صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 11
کد خبر: ۷۰۰۳۶

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۲۱ آذر ۹۹/فوت ۲۳۲ نفر در شبانه روز گذشته

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۲۱ آذر ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۲۱ آذر ۹۹ توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. بالابودن آمار کرونا در کشور نشان می‌دهد که لازم است پروتکل‌های بهداشتی را همچنان جدی بگیریم تا بتوانیم آمار ابتلا به کرونا در ایران را پایین‌تر بیاوریم. نرخ روند ابتلا به کرونا همچنان بالاست به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

 

 

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۲۱ آذر ۹۹

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و تعداد فوتی‌ها ۲۳۲ نفر اعلام شد.

سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۱ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۵۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۰۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

 

مجموع جانباختگان کرونا تا امروز 21 آذر 99

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۹۲ هزار و ۶۱۷ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۱ هزار و ۷۲۸ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۷۸۷ هزار و ۸۵۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده و۵۷۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

او ادامه داد: تا کنون ۶ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۷۸۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وضعیت کرونایی شهرهای ایران

لاری بیان کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۶۰ شهرستان نارنجی و ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: