صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 08
کد خبر: ۶۶۰۶۴

تخلف استقلال در دیدار با مس/عدم ثبت اسامی بازیکنان بر روی پیراهن

تیم فوتبال استقلال در اتفاقی عجیب پیراهن‌های باقی مانده در انبار از گذشته را برتن کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر باشگاه استقلال در شرایطی که با برند آلمانی برای تامین البسه این تیم در فصل بیستم هم قرارداد داشت، اما به دلیل اختلافاتی که بین مدیران باشگاه و مسئولان این تامین کننده به وجود آمد، در نهایت طرفین با یکدیگر قطع همکاری کردند.

استقلال پس از این اتفاق، با برند چینی که دو فصل پیش هم البسه این تیم را تامین می‌کرد قرارداد بست. با این حال، انتظار می‌رفت که آبی‌پوشان در اولین بازی خود در فصل جدید مقابل مس رفسنجان هم با البسه جدید به میدان بروند اما در اتفاقی عجیب شاگردان محمود فکری لباس‌هایی که از قبل در انبار مانده بوده را در بازی با مس برتن کردند و حتی در برخی جا‌های پیراهن هم برچسب چسبانده‌اند.

از طرفی، دروازه‌بان استقلال هم از یک برند دیگر در البسه خود استفاده کرده که همین موضوع به خودی خود جای تامل بسیاری دارد. این مسئله در هیچ کجای دنیا رخ نمی‌دهد و دروازه‌بان طبق قوانین تنها می‌تواند از دستکش و کفش مختص به خود استفاده کند و نمی‌تواند لباس دیگری از غیر از لباس تیم برتن کند.

نکته جالب توجه اینجاست که روز گذشته (جمعه) مسئولان رسانه‌ای استقلال عقد قرارداد این باشگاه با تامین کننده جدید برای البسه این تیم را تکذیب کردند و این نشان دهنده ضعف مهران کاظمی مدیر رسانه‌ای استقلال و همکاران وی در این بخش از باشگاه استقلال است که آنها از اتفاقات درونی تیم‌شان بی‌خبر هستند. مشغله برخی از مدیران رسانه‌ای استقلال و چند شغله بودن آنها در بروز چنین مواردی بی تاثیر نیست.

جالب است که اسامی بازیکنان استقلال پشت پیراهن آن‌ها نیز وجود ندارد، در صورتی‌که طبق قوانین فوتبال حرفه‌ای باید نام بازیکنان پشت پیراهن آن‌ها درج شود.

پارس فوتبال

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: