صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۵:۵۷
  • يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
  • Sunday 18 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 04
کد خبر: ۶۹۱۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

زمان واریز بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی به حساب مشمولان

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه دارد بعد از شناسایی مشمولان بسته معیشتی، لیست نهایی را برای واریز بسته معیشتی به سازمان برنامه و بودجه ارسال کند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ وظیفه وزارت رفاه شناسایی مشمولان بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی بوده که این اقدام از طرف وزارت رفاه انجام شده است.

 

۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر که در دهک‌های پایین جامعه قرار دارند و شغل و درآمد ثابت ندارند، مشمول دریافت این بسته هستند که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از شناسایی آن‌ها، لیست این افراد را به سازمان برنامه و بودجه برای واریز ارسال می‌کند.

 

طبق اعلام‌های قبلی، نیمه دوم آذر ماه زمان واریز بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی اعلام شده است و امیدواریم این زمان محقق شود، اما هنوز خبری مبنی بر ارسال لیست مشمولان از وزارت رفاه به سازمان برنامه و بودجه اعلام نشده است./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانیال
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
بی برنامه ترین وبی نظم ترین امارفقط دولت ایران.
من به صدتاداستان وخواهش بیمه تامین اجتماعی جورمیکنم ماهی میانگین15روزسرکارم بمن تعلق نمیگیردولی سرپرست خانوارهم هست چندتادستگاه خودروداره که درامدهرکدام پنج تاکارگره.چندتامغازه هم داره ولی این سرپرست بیمه وبازشستگی نداره فقط درامدباغات کشاورزی ایشان برابربیست خانواره.جالب اینجاست هم تحت پوشش کمیته امداده هم.....برای دولت ودولت مردانم متاسفم.