صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۱۷
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 16
کد خبر: ۶۶۹۲۴
نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲۶ آبان ۹۹؛

قرعه کشی سایپا امروز ۲۶ آبان ۹۹/ اسامی نهایی برندگان سایپا با کد پیگیری و کدملی+ جزئیات

مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده ۷ محصول سایپا با حضور نهاد‌های نظارتی صبح امروز دوشنبه ۲۶ انجام خوهد شد و اسامی برندگان قرعه کشی سایپا در فروش فوق العادهسایپا ویژه آبان پس از تایید نهاد‌های نظارتی اعلام شد. در ادامه این خبر جزئیات از قرعه کشی سایپا تا اعلام اسامی برندگان قرعه کشی سایپا با کد پیگیری و کد ملی را برایتان آورده ایم. همچنین جزئیات فروش فوری و شرایط سایپا و همچنین لینک سایت سایپا جهت مشاهده اسامی برندگان خودرو سایپارا می‌توانید در ادامه خبر راهبردمعاصر بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر ثبت نام فروش فوری 7 محصول سایپا از روز 20 آبان به صورت نقدی آغاز شد و تا روز 22 آبان ادامه داشت. با به پایان رسیدن مهلت ثبت نام سایپا و انجام قرعه کشی ایران خودرو در روز  شنبه 24 آبان 99 ، سرانجام شرکت سایپا تصمیم به قرعه کشی محصولات خویش نمود تا به انتظار متقاضیان پایان داده شود.

 

قرعه کشی سایپا همچون قرعه کشی ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی انجام می پذیرد و متقاضیان خودرو پس از اتمام قرعه کشی موظف به پرداخت تمام هزینه خودروی انتخابی خود هستند.

 

قرعه کشی سایپا در روز دوشنبه 26 آبان ساعت 10 صبح برگزار می گردد. مهلت ثبت نام در فروش فوق العاده سایپا آبان ۹۹ به اتمام رسید و زمان قرعه ‌کشی ۷ محصول سایپا به همراه نتایج قرعه کشی سایپا 26 آبان اعلام خواهد شد. مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا روز دوشنبه ۲۶ آبان برگزار می‌شود. سایپا در قرعه کشی آبان خود ۷ محصول را معرفی کرده است و متقاضیانی که در سایت سایپا ثبت نام کردند، در قرعه کشی سایپا شرکت می‌کنند.

 

فروش فوری سایپا از روز سه شنبه 20 آبان 99 آغاز شده است و تا 22 آبان 99 ساعت 24 ادامه داشت. در طرح فروش فوری سایپا 7 محصول از محصولات سایپا ارائه می گردد و این در حالی است که از فروش فوری محصولات ایران خودرو نیز آغاز شده است. در این روزهایی که ایران خودرو برای فروش محصولات خود گوی سبقت را ربوده، شرکت سایپا نیز در برنامه ریزی ای طی  اطلاعیه ای در سایت سایپا اقدام به فروش محصولات خود به صورت فروش فوق العاده و فروش فوری نموده است. با به پایان رسیدن زمان ثبت نام سایپا قرعه کشی سایپا فردا 26 آبان 99 برگزار می گردد.

 

 در این طرح جدید پیش فروش سایپا و همچنین سایت ثبت نام سایپا و شرایط فروش سایپا و تا اعلام اسامی برندگان قرعه کشی سایپا و اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری با راهبرد معاصر همراه باشید. 

 

زمان قرعه کشی سایپا آبان ماه 99

زمان قرعه کشی سایپا آبان ماه 99 امروز دوشنبه 26 آبان 99 ساعت 10 صبح برگزار می گردد

 

نتایج قرعه کشی سایپا/ اسامی برندگان قرعه کشی سایپا آبان 99

به برندگان قرعه کشی آبان ماه سایپا از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

 

برای مشاهده اسامی برندگان سایپا اینجا کلیک کنید

 

 اسامی برندگان قرعه کشی سایپا بر اساس کد پیگیری

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای مشاهده اسامی برندگان فروش فوری 7 محصول سایپا اینجا کلیک کنید


نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش سایپا آبان 99

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

جزئیات و راهنمای ثبت نام و خرید سایپا/ نحوه ثبت نام سایپا 

فرایند ثبت نام و خرید خودرو درسامانه فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا را در لینک زیر مشاده کنید.


برای آشنایی جهت ثبت نام ایران خودرو و فرایند ثبت نام ایران خودرو مرحله به مرجله اینجا کلیک کنید

 

زمان قرعه ‌کشی ۷ محصول سایپا

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی سایپا، مراسم قرعه کشی سومین مرحله از فروش فوق العاده محصولات سایپا، راس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ آبان با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.

 

شرایط قرعه کشی این طرح همانند طرح های قبلی سایپا است. ۷ محصول ارائه شده شامل تیبا صندوقدار، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز با لاستیک رادیال، نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز است.

 

اسامی خودروها، قیمت‌ها و زمان تحویل

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد دور جدید طرح فروش فوق العاده ۷ محصول خود را از سه شنبه ۲۰ آبان ماه به مدت ۳ روز آغاز کند.

 

 

شرایط قرعه کشی این طرح همانند طرح های قبلی سایپا است. ۷ محصول ارائه شده شامل تیبا صندوقدار، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز با لاستیک رادیال، نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز است.

 

متقاضیان توجه کنند با توجه به اینکه طرح فروش فوق العاده ایران خودرو نیز اجرا شده است، بنابراین می توانند فقط در یک طرح شرکت کنند.

 

نوع خودرو قیمت خودرو موعد تحویل
تیبا صندوقدار ۸۷۰.۷۵۰.۰۰۰ ۹۰ روزه
تیبا ۲ ۹۵۴.۲۶۰.۰۰۰ ۹۰ روزه
سایپا ۱۵۱ ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ۹۰ روزه
نیسان تک سوز ۱.۷۷۷.۲۳۰.۰۰۰ ۹۰ روزه
نیسان تک سوز با لاستیک رادیال ۱.۸۰۵.۲۳۰.۰۰۰ ۹۰ روزه
نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال ۱.۹۰۵.۹۷۰.۰۰۰ ۹۰ روزه
نیسان دوگانه سوز ۱.۹۹۸.۹۸۰.۰۰۰ ۹۰ روزه

 

راه اندازی سایت آنلاین شرکت سایپایدک

سید فخرالدین حیدری منش با بیان اینکه در دنیای تولید و خدمات، آنچه اصل به شمار می رود، مشتری است، اظهار کرد: مشتری آینه تمام نمای یک بنگاه اقتصادی است و سطح رضایتمندی او می تواند معیاری درست برای ارزیابی یک شرکت تولیدی خدماتی باشد.

 

 

حیدری منش با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ مشتری مداری درکشور عنوان کرد: ما باید مشتری مداری را در اولویت کار خود قرار دهیم؛ چراکه بدون مشتری اصولا محصول و تولید، معنا و جایگاه خود را از دست می دهد. بنابراین برای رسیدن به این هدف سازمان ها می بایست فرهنگ مشتری مداری را در میان کارکنان خود ترویج دهند.

 

وی افزود: برای ایجاد فرهنگ مبتنی بر مشتری مداری لازم است مدیران و صاحبان مشاغل، اطلاع رسانی موثر، همدلی با مشتری، به کارگیری پرسنل مسلط با فرهنگ مشتری مداری، سهولت تعامل مستقیم با مشتریان و جبران خسارت احتمالی به مشتری را در دستور کار خود قرار دهند.

 

 

حیدری منش ادامه داد: سایپایدک به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سبک تولیدی گروه خودروسازی سایپا و با در اختیار داشتن شبکه ای پویا و گسترده در سراسر کشور، سعی دارد تا با فراهم آوردن سهولت دسترسی مشتریان به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی، رضایت حداکثری آنان را فراهم آورد.

 

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به راه اندازی سایت آنلاین این شرکت اظهار داشت: فروشگاه اینترنتی قطعات سایپا یدک امکانی جذاب برای خرید قطعات است و مشتری می تواند با مراجعه به سایت www.saipayadakonline.com و ثبت سفارش، قطعه مورد نظر خودرا در محل کار، منزل و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی ها درسراسر کشور دریافت کنند.

 


اعلام قیمت جدید ۵ محصول سایپا

براساس مصوبه شورای رقابت خودروسازان می توانند متناسب با نرخ تورم بخشی هر سه ماه یک بار درخواست افزایش قیمت خود را به وزارت صنعت اعلام کنند.

 

بر همین اساس، در سه ماهه سوم امسال نیز درخواست افزایش قیمت خودروسازان به وزارت صنعت ارسال و در نهایت بعد از جمع بندی های انجام شده با بانک مرکزی در دریافت نرخ تورم بخشی مجوز افزایش حداکثری 25 درصدی برای خودروسازان صادر شد.

 

بر همین اساس، شرکت سایپا در لیست قیمت گذاری خود قیمت تیبا هاچ‌بک را 95 میلیون و 426 هزار تومان تعیین کرده است درحالی که قیمت این خودرو در شهریور ماه 77 میلیون و 800 هزار تومان بوده است.

 

 

علاوه براین، ساینا EX قیمت آن 92 میلیون و 928 هزار تومان تعیین شده در حالی که قیمت این محصول نیز در شهریور ماه 76 میلیون و 200 هزار تومان بوده است.

 

 

کوئیک معمولی نیز از 94 میلیون و600هزار تومان به 130 میلیون و 15 هزار تومان رسیده است، همچنین در کوئیک معمولی با رنگ سفید قیمت از 94 میلیون و 400 هزار تومان به 129 میلیون و 755 هزار تومان رسیده است. تیبا صندوق دار هم از 71 میلیون و 200 هزار تومان به 76 میلیون و 800 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 

 

برای اطلاع از جزئیات ثبت نام خودروهای عرضه شده در فروش فوری و فوق العاده سایپا با ما همراه باشید. در ابتدا به معرفی محصولات سایپا با قیمت قطعی و سپس به نحوه ثبت نام در سایت سایپا می پردازیم.

 

در طح فروش فوق العاده سایپا قیمت تمامی محصولات قطعی بوده و در موعد 90 روزه تحویل می گردد. لازم به ذکر است در این دوره از پیش فروش با افزیش قیمت چشمگیری مواجه هستیم.

 

 

محصولات سایپادرفروش فوری سایپا امروز 24 آبان 99

 

 

 فروش فوری سایپا برای آبان 99 آغاز شد و کلیه متقاضیان محصولات سایپا که واجد شرایط جدید فروش فوری سایپا هستند می توانند با مراجعه به سایت سایپا ثبت نام کنند. گروه صنعتی سایپا آغاز فروش فوری محصولات سایپا آبان 99 تایید و شرایط جدید و نحوه ثبت نام فروش فوری سایپا را اعلام کرد.

 

 

قرار بود با صدور مجوز افزایش قیمت و عرضه خودرو توسط خودروسازان با قیمت کمتر از 5 درصد قیمت بازار نه تنها قیمت‌ها در بازار کنترل شود، بلکه سودی که به جیب دلالان و مافیای خودرو می‌رود نیز به جیب خودروساز و مردم عادی بازگردد، اما همه این موارد و قولی که وزیر صنعت داد، عملی نشده و حتی قیمت خودرو ها دوباره افزایش شدیدی یافت و فاصله قیمت کارخانه و بازار مجددا زیاد شد. خودروسازان نیز در طی چند ماه گذشته با توقف عرضه خودرو به بازار، به رشد قیمت ها دامن زدند. آیا در چنین وضعیتی شرایط فروش سایپا می تواند آبی بر آتش بازار خودرو باشد؟

 

به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا میرساند، در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی ، شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام میگردد:

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: