صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 04
کد خبر: ۶۵۵۴۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
نتایج ششمین قرعه کشی ایران خودرو/ اسامی برندگان ایران خودرو

نتایج ششمین قرعه کشی ایران خودرو ۱۴ آبان/ اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد پیگیری و کدملی

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۴ آبان بر اساس کدپیگیری و اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو آبان ۹۹ با اسم نوع خودرو در زیر آمده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز 14 آبان بر اساس کدپیگیری و اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو آبان 99 با اسم نوع خودرو در زیر آمده است. نتایج ششمین قرعه کشی سه محصول ایران خودرو اعلام شد.

 

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز چهارشنبه (۱۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار شد.

 

در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

لیست برندگان خودرو پژو 206

لیست برندگان خودرو پژو پارس

لیست برندگان سمند ال ایکس

 

فروش فوری 3 محصول ایران خودرو که از 11 آبان آغاز شد و تا پایان روزگذشته 13 آبان ادامه داشت و اینک بر اساس اطلاعیه ایران خودرو قرعه کشی ایران خودرو در ششمین طرح فروش فوری خود امروز 14 آبان 99 برگزار می شود و اسامی برندگان قرعه کشی با کد پیگیری و کد ملی  سه محصول عرضه شده در طرح فروش فوری اعلام می شود همچنین مخاطبین عزیز راهبرد معاصر می توانندجهت مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو و کسب اطلاع در خصوص نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز چهارشنبه 14 ابان 99 و مشاهده اسامی برندگان هر سه خودرو عرضه شده به صورت جداگانه با عنوان اسامی برندگان قرعه کشی سمند ال ایکس، اسامی برندگان قرعه کشی پژوه پارس بنزینی و همچنین اسامی برندگان قرعه کشی 206 و مشاهده لیست برندگان با کد پیگیری با راهبرد معاصر همراه باشند. 

 

 نکته: متقاضیان ثبت نام خودرو و متقاضیان ثبت نام خودرو ایران خودرو از استعلام پلاک فعال خود مطلع گردند تا بتوانند در طرح فروش فروی ایران خودرو آبان 99 ویژه ثبت نام خودرو ایران خود شرکت کنند.

 

نکته: به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های گذشته کماکان اجرا می شود. منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می توانند در این طرح فروش مشارکت کنند.

 

 

نکته: همچنین به‌منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، محدودیت‌های سابق همچنان رعایت می‌شود. از جمله این محدودیت‌ها، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، شماره حساب و شماره تماس متعلق به شخص متقاضی و ابطال گارانتی خودرو در صورت عدم مراجعه به شبکه خدمات پس‌از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو است.

 

زمان قرعه‌کشی فروش فوری 3 محصول ایران خودرو

زمان قرعه کشی فروش فوری 3 محصول ایران خودرو امروز 12 آبان 99 که مرحله ششم فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو است اعلام شد.


زمان قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو ویژه آبان ماه ۹۹ اعلام شد. لازم به ذکر است فروش فوری 3 محصول ایران خودرو از دیروز 11 آبان اغاز شده است و تا سه روز ادامه دارد.

 

فردا سه شنبه با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه (14 آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.

 

در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو 206 تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر 90 روز عرضه شده است. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

واجدین شرایط می توانند در مهلت مقرر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو آبان 99

 

به برندگان قرعه کشی مهرماه ایران خودرو از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.  

 

 

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو کلیک کنید. 

 

اسامی برندگان قرعه کشی پارس بنزینی امروز 14 آبان

 

اسامی برندگان قرعه کشی پژو 206 امروز 14 آبان

 

اسامی برندگان قرعه کشی سمند ال ایکس امروز 14 آبان

 

 

مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری

 

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو کلیک کنید. 

 

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو آبان 99

 

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

 

گروه صنعتی ایران خودرو ششمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود را از امروز یکشنبه ۱۱ آبان ماه به مدت سه روز اجرا کرد.


در طرح جدید ایران خودرو سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است. متقاضیان نهایی این طرح تا حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی انتخاب و اعلام خواهند شد. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

آمار ثبت نام در فروش فوری 3 محصول ایران خودرو 

در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

نام خودرو  میزان تقاضا ظرفیت رزرو قیمت مصوب فروش(ریال)
پژو ۲۰۶ ۱،۱۳۰،۶۸۲نفر ۱۰۰۰نفر ۵۰۰  نفر ۱،۱۰۱،۱۱۳،۸۹۶
پژو پارس بنزینی  ۱،۶۴۲،۹۳۵ ۶۰۰۰ ۳۰۰۰ نفر ۱،۲۱۵،۴۷۴،۷۵۱
سمند ال ایکس ۸۷۴،۶۲۶ نفر ۲۰۰۰ نفر ۱۰۰۰ نفر ۱،۱۶۷،۳۵۳،۷۲۳

 

در مجموع ۳،۶۴۸،۲۴۳ نفر در این مرحله از قرعه کشی ثبت نام کرده اند که ۹۰۰۰ ظرفیت و ۴،۵۰۰ رزرو در نظر گرفته شده است.

 

تعداد متقاضیان در پیش ثبت نام در این مرحله ۳،۹۶۷،۹۵۸ نفر بوده است که آمار انصراف دهندگان از پیش ثبت نام ۶۶،۵۳۵ نفر است.

 

 

 

جزئیات ثبت نام در طرح جدید فروش فوری ۳ محصول ایران خودرو با قیمت جدید

حداکثر تا سه‌روز کاری پس از پایان مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

 

همچون روال طرح‌های پیشین، برندگان قرعه کشی ایران خودرو  به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا طبق بخشنامه،‌ نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام کنند.

 

 

 

 مهم ترین شرط ایران خودرو برای اینکه بتوانید در طرح فروش فوری ایران خودرو ثبت نام کنید این است که پلاک انتظامی فعال نداشته باشید و گواهینامه پایه دو نیز داشته باشید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سپهر
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
آقا ماسه بار ثبت نام کردیم درنیومدیم اگه بخواهیم الان ثبت نام کنیم نمیشه
محسن
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
6باره ثبت نام کردم برام نمیاد علت چیه
ناشناس
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
سلام خسته نباشین ما به پژوپارس شرکت کردیم ازکجابدونیم به ماهم قسمت شده یانه پیام نیومده کدپیگیری ۲۲۸۲۲۷۶۱
معرف اگاهی
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
چراما برنده نمی شیم ما که نم توانیم ماشین بخریم
سیده ثریا حاجی میرزایی
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
سلام
ناشناس
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
همه الکی قرعه یعنی پارتی بازی
رویا
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
همه الکی
۴۱۶۰۳۷۵۳۴۰
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
خوب
علی مرزبان
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
ای خداخیرتون بده
محمد
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
همش چرته سرکار گذاشتید