صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 05
کد خبر: ۶۵۶۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

درگذشت دکتر افسانه حسنوند عموزاده ایلام + عکس و علت فوت

دکتر افسانه حسنوند عموزاده از پزشکان ایلام شهید مدافع سلامت شد. عکس و علت درگذشت دکتر افسانه حسنوند عموزاده ایلام را در ادامه می خوانید.

به گزارش راهبرد معاصر کرونا در ایران جان بسیاری از پزشکان و پرستاران را در معرض خطر قرار داد و موجب شهادت بسیاری از اعضای کادر درمانی در کشور شده است. دکتر افسانه حسنوند عموزاده از پزشکان ایلام شهید مدافع سلامت شد که عکس و علت درگذشت دکتر افسانه حسنوند عموزاده ایلام را در ادامه می خوانید. 

 

 

دکتر افسانه حسنوند عموزاده از پزشکان استان به علت ابتلا به کرونا جان باخت و نام خویش را به عنوان اولین شهید مدافع سلامت ایلام جاودانه کرد.

 

علت فوت افسانه حسنوند عموزاده 

دکتر «افسانه حسنوند عموزاده» از پزشکان استان که در مراکز سلامت به مداوای بیماران کرونایی می‌پرداخت به علت ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داد.

 

راهبرد معاصر این ضایعه‌ی اندوهناک را به جامعه پزشکی استان ایلام و کادر درمان و همه پرستاران و خدمتگزاران حوزه سلامت و بهداشت تسلیت عرض می‌نماید

 

وداع با اولین شهید مدافع سلامت

پیکر دکتر افسانه حسنوند عموزاده اولین شهید مدافع سلامت درایلام، صبح امروز از محل بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام بدرقه شد دراین مراسم معنوی که با حضور مردم ومسولان وجمعی از پزشکان وکادر درمان استان برگزار شد پیکر مطهر این شهیده گرانقدر از محل بیمارستان امام خمینی (ره) شهرایلام بدرقه وبه زادگاهش در دهستان ارمو شهرستان دره شهر انتقال داده شد.

 


پزشک گرانقدر و ایثارگر، شهیده فداکار، دکتر افسانه حسنوند عموزاده در راه خدمت به مردم و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا بعد از سه روز تحمل درد ورنج دیروز به خیل شهدای مدافع سلامت در کشور پیوست.

 

پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام 

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در پیامی شهادت نخستین شهید مدافع سلامت این استان را تسلیت گفت.

 

متن پیام تسلیت دکتر «محمد کریمیان» به شرح زیر است:

‍ "انا لله و انا الیه راجعون"
خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ایلام، پزشک گرانقدر و ایثارگر، شهیده فداکار، دکتر «افسانه حسنوند عموزاده» که در راه خدمت به مردم شریف و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت در کشور پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده، مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان و همه همکارانش در عرصه بهداشت و درمان و عرصه مبارزه با بیماری کرونا شد.

 

 

این رخداد درس بزرگی به همه ما آموخت که کسانی که با خدای خود برای نجات جان بیماران عهد بسته‌اند، در این راه مقدس از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

 

اگرچه عروج این تلاشگر و مدافع سلامت که در سنگر نخست نبرد با ویروس کرونا جانانه تا آخرین لحظه برای حفظ جان مردمان شریف استان ایستادگی کرد و جنگید، برای ما بسیار سخت و جانکاه است؛ اما به یقین پاداش این جهاد و ایثارگری شهادت بود و نصیبش شد.

 

قطعاً همواره ایام یاد و خاطره تلاش‌های جهادگرانه و از جان‌گذشتگی این پزشک فداکار در کنار سایر مدافعان سلامت استان برای نجات جان بیماران به ویژه مبتلایان به کرونا به عنوان یک الگو و اسوه در اذهان مردمان این دیار قهرمان جاودان خواهد ماند.

 

این پزشک فرهیخته و تلاشگر جان خود را فدا کرد تا ما و خانواده‌هایمان در سلامت به زندگی خود ادامه دهیم. ایشان نمونه‌ای از ایثار بانوان سرزمینمان را که در مکتب حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) فراگرفته بود، به نمایش گذاشتند و بی‌تردید، اجر و پاداش این کوشش و جهاد فی سبیل الله را فقط خدا خواهد داد.

 

 

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه و ماتم، شهادت خانم دکتر افسانه حسنوند عموزاده را خدمت همسر پزشک و جهادگر ایشان جناب آقای دکتر پرویز کریمی، خانواده محترم این شهید مدافع سلامت و مردم شریف استان و همکاران و هم‌سنگرانش در دانشگاه علوم پزشکی ایلام تسلیت عرض نموده و برای آن شهیده عزیز علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیازعلی عموزاده
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
خداوند روح این شهیده والا مقام شاد کند به خانواده اش صبر جمیل وجزیل عنایت نماید
علی
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
رحمت خدا بر این پزشک محترمه که با ایثار جان خودش ثابت کرد که در این روزگار وا نفسا که همه دنبال پول و مقام منصب هستند و انسایت از بین رفته هستند کسانی مثل این بزرگوار که انسانیت از بین نرفته و ایثار و از خود گذشتگی هنوز زنده است خداوند به خانواده محترمش صبر و اجر عنایت کند