صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۳۰
  • پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 22 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 26
کد خبر: ۶۸۲۳۰

نکات خیلی مهم درباره تبلیغات با اس ام اس

تکنیک‌های موثر برای تبلیغات پیامکی پربازده را اینجا بخوانید!

احتمالاً شما هم موافق باشید که این روزها مردم وقت بسیار زیادی را با تلفن‌های همراه خود سر می‌کنند و تقریباً اکثر کارهای خودشان را با همین گوشی‌های موبایل راه می‌اندازند. همین دلیل باعث شده که بازاریابان خیلی روی بازاریابی پیامکی مانور بدهند.

 

شاید نظرتان این باشد که مردم معمولاً از اس ام اس های تبلیغاتی متنفر هستند! باید خدمتتان عرض کنیم که همه‌چیز به استفاده صحیح از بازاریابی پیامکی برمی‌گردد!

 

با استفاده از یک بازاریابی پیامکی استراتژیک شما هم می‌توانید به فروش بالایی برسید و هم مشتریانی را که به هر دلیلی از دست دادید، بار دیگر به برند خودتان برگردانید. در این مقاله نکاتی را یاد می‌گیرید که به‌وسیله آن می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی خودتان را از حالت "پیامک به درد نخور" به "پیامک کاربردی" تبدیل کنید.

 

قبل از هرچیز اهداف خودتان را تعیین کنید

 

بهتر است پیش از آنکه اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی کنید، اهداف خودتان را مشخص کنید. دانستن اهداف به شما کمک می‌کند که تبلیغات پیامکی خودتان را به‌گونه‌ای پیش ببرید که نتیجه‌بخش باشد.

 

راهنمای خرید پنل اس ام اس ملی پیامک برای داشتن سامانه پیامکی مناسب، به همراه داشتن اهداف هوشمندانه و واقع‌گرایانه می تواند شما را به موفقیت‌های بزرگی برساند.

 

موقعیت مکانی و آدرس خود را وارد کنید

 

با دادن موقعیت مکانی خودتان به مخاطب، به او این اطمینان را می‌دهید که شما وجود خارجی دارید. هرچه اعتماد مشتری به شما بیشتر باشد احتمال خرید کردنش هم بیشتر می‌شود. اگر فضای آجری و سیمانی ندارید، آدرس وب‌سایتتان را در اس ام اس وارد کنید. همیشه راهی را برای ارتباط مخاطب با خودتان در متن پیامک‌ها بگذارید.

 

پیشنهاد جذاب خود را سریعاً وارد کنید!

 

توجه داشته باشید که شما فقط به اندازه 70 کاراکتر فرصت حرف‌زدن دارید! پس مطمئن شوید که جالب‌ترین قسمت پیام‌تان که همان پیشنهاد عالی شماست در بالای پیام و در معرض دید همه قرار دارد.

 

باید مطمئن شوید حتی قبل از باز کردن پیام، مشتری می تواند به‌عنوان پیش‌نمایش، چند کلمه اول پیام را ببیند. اینطوری به احتمال خیلی زیاد از روی کنجکاوی هم که شده پیامک را باز می‌کند.

 

جالب است بدانید که بیش از 90٪ پیام‌های متنی ظرف دو دقیقه پس از دریافت باز می‌شوند. پس همه‌چیز به خودتان بستگی دارد، با دفن کردن پیشنهاد در زیر متن زیاد، فرصت تبدیل مخاطب به مشتری را از دست ندهید!

 

 

پیام شما باید وسوسه‌انگیز باشد

 

همانطور که گفته شد بر اساس آمار به‌صورت میانگین 90% پیامک‌ها در دو دقیقه‌ اول خوانده می‌شوند. این سرعت در دیده شدن، باعث می‌شود بتوانید کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهید. از بازگرداندن مشتری‌های قدیمی برای خرید مجدد گرفته تا ترغیب کردن مخاطب برای تبدیل شدن به مشتری.

 

باید پیشنهادات شما متناسب با نیازهای شخصی باشد که برای او پیام می‌فرستید. نباید پیامی که به مشتری ثابت خودتان میدهید با پیام کسی که برای بار اول به او اس ام اس میدهید یکسان باشد. هرکس را با توجه به موقعیتش در کسب‌و‌کارتان وسوسه کنید تا از شما خرید کند.

 

کوتاه و ساده بنویسید

 

مهم‌ترین عامل موفقیت در تبلیغات با اس ام اس همین نکته است. مخاطبان از خواندن متن‌های بلند تبلیغاتی خوششان نمی‌آید.

 

شما باید از این نکته اطمینان حاصل کنید که چیزهای بی‌اهمیت را برای مخاطبین خودتان نفرستید. کلماتی را ارسال کنید که می دانید معجزه می‌کنند! پیامک‌های بیهوده و طولانی مشتریان شما را آزار می‌دهند.

 

لینک ها را کوتاه کنید

 

لینک‌های بلند فضای خیلی زیادی را اشغال می‌کنند و ظاهر زیبایی هم ندارند. با استفاده از کوتاه‌کننده‌های لینکی مثل bit.ly می‌توانید دمشان را بچینید تا زیباتر به نظر برسند.

 

 

به مشتری‌های وفادارتان تخفیف بدهید

 

بهتر است به مشتری‌های ثابت خودتان همیشه محبت کنید. کسانیکه همواره از شما خرید می‌کنند را روی سرتان بگذارید!

 

از افزونه ارسال پیامک ووکامرس ملی پیامک استفاده کنید و همیشه برای مشتریان خود تخفیف و جایزه بفرستید و از خریدهایشان تشکر کنید. با اینکار افراد بیشتری ترغیب می‌شوند که به جمع مشتری‌های وفادار شما بپیوندند.

 

در نهایت رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود!

 

در تبلیغات با اس ام اس باید مداومت داشته باشید و به‌طور مرتب با مخاطبانتان در ارتباط باشید تا بالاخره مشتری شما شوند.

 

به‌غیراز تکنیک‌های بالا، استفاده از یک پنل پیامکی همه‌چیزتمام هم می‌تواند به شما برای کسب درآمد بیشتر خیلی کمک کند.

 

پیشنهاد ما به شما پنل پیامکی ملی ‌پیامک است. سامانه ملی پیامک قابلیت‌های جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به لطف آن‌ به کسب‌و‌کار خودتان جان تازه‌ای بدهید.

 

با سامانه پیامکی ملی پیامک به بانک‌های شماره تلفن کامل و پیشرفته‌ای دسترسی خواهید داشت. به لطف این سامانه شما می‌توانید پیامک‌های انبوه خود را کاملاً هدفمندانه بر اساس سن، جنسیت، پیش‌شماره، دائمی یا اعتباری بودن خط، اصناف و مشاغل مختلف ارسال کنید.

 

به گزارش راهبرد معاصر؛ یکی دیگر از ویژگی‌های جذابی که ملی پیامک در اختیار شما می‌گذارد، ارسال پیامک از روی نقشه است. این امکان به کسب‌و‌کارهای محلی اجازه می‌دهد بتوانند با ارسال پیشنهاد تخفیف‌های شگفت‌انگیز، ساکنین منطقه را جذب کرده و از آن‌ها یک مشتری وفادار بسازند.

 

در صورت داشتن هرگونه سوالی در این باره می‌توانید از ساعت 8 صبح تا 10 شب با شماره تلفن 63404-021 تماس بگیرید یا اینکه با مراجعه به www.melipayamak.com  مناسب‌ترین سامانه ارسال پیامک ملی پیامک را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: