صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 18
کد خبر: ۷۰۹۶۳

ناراحتی رونالدو از تعلق گرفتن جایزه The Best به لواندوفسکی

در سالهای گذشته این جایزه همیشه بین رونالدو و مسی دست به دست می‌شد و تنها سالی که این جایزه از دست آنها درآمد سال 2018 بود که لوکا مودریچ فاتح آن شد. حالا یک بار دیگر جایزه نه به رونالدو یا مسی بلکه به رابرت لواندوفسکی تعلق می گرفت.

به گزارش راهبرد معاصر نکته جالبی که از دید رسانه‌ها پنهان نماند این بود که مسی بعد از اعلام نام لواندوفسکی برای او خوشحال به نظر می‌رسید ولی از چهره و واکنش اولیه رونالدو مشخص بود که او از شنیدن خبر تعلق گرفتن جایزه به لواندوفسکی اصلاً خوشحال نیست.

 

رونالدو که تصاویرش از طریق لینک ویدیویی پخش می‌شد در حالی دیده شد که با صورتی اخم‌آلود و چهره‌ای سرد و سنگی مقابل دوربین نشسته بود و دستهای خود را به سینه زده بود.

 

بعد از آنکه فرانس فوتبال اعلام کرد امسال به دلیل اپیدمی کرونا جایزه توپ طلا را اهدا نخواهد کرد رونالدو شانس رسیدن به لیونل مسی و فتح ششمین توپ طلا را از دست داد و به همین علت همه امید خود را به جایزه The Best بسته بود و شاید به همین علت بود که از شنیدن نام لواندوفسکی به عنوان فاتح این جایزه اصلاً خوشحال نشد. این در حالی بود که پیش از مراسم هم اکثر کارشناسان معتقد بودند جایزه بهترین بازیکن سال در این دوره نصیب لواندوفسکی خواهد شد.

تابناک

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: