صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 22
کد خبر: ۶۷۶۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
جدیدترین قیمت پراید در بازار خودرو امروز یکشنبه ۲ آذر ۹۹؛

قیمت پراید در بازار امروز یکشنبه ۲ آذر ۹۹ + قیمت و ثبت نام لاستیک برای پراید

توجه شما را به آخرین قیمت انواع خودرو و قیمت پراید در بازار امروز یکشنبه ۲ آذر ۹۹ جلب می‌کنیم. در ادمه با ما همراه باشید با قیمت روز خودرو پراید امروز یکشنبه ۲ آذر ۹۹ به همراه ارزانترین پراید در بازار خودرو.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت پراید در بازار ایران همچنان به جولان خود ادامه می دهد. قیمت پراید در بازار بر اساس مشاهدات میدانی به دست امده است. ما در ادامه قیمت پراید صفر و پراید کارکرده را برای شما آورده ایم.برای اطلاع از قیمت پراید و قیمت خودرو و همچنین محصولات سایپا که پراید نیز یکی از محصولات سایپا به حساب می آید با ما همراه باشید. قیمت پراید در بازار امروز  یکشنبه ۲ آذر ۹۹ براساس مشاهدات میدانی به دست آمد که بر طبق آن این پراید همچنان با قیمت‌هایی بسیار غیرواقعی خرید و فروش می‌شود. البته این اختلاف قیمت زیاد سبب کاهش میزان معاملات این خودرو شده است.  در ادامه قیمت پراید امروز یکشنبه ۲ آذر ۹۹ را در جدول زیر می‌بینید. ارزانترین پراید امروز 100 میلیون خرید و فروش شد. با وجود تمام صحبت هایی که درباره ارزان شدن خودرو و پراید در بازار مطرح می شود خودرو پراید همچنان با قیمت های غیرواقعی خرید و فروش می شود.

 

با توجه به اینکه مجوز افزایش قیمت خودرو برای خودروسازان هر ۳ ماه یکبار مجاز شد باید منتظر افزایش چندباره قیمت‌ها در بازار باشیم. در ادامه قیمت پراید در بازار امروز یکشنبه ۲ آذر  ۹۹ را در جدول زیر ببینید.

 

پس از اعلام نتایج انتخابات امریکا و در پی کاهش نرخ نسبی دلار قیمت خودروهای داخلی در بازار هم کمی کاهش یافت. در ادامه جدیدترین قیمت خرید و فروش پراید امروز یکشنبه ۲ آذر را در زیر بخوانید.

 

قیمت جدید پراید امروز یکشنبه ۲ آذر ۹۹/ قیمت پراید در بازار امروز یکشنبه ۲ آذر

 

نام خودرو قیمت اعلام شده توسط سایپا (تومان) قیمت خودرو در بازار آزاد (تومان)
پراید X111 --- 135.000.000
پراید X131 --- 121.000.000
پراید X132 --- 123.000.000

 

پراید در بازار همچنان با قیمت بالا مورد معامله قرار می‌گیرد. با توقف تولید خودرو پراید و جمع شدن خطوط تولید پراید شرکت سایپا متاسفانه نزخ این محصول هر روز در بازار بیشتر می‌شود و شاهد فروش پراید با رقم‌های نجومی هستیم. در ادامه قیمت روز خرید و فروش خودرو پراید در روز شنبه ۱ آذر ۹۹ را بخوانید.

 

بعد از ثبت نام خودروسازی‌ها توقع این را داشتیم که این بازار بلاتکلیف آرام بگیرد، اما نه تنها آرام نگرفت، بلکه منحنی قیمت‌ها صعودی‌تر از قبل نیز شد.

 

قیمت محصولات سایپا امروز یکشنبه ۲ آذر 99

 

 

ثبت نام لاستیک دولتی

 

برای ثبت نام لاستیک دولتی پراید و سایر ماشین ها و خودروهای ایرانی و خارجی می توانید به  سامانه جامعه تجارت  یا به یکی از سایت های فروش لاستیک ماند کویر، ایران ، بارز و ... مراجعه فرمایید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ساسان عبدلاهی
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
۰۹۱۸۸۴۰۱۱۷۰
ناشناس
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
خدا لعنت کنه دروغ گوهای بازار گرم کن که رشوه خوار دلالان هستن