صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۰۲
  • پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 01 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 10
کد خبر: ۶۶۲۸۰
کرونا همچنان در اوج؛

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹/جان باختن ۴۵۳ هموطن

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. آمار فوتی های کرونا در پایتخت دو برابر شده است. بالابودن آمار کرونا در کشور نشان می دهد که هنوز عده ای پروتکل های بهداشتی را به درستی رعایت نمی کنند و همین سبب بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در ایران می شود به طوری که در 24 ساعت گذشته ۴۵۳ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند. آخرین آمار کرونا در دوشنبه ۱۹ آبان ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.

 

 سخنگوی وزارت بهداشت گفت: کرونا طی شبانه روز گذشته جان ۴۵۳ هموطن دیگر را گرفته است.  سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۰ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۳۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۸۸ نفر از آنها بستری شدند.

 

جان باختن 453 بیمار کووید 19

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۰۳ هزار و ۲۸۸ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۹ هزار و ۲۰۲ نفر رسید.

 

بهبود و ترخیص  ۵۳۰ هزار و ۶۹۴ نفر از بیماران

 

لاری عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون ۵۳۰ هزار و ۶۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

وضعیت شدید ۵۵۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ 

 

لاری خاطرنشان کرد:  ۵۵۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون پنج میلیون و ۳۰۲ هزار و ۲۰۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وضعیت استان ها

 

وی توضیح داد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: