صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۰۸
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 19
کد خبر: ۷۱۰۰۸

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه ۲۹ آذر ۹۹/ فوت ۱۷۵ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه ۲۹ آذر ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه ۲۹ آذر ۹۹ توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. بالابودن آمار کرونا در کشور نشان می دهد که لازم است پروتکل های بهداشتی را همچنان جدی بگیریم تا بتوانیم آمار ابتلا به کرونا در ایران را پایین تر بیاوریم. نرخ روند ابتلا به کرونا همچنان بالاست به طوری که در 24 ساعت گذشته 175 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند. وزیر بهداشت از مردم خواست تا از دورهمی های خانوادگی در شب یلدا دوری کنند تا اندوهی بزرگ تر به بار نیاید. آخرین آمار کرونا در شنبه ۲۹ آذر ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.

 

 سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت:از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۲۲ نفر از آنها بستری شدند.

 

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۷۲ نفر رسید.

 

جان باختن ۱۷۵ بیمار کووید۱۹

 

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۳ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.

 

بهبود و ترخیص ۸۷۵ هزار و ۹۴۳ نفر از بیماران

 

لاری ابراز داشت: خوشبختانه تا کنون ۸۷۵ هزار و ۹۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند؛ضمن اینکه ۵۵۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

انجام ۶ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۷۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور

 

وی اضافه کرد: تاکنون ۶ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۷۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وضعیت شهرها

 

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۲۰۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۴۳ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

نظر شما