صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 05
کد خبر: ۶۹۳۲۳

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه ۱۵ آذر ۹۹/ فوت ۳۲۱ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه ۱۵ آذر ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛  آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه ۱۵ آذر ۹۹ توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. بالابودن آمار کرونا در کشور نشان می دهد که لازم است پروتکل های بهداشتی را همچنان جدی بگیریم تا بتوانیم آمار ابتلا به کرونا در ایران را پایین تر بیاوریم. نرخ روند ابتلا به کرونا همچنان بالاست به طوری که در 24 ساعت گذشته 321 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند. آخرین آمار کرونا در شنبه ۱۵ آذر ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.

 

آخرین وضعیت و آمار کرونا امروز 15 آذر توسط  سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت تشریح شد. سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۱۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۶۲ نفر از آنها بستری شدند.

 

فوت ۳۲۱ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

 

 

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۸ هزار و ۹۸۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۰ هزار و ۱۶ نفر رسید.

 

بهبود و ترخیص  ۷۱۹ هزار و ۷۰۸ نفر از بیماران

 

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۷۱۹ هزار و ۷۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.  ۵۸۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

انجام ۶ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۶۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور 

 

سخنگوی وزارت بهداشت توضیح داد: تا کنون ۶ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۶۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان نارنجی و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: