صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 15
کد خبر: ۷۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

تصادف کاروان وزیر کار/ درگذشت رئیس تامین اجتماعی

در جریان بازدید وزیرکار و هیات همراه یم سانحه رانندگی رخ داد که رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاونش به دلیل شدت جراحات درگذشتند.
به گزارش راهبرد معاصر؛ در حادثه رانندگی در گرگان سه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آسیب دیدند و مصدومان به بیمارستان حکیم جرجانی منتقل شدند.

در سفر یک روزه وزیر تعاون به گلستان در مسیر بازدید وزیر یکی از خودروهای دچار سانحه تصادف شد.

در این سانحه تاج الدینی مدیرکل امور حقوق و پارلمانی مجلس، نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و حنیف مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مصدوم شدند.

به دلیل دیر رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی دو نفر از مصدومان این سانحه با ماشین تشریفات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گرگان به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان منتقل شدند.

بنا بر اخبار تکمیلی، سید محمدتقی نوربخش، رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان که در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان دچار سانحه رانندگی شده بودند دقایقی قبل علیرغم تلاش پزشکان در بیمارستان فوت شدند.

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت این مصیبت را به خانواده این مدیران خدوم کشور تسلیت عرض کرده و برای روح درگذشتگان غفران الهی مسئلت می کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
سلام من چندسال حق بیمه کارگرساختمانی پرداخت میکردم ولی چندماه به علت کسالت شدید نتونستم حق بیمه واریز کنم الان اگه بیمه پرداخت کنم بهم بسته حمایتی تعلق میگیره
صادقی
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
باسلام همسرمن کارگر کفاشی هست اما برای ما هزینه واریز نکردن شماره های که گفتید جواب گو نیستند اما چند ما پیش شماره که گفته بودید انجام دادم گفتن دراین تاریخ به فروشگاه بیاید خرید کنید رفتیم اما گفتن دروغ بیش نیست ما باید چکار کنیم
روح الله سمیعی
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
سلام برای ما سبد وارز نشد است من کارگر شهردار هستم
ناشناس
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
الهی آمین کاش همشون می مردند