صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۲۱
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 11
کد خبر: ۷۰۰۰۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
فروش اقساطی مدیران خودرو آذر ۹۹.

شرایط جدید فروش اقساطی مدیران خودرو امروز ۲۱ آذر ۹۹/ فروش اقساطی مدیران خوردو با پرداخت ۴۰ درصد مبلغ خودرو + قیمت خودرو چری و ام وی ام امروز جمعه ۲۱ آذر ۹۹

قیمت روز خودرو‌های مدیران خودرو امروز جمعه ۲۱ آذر ۹۹ اعلام شد. در ادامه شرایط جدید نقدی و اقساطی مدیران خودرو را مشاهده کنید. در جدول زیر قیمت روز خودرو‌های ام وی ام و چری را ببینید. شرایط جدید فروش مدیران خودرو آذر ۹۹ را در زیر بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ شرایط جدید فروش اقساطی مدیران خودرو از سوی شرکت مدیران خودرو برای خودرو‌های ام وی ام و خودرو چری اعلام شد. در این طرح فروش فوری مدیران خودرو زمان تحویل خوردو‌ها ۴۵ روزکاری است. نکته مهم این است که متقاضیان خوردو مدیران خودرو در طرح فوش اقساطی مدیران خودرو از دو طرح بهرمند هستند در طرح اول پرداخت ۵۰ درصد از کل مبلغ و در طرح دوم پرداخت تنها ۴۰ درصد از کل مبلغ خودرو. ناگفته نماند در همین ماه‌های اخیر شاهد رشد و افزایش ۵۰ درصدی خودرو‌های مدیران خودرو هستیم. با ما همراه باشید با شرایط جدید مدیران خوردو در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو در آذر ماه ۹۹.

 

قیمت روز خودرو‌های مدیران خودرو امروز جمعه ۲۱ آذر ۹۹ براساس مشاهدات میدانی و استعلام از نمایندگی‌های فروش مدیران خودرو به دست آمد. قیمت مدیران خودرو در زیر قابل مشاهده است. در این روز‌هایی که خودرو سازان داخلی هر سه ماه به قیمت خودرو‌های خویش را می‌افزایند، خودرو‌های چینی نیز گوی سبقت را ربوده و قیمت خودرو‌ها و محصولات خویش را افزایش دادند.

 

قیمت خودرو‌های ام وی ام MVM مدیران خودرو بر اساس قیمت امروز پنجشنبه ۲۰ محصولات ام وی ام mvm در نمایندگی‌های رسمی مدیران خودرو و مراجعه به بازار خودرو بروز می‌شود. برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات مدیران خودرو امروز جمعه ۲۱ آذر ۹۹ این صفحه را در سایت تخصصی راهبرد معاصر دنبال کنید.

 

جالب است بدانید که در این روز‌های نابسامان بازار یکی از خودروسازانی که بیشتر نظر مردم را به خو جلب کرده، مدیران خودرو است. با توجه به افزایش چند برابری قیمت مردم رغبت بیشتری به محصولات مدیران خودرو و خودرو‌های چری و تیگو و آریزو پیدا کرده اند. شاید یکی از علت‌های رغبت مردم به محصولات مدیران خودو طراحی و دیگری امکانات خودو‌ها باشد. ولی از همه مهمتر شرایط ویژه اقساطی خودرو توسط این شرکت است.

 

نکته: از عوامل دیگر جلب نظر مردم فروش خودرو ام وی ام و چری به خود شرکت و یا تعویض خودرو مدیران خودو با خودرو نو و صفر کیلومتر است.

 

بیشتر بخوانید:

نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا امروز ۲۱ آذر ۹۹/ اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی+ جزئیات

 

 

شرایط جدید اقساطی مدیران خودرو امروز ۲۱ آذر ۹۹

شرایط جدید فروش اقساطی مدیران خودرو از سوی شرکت مدیران خودرو برای خودرو‌های ام وی ام و خودرو چری اعلام شد. در این طرح فروش فوری مدیران خودرو زمان تحویل خوردو‌ها ۴۵ روزکاری است. نکته مهم این است که متقاضیان خوردو مدیران خودرو در طرح فوش اقساطی مدیران خودرو از دو طرح بهرمند هستند در طرح اول پرداخت ۵۰ درصد از کل مبلغ و در طرح دوم پرداخت تنها ۴۰ درصد از کل مبلغ خودرو. ناگفته نماند در همین ماه‌های اخیر شاهد رشد و افزایش ۵۰ درصدی خودرو‌های مدیران خودرو هستیم. با ما همراه باشید با شرایط جدید مدیرا نخوردو در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو در آذر ماه ۹۹.

 

 

فروش اقساطی مدیران خوردو با پرداخت 40 درصد مبلغ خودرو

 

 

شرایط فروش اقساطی خوردو های چری با دو شرایط متفاوت و جدید

 

 

 

شرایط دیگر برای خوردو چری

 

لیست قیمت خودروهای مدیران خودرو امروز جمعه 21 آذر ۹۹

 

 

قیمت خودرو‌های ام وی ام امروز جمعه ۲۱ آذر ۹۹

 

 

 

 

قیمت خودرو‌های چری امروز جمعه ۲۱ آذر ۹۹

 

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
اقایان دوست ندارند طبقات متوسط هم ماشین شخصی داشته باشند چه برسه به کارگر انقلاب کردن به اسم مستضعفین شد به کام مستکبرین
ناشناس
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
این قیمت‌ها که ازون موقع که دلارسی تومان بود بیشتره وچهل درصد نقدی ولی در جدول پنجاه درصدی ؟
یزدان
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
ماشین های چینی خیلی بی کیفیت هستند حیف نیست پول خودت بدید ماشین چینی
S
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
باه این قیمتا باید گفت ددددززززز
علی
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
خودرو سازها ابروی پول ایران رو بردید
مهدی
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
ایکاش نویسنده مقاله حد اقل یکبار مقاله را میخواند و بعد بازگذاری میکرد بخوان ببین چه نوشته ای
ناشناس
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
ظلم گران فروشی پایدار نیست گفتم تا به وقتش ...حق الناس یادتان نرود
ناشناس
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
سلام.اینها.از.کجا.دلشان.گرمه.خودرو.با.قیمت.نجومی.میفروشند.اولا.ارز.۴۲۰۰تومانی.مال.مردم.هست.که.خودرو.ارزان.تحویل.انها.بدهی.این.خودرو.های.چینی.گران.قیمت.سفته.بازان.۹۵.درصد.مردم.قدرت.خرید.خودرو.نجومی.ندارند.پس.چرا.تبلیغ.میکنی.چه.کسی.اجازه.داده.جرات.کنند.خودرو.نیم.ملییادی.یک.ملییادی.که.مفت.نمیارزه.را.به.مردم.سهید.پرور.تحمیل.کنند.وزارت.صمت.کجایی.ببینی.گمرگ.وقتش.را.برای.واردات.چه.خودرو.هایی.تلف.میکند.ارز.را.خارج.میکند.تا.کی.باید.قیمت.خودرو.عادی.شود.
No name
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
واقعا متاسفم
No name
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
واقعا متاسفم