرو و جزئیات/ اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

قیمت جدید ایران خودرو در پاییز ۹۹ اعلام شد در ادامه می‌توانید قیمت جدید ایران خودرو در پاییز ۹۹ را همراه با جزئیات مشاهده نمایید. همچنین نتایج قرعه کشی ایران خودرو در امروز چهارشنبه 14 آبان 99 اعلام می شود در ادامه اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو را نیز مشاهده نمایید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت جدید ایران خودرو در پاییز ۹۹ اعلام شد در ادامه می توانید قیمت جدید ایران خودرو در پاییز 99 را همراه با جزئیات مشاهده نمایید. در لینک زیر همچنین می توایند نتایج قرعه کشی فروش فوری 3 محصول ایران خودرو که فروش فوری خود را از تاریخ 11 تا 13 آبان 99 انجام داد مشاهده کنید و لازم به ذکر است که جزئیات کامل فروش فوری ایران خودرو ویژه آبان 99 و شرایط جدید فروش ایران خودرو و قیمت قطعی سه محصول ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری را می توانید مشاهده کنید. 

 

 

برای مشاهده نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو و اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو و کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات فروش فوری و شرایط جدید فروش ایران خودرو ویژه ابان 99 روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 14 آبان 99/ اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کدملی+ جزئیات

 

 

ایران خودرو قیمت جدید کلیه محصولات خود را ویژه ۳ ماهه سوم سال ۹۹ را منتشر شد.

 

 

 

 

 

 

همزمان با صدور مجوز افزایش حداکثر ۲۵ درصدی قیمت خودرو توسط شورای رقابت ایران خودرو قیمت جدید کلیه محصولات خود را ویژه ۳ ماهه سوم سال ۹۹ را منتشر کرد.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: