صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۵۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 29
کد خبر: ۶۸۶۷۳

انفجار شدید در نزدیکی فرودگاه سنندج +عکس

کانال های خبری از انفجار شدید و آتشی بزرگ در اطراف فرودگاه سنندج خبر می دهند . برخی از معاندان در این خبر شایعه سازی کردند اما علت اصلی این انفجار را در ادامه میخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر کانال های خبری از انفجار شدید و آتشی بزرگ در اطراف فرودگاه سنندج خبر می دهند. برخی از معاندان در این خبر شایعه سازی کردند اما علت اصلی این انفجار را در ادامه میخوانید. صدای انفجار و آتش بزرگی که امشب در نزدیکی فرودگاه سنندج دیده شد، مربوط به خروجی گاز پتروشیمی سنندج بوده است.

 

 

که هر چند مدت یکبار برای تخلیه کردن گازهای تولید شده پتروشیمی، آنرا آتش می‌زنند.

 

صدا و حجم بسیار زیاد آتش و دود و انعکاس آن در ابر و آسمان، باعث نگرانی مردم شهر شد.

 

 

سیستم تریپ پتروشیمی منشأ نور و صدای مهیبی در سنندج

صالح زندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دقایقی پیش در حاشیه جنوبی سنندج و در محوطه پتروشیمی کردستان نور شدیدی توسط شهروندان مشاهده شد و این نور همراه با صدای مهیبی بود.

 

وی افزود: در صنعت پتروشیمی گاهی اوقات برای تخلیه گاز محبوس در لوله‌ها اقدام به آتش زدن و خارج کردن آن می‌کنند که این امر چندین بار دیگر هم در پتروشیمی کردستان صورت گرفته است.

 

زندی اظهار کرد: این بار به دلیل منع تردد خودروها و کاهش آلایندگی صوتی در شهر صدا و نور این سیستم تریپ ملموس‌تر بود و جای هیچ نگرانی نیست.

 

گفتنی است از دقایقی پیش تعدادی از رسانه‌های ضد انقلاب با بازنشر این تصویر و پررنگ کردن صدای انفجار سعی بر شایعه پراکنی و ناامن جلوه دادن شهر سنندج داشتند که با روشنگری معاون عملیات آتش نشانی سنندج تمام نقشه‌های آنان نقش بر آب شد

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: