صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۰۰
  • چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱
  • Wednesday 05 October 2022
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 18
کد خبر: ۷۰۸۸۵

تصمیم پرسپولیس با انجام ضدحمله برای دستیابی به موفقیت

کاپیتان اولسان در گفتگو با سایت AFC در خصوص حساسیت فینال آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سین جین هو کاپیتان تیم اولسان در گفت و گو با سایت AFC اظهار داشت: بازی در مسابقات متمرکز یک سری تاثیرات مثبت دارد. امسال لیگ قهرمانان آسیا با سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ متفاوت بود. ما در یک مکان بودیم و به صورت متمرکز بازی کردیم و احساس راحتی در اینجا داشتیم.

 

سین جین هو گفت: از طریق اینترنت انرژی زیادی از طرفداران خود در کره جنوبی گرفتیم. در لیگ‌های داخلی مثل جام حذفی یا «کی لیگ» بهترین نتیجه را کسب نکردیم، اما می‌خواهیم در این رقابت به قهرمانی دست یابیم. طرفداران انرژی و اشتیاق زیادی دارند. برای همین است که خوب کار می‌کنیم و عمکلرد مثبتی داریم.

 

کاپیتان اولسان اظهار داشت: بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ساده نخواهد بود. ما کیفیت خودمان را در کل رقابت نشان داده ایم. پرسپولیس را آنالیز کرده ایم و آماده‌ایم که مقابل آن‌ها قرار گیریم. بهترین عملکرد را در فینال به نمایش خواهیم گذاشت.

 

او ادامه داد: وقتی بازی پرسپولیس را می‌دیدم به نظرم آمد که آن‌ها بسیار پرانرژی و فیزیکی هستند. در خط حمله مسلط هستند، اما ترجیح می‌دهند که با ضدحمله بازی کنند. بازی فینال از ابتدا تا انتها بسیار رقابتی و درگیرانه دنبال می‌شود.

 

سین جین هو تصریح کرد: یک افتخار بزرگ است که بتوانیم قهرمان این مسابقات شویم و برای من نیز که کاپیتان هستم افتخار بیشتری است. ما ۲ بازیکن داریم که در گذشته فینال آسیا را تجربه کرده‌اند./ باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: