صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۲۶
  • شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
  • Saturday 10 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 24
کد خبر: ۶۷۹۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

نحوه ثبت نام وام یک میلیونی کرونا+ جزئیات

ثبت نام وام یک میلیونی کرونا از امروز آغاز شد. در ادامه نحوه ثبت نام وام کرونا شرایط دریافت وام کرونا نحوه بازپرداخت وام کرونا و سایر اطلاعات مورد نیاز را برایتان آورده ایم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ثبت نام مرحله دوم وام 1 میلیونی کرونا از امروز سه شنبه 4 آبان آغاز شد. سرپرستان خانواری که مایل به دریافت و ثبت نام وام 1 میلیونی کرونا هستند باید شماره ملی خود را به سامانه پیامکی وزارت رفاه پیامک کنند تا در صف بررسی قرار بگیرند. در ادامه نحوه ثبت نام وام یک میلیونی کرونا را برایتان توضیح داده ایم.

 

نحوه ثبت نام وام کرونا و اینکه چه کسانی می توانند در مرحله دوم وام یک میلیونی ثبت نام کنند؟ نحوه بازپرداخت اقساط وام کرونا سود وام یک میلیونی کرونا و سایر اطلاعاتی که مورد نیازتان هست را در ادامه خبر زیر در راهبرد معاصر بخوانید.

 

مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کمک معیشتی دولت توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی اعلام شد و مردم می توانند برای این کمک معیشتی ثبت نام کنند. به دنبال تعطیلات دو هفته‌ای در شهرهای قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا، هفته گذشته هیئت دولت اعلام کرد که بناست برای حمایت از خانوار و کسب و کارهای مختلف تصمیماتی اتخاذ شود.

 

در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانوارها در شرایط شیوع بیماری  کرونا  و  بند 12 مصوبه چهل و یکمین نشست ستاد ملی مدیریت کرونا، سازوکار حمایت جبرانی معیشت خانوار ها  به شرح زیر اعلام می شود:

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رسول گلی.به کدملی ۲۹۷۱۸۶۳۱۶۶
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
باسلام.من۳ماه بیکارهستم وهچ درامدی ندارم