صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۰:۰۴
  • پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱
  • Thursday 10 November 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 30
کد خبر: ۶۸۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیش‌بینی بورس فردا 11 آذر/ شاخص کی به 1.5 میلیون می‌رسد؟

با شروع معاملات بازار سهام در این هفته ارزش و حجم معاملات بالا رفته و شاخص کل محدوده مقاومتی یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را هم پس گرفت. حالا پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که بورس در این هفته کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را هم رد می‌کند.

به گزارش راهبرد معاصر  در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با رشد بیش از 2/5 درصدی به یک میلیون و 465 هزار واحد رسید، اما شاخص کل تا پایان هفته چقدر می‌شود؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار فردا گفت: به نظر می‌رسد با حجم معاملات و تقاضا در بازار امروز، فردا نیز شاهد روندی مثبت باشیم و نمادهای خودرویی و بانکی که مورد توجه بازار سهام هستند نیز خوب حجم می‌خورند و احتمالا سقف قبلی خود را نیز می‌شکنند.

این کارشناس در رابطه با پیش‌بینی شاخص کل تا اخر هفته گفت: با توجه به عبور از محدوده مقاومتی یک میلیون و 400 هزار واحد به نظر می‌رسد شاخص کل تا پایان هفته کانال یک میلیون و 500 هزار واحد را پس خواهد گرفت.

این کارشناس شاخص یک میلیون و 540 هزار واحد را محدوده مقاومت بعدی شاخص کل دانست.

تجارت نیوز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
تا شاخص به 1.700 نرسد عمده سهامداران حقیقی در ضررند که تمام اخبار نوید این را میدهند که تا پایان ماه اگر سهامداران نه نوسان گیران بگذارند انشاالله 1.800 را رد میکند ................نفروشید نترسید.....شستا و فملی و....سهام بنیادی جبران میکنند