صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 13
کد خبر: ۶۶۵۰

پرونده پدیده شاندیز به دادگاه می رود

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی: پرونده پدیده شاندیز از راکدی خارج شده و تبدیل به پرونده فعال شده است.

به گزارش راهبرد معاصر ، وی لحظاتی پیش در صفحه اینستاگرامی خود با بیان این مطلب نوشت: در ارتباط با این پرونده یکی از اولویت‌هایی که پیش‌بینی شده، سهامداران به ویژه سهامداران خُرد هستند که آسیب فراوانی دیده اند که با تعیین اولویت به حقوقشان برسند.پرونده پدیده شاندیز به دادگاه رفت.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در این متن آورده است: امروز برای روشن شدن این اولویت‌ها پارامترهایی را پیش‌بینی کرده‌اند که در اولین اقدام باید پرونده پدیده در دستگاه قضایی تعیین تکلیف شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر گفت: امیدواریم پرونده پدیده شاندیز با همان سرعت تعیین تکلیف پرونده پردیسبان که یک اقدام انقلابی در دستگاه قضایی به شمار می‌رود، پیگیری شود.

 

او افزود: به عنوان فردی که مردم به نوعی امین خود در موضوع پدیده شاندیز اعلام کرده‌اند، به روند پیگیری خوشبین هستم و روند بررسی پرونده رو به جلو است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: استاندار خراسان رضوی نیز با اهتمام جدی برای حل مشکلات پدیده شاندیز به صورت ویژه تلاش بسیاری کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین پژمان فر گفت: به همین منظور تا کنون بیش از ۱۰ جلسه با حضور وزیر اقتصاد، استاندار، دادستان، دستگاه‌های امنیتی و مسؤولان سه قوه تشکیل شده که به عنوان نماینده مردم مشهد و کلات از همه تشکر می‌کنم.

 

وی افزود: همه همت خود را به کار می گیریم تا پرونده پدیده متوقف نشود و فرآیند پیگیری‌ها استمرار داشته باشد.

نماینده مردم مشهد گفت: روشن نبودن و تعیین تکلیف نشدن پرونده پدیده از لحاظ قضایی مانع اقدامات بعدی است.

پژمان فر افزود: در این راستا خوشبختانه پرونده پدیده به دادگاه منتقل شده و لازم می‌دانم از مدیرکل دادگستری و دادستان که در جلسات نیز حضور فعالی دارند تشکر و قدردانی کنم.

 

او گفت: با توجه به روحیات جدی و انقلابی که در این دو عزیز سراغ دارم روند تعیین تکلیف با سرعت پیگیری می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: