صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۰۵
  • پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
  • Thursday 15 June 2023
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 22
کد خبر: ۷۰۹۵

ستاری تاکید کرد: استارتاپ، راهی برای افزایش تولید ملی

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: حمایت و فرهنگ‌سازی برای اعتماد به استارتاپ ها نیازمند این است که کسب و کارهای سنتی نیز روی آنها سرمایه گذاری کنند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ به نقل از خبرگزاری فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری پیرامون حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: زمانی که حمایت و پشتیبانی از تیم های استارتاپی در دستور کار و اولویت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت، مشکلاتی برای حضور این تیم ها و ارائه خدماتشان به صنعت وجود داشت.

 

وی افزود: این مشکلات و عدم پذیرش استارتاپ های نوپا به حدی بود که به عنوان مثال برای شرکت ها و استارتاپ های فعال در حوزه بیمه ، موضوع به قدری حاد شد که مخالفان ، دست به تخریب اموال این تیم ها زدند. اما در حال حاضر، پافشاری و اهتمام این شرکت ها موجب شده تا رئیس کل بیمه مرکزی هم از ایده ها و استارتاپ ها حمایت کند و می خواهد پای کار باشد.

 

ستاری با اشاره به اهمیت حمایت از استارتاپ ها در اقتصاد دانش بنیان، گفت: حمایت از استارتاپ‌ها علاوه بر افزایش امید و‌ انگیزه از اشتغال جوانان نیز حمایت و به تولید ملی نیز کمک می‌کند، البته حمایت و فرهنگسازی برای اعتماد به استارتاپ ها نیازمند این است که کسب و کارهای سنتی نیز روی آنها سرمایه گذاری کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: