صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۳۵
  • پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 28 July 2022
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 18
کد خبر: ۶۹۴۱

استقبال فتح الله زاده از قائم مقامی عادل فردوسی پور در شبکه ورزش

علی فتح الله زاده مدیر باسابقه فوتبال از احتمال تغییرات در برنامه نود و شبکه ورزش استقبال کرده و گفت: تغییرات در همه جا وجود دارد یک روز مدیران من تصمیم گرفتند مرا از مدیر عاملی بردارند و من این را حق آن‌ها می دانستم.

به گزارش راهبرد معاصر ، علی فتح الله زاده مدیر باسابقه فوتبال از احتمال تغییرات در برنامه نود و شبکه ورزش استقبال کرد. او در مورد پیشنهاد قائم‌مقامی شبکه ورزش به فردوسی پور ، گفت: عادل فردوسی پور در دوران حضورش در برنامه نود توانست مخاطبان زیادی داشته باشد و زحمات زیادی برای این برنامه کشید و بنده معتقدم او می‌تواند در شبکه ورزش تحول خوبی ایجاد کند.

 

وی در مورد برنامه نود و احتمال تغییراتش اظهار کرد: تغییرات در همه جا وجود دارد یک روز مدیران من تصمیم گرفتند مرا از مدیر عاملی بردارند و من این را حق آن‌ها می دانستم، امروز هم تغییرات از جانب مدیریت باید اجرا شود، البته خود فردوسی پور هم از افرادی بود که از مدیریت تکراری گلایه داشت و معتقد بود باید تغییرات ایجاد شود و امروز طعم تغییرات را خواهد چشید.

 

فتح الله زاده در مورد اجرای فردوسی پور در برنامه نود طی سال‌های گذشته گفت: عادل با من در برنامه رنگی عمل می‌کرد و طرفدار تیم خاصی بود و هر بار در برنامه‌های مختلف مرا به چالش می‌کشید، چون از یک تیم خاص حمایت می‌کرد، اما بنده او را بخشیدم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: