صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۴۶
  • پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 11 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 11
کد خبر: ۶۶۴۴۵

طرح دوفوریتی مجلس برای تامین مسکن هفته آینده بررسی می شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته پیش‌رو طرح دوفوریتی جهش تولید و تامین مسکن و طرح احکام کلی بودجه ۱۴۰۰ را بررسی می‌کنند.

به گزارش راهبرد معاصر  نمایندگان این هفته طرح دوفوریتی جهش تولید و تامین مسکن که دو فوریت آن در جلسه علنی ۱۹ شهریور ماه به تصویب رسیده را در دستور کار دارند.

بررسی گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ درباره طرح اصلاح موادی ۱ و ۷ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی دستور کار دیگر نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته آینده است.

نمایندگان مجلس همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه یک فوریتی تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده را بررسی خواهند کرد.

گزارش کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و همچنین گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره رد لایحه الحاق یک تبصره به ماده ۵ قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از دیگر موارد دستور کارهای نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده عنوان شده است.

نمایندگان در هفته پیش‌رو همچنین بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومین میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه را در دستور کار دارند.

بررسی لایحه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و وظایف تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی هم در دستور کار جلسه علنی هفته پیش روی مجلس قرار دارد.

نمایندگان این هفته همچنین گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی و شوراها درباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی را بررسی می‌کنند.

این هفته همچنین گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره طرح احکام کلی بودجه ۱۴۰۰ در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته بعد همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت مطالبات قرارگاه خاتم‌الانبیا و گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در مورد مشکلات تامین ارز و توزیع نهاده‌های دامی را در دستور کار دارند.

انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها هم از دیگر برنامه‌های نمایندگان در جلسات علنی پیش روست.

ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: