صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 05
کد خبر: ۷۱۸
تعداد نظرات: ۴۶۵ نظر
استعلام بسته حمایتی دولت

آخرین اخبار ثبت سبد کالا 98 و بسته حمایتی دولت 98/ سبد حمایتی کالا تامین اجتماعی

جزئیات استعلام بسته حمایتی دولت برای کارمندان و کارگران (بسته حمایتی کارگران) و اقشار کم درآمد و مشمولان سبد کالا 98 و کد بسته حمایتی دولت تامین اجتماعی اعلام شد.
به گزارش راهبرد معاصر؛ دولت برای جبران افزایش قیمت ها پنج بسته حمایتی ضد تحریم در نظر گرفته که از جمله آنها، واریز بسته حمایتی دولت و سبد کالا 98 کارمندان و کارگران (بسته حمایتی تامین اجتماعی و کارگران) و اقشار کم درآمد است تا بخشی از این تنگی معیشتی جبران شود. بر این اساس همه افرادی که درآمد زیر 3 میلیون تومان دارند از جمله کارگران تامین اجتماعی، بیمه شدگان تامین اجتماعی و بازنشستگان تامین اجتماعی، مشمول دریافت طرح بسته حمایتی دولت و سبد کالا 98 هستند. توزیع بسته حمایتی دولت به حساب یارانه افراد از اواخر پاییز آغاز شد و تا کنون افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، کارمندان دولت، کارگران تامین اجتماعی و برخی از افرادی که یارانه دریافت می‌کنند، کارت یارانه آنها شارژ شده است و دولت درباره سبد کالا وعده داده که کارت سبد کالای باقی افراد نیز به زودی شارژ خواهد شد. 
 
در خصوص ثبت سبد کالا و ثبت نام بسته حمایتی دولت و استعلام بسته حمایتی دولت و کد سبد کالا اخبار متعددی خصوصا برای مشمولان تامین اجتماعی و جاماندگان بسته حمایتی دولت منتشر شده و راه اعتراض به بسته حمایتی منتشر شد اما در واقع سامانه و سایت سبد کالا به صورت رسمی وجود ندارد و تنها برای سبد کالا تامین اجتماعی یک سامانه تدارک دیده شد و فرصتی ده روزه برای اعتراض قرار داده شد که جزئیات آن در ادامه آمده است.
 
آخرین اخبار:
مبلغ سبد کالا رمضان 98 کمیته امداد و بهزیستی تا پایان پنجشنبه 19 اردیبهشت 98 به حساب مشمولان کمیته امداد و بهزیستی واریز می شود.
 
 

متاسفانه برای استعلام سبد کالا 97 و بسته حمایتی دولت هیچ پیش بینی از طرف وزارت رفاه انجام نشده و تنها اگر بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی سبد کالا دریافت نکرده باشند، امکان پیگیری بسته حمایتی تامین اجتماعی را از طریق سامانه 1420 دارند که از 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی تماس ها هستند. علاوه بر سامانه ۱۴۲۰، کد دستوری #۸*۱۴۲* و #۹*۱۴۲* آماده پاسخگویی به سوالات بیمه شدگان برای دریافت بسته حمایتی است که مهلت آنها به پایان رسیده است و هنوز تمدید نشده اند. بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی تا اواسط اسفند بسته حمایتی جاماندگان تامین اجتماعی به حسابشان واریز می شود.
 
 
مطالب بیشتر:
 
متاسفانه در مساله یارانه ها نیز مشکل توزیع وجود داشت و پس از ثبت نام دور دوم یارانه ها، دیگر امکان ثبت نام برای کسانی که به هر دلیلی جا مانده بودند فراهم نشد و هنوز هم این افراد بلاتکلیف مانده اند. مراجعه به سایت رفاهی (refahi.ir) نیز مشکل عمده آنها را حل نکرده است.
سبد کالا تامین اجتماعی/ بسته حمایتی دولت
 
جزئیات کامل بسته حمایتی دولت از زبان معاون رفاهی وزیر تعاون
 
مشمولان بسته حمایتی دولت و سبد کالا 97 به پنج گروه تقسیم شدند:
• گروه اول افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند یعنی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی
• گروه دوم بازنشستگان اعم از بازنشستگان کشوری و لشکری و سایر صندوق های بازنشستگی
• گروه سوم بسته حمایتی کارمندان دولت
• گروه چهارم افرادی که در دسته های بالا نیستند و تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند (سبد کالا تامین اجتماعی) یعنی کارگران، رانندگان و بازنشستگان تامین اجتماعی، اما حقوق زیر 3 میلیون تومان دریافت می کنند و حساب یارانه دارند و این بسته ها به حساب یارانه آنها واریز خواهد شد.
• گروه پنجم نیز افرادی هستند که تحت پوشش هیچ کدام از این نهادها نیستند مانند اقشار روستایی و فاقد بیمه های اجتماعی که برخی بر اساس پایگاه رفاه ایرانیان شناسایی شده اند.
 
مرحله اول توزیع بسته حمایتی دولت از 20 آبان آغاز شد و تا کنون بسته حمایتی دولت و سبد کالا 97 به حساب آنها واریز شده است. واریز این مبلغ برای گروه دوم یعنی بازنشسته ها نیز از 23 آبان آغاز شد و از 11 آذر، یعنی پس از تعطیلی یکشنبه واریز بسته حمایتی برای کارمندان دولت با حقوق کمتر از 3 میلیون تومان آغاز خواهد شد. پس از آن گروه چهارم که تحت پوشش سازمان تامین اجتماع هستند، سبد کالای 97 و بسته حمایتی کارگران را دریافت می کنند که انتظار داریم تا 20 آذر این 4 مرحله به پایان برسد. از 20 آذر برای افراد گروه پنجم که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند توزیع بسته حمایتی انجام خواهد شد. برای این گروه اگر یارانه بگیرند روی حساب یارانه آنها سبد کالا 97 واریز خواهد شد و اگر یارانه دریافت نمی کنند نیز فراخوان خواهیم زد تا افراد با مراجعه به سازمان بهزیستی و کمیته امداد فرم هایی را تکمیل کنند و امکان دریافت بسته حمایتی دولت را پیدا کنند.
 
بر اساس این برنامه زمان بندی شهروندان صبر کنند تا زمان واریز بسته حمایتی آنها فرا برسد و به پیامک ها و شماره هایی که تحت عنوان شماره پیامک بسته حمایتی دولت معرفی می شود توجه نکنند و فعلا تا زمان فراخوان به ادارات مراجعه نکنند. این زمان حدودا از 20 آذر خواهد بود.
 
فیلم/نحوه توزیع بسته حمایتی دولت
 
 
دستورالعمل جدید توزیع بسته حمایتی دولت/ هر نفر چقدر می گیرد؟
بر اساس دستورالعمل جدید بسته حمایتی دولت، میزان واریزی به کارت سبد کالا برای هر خانوار مشخص شد. جزئیات این دستورالعمل را از اینجا دنبال کنید.
 
 
 
 
 
اخبار قبلی توزیع بسته حمایتی دولت
 
 
مراقب کلاهبرداران باشید!
از آنجایی که دولت هنوز جزئیات کامل پرداخت بسته حمایتی را اطلاع رسانی نکرده و مشخص نیست کسانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی و دولت نیستند چگونه باید این بسته حمایتی را دریافت کنند، عده ای در قالب استعلام بسته حمایتی دولت و استعلام سبد کالا شروع به سود جویی و کلاهبرداری کرده اند. به درخواست ها برای ارسال اطلاعات از منابع غیر رسمی توجه نکنید و اخبار تکمیلی را از همین طریق دنبال کنید.
اینجا بیشتر بخوانید:
 
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با هشدار نسبت به اقدامات کلاهیرداران گفت: با توجه به اینکه شهروندان مشمول بسته حمایتی دولت برای اطلاع از مشمول بودن خود باید کد ملی خود را به شماره 500499 پیامک کنند، ممکن است برخی از سودجویان بخواهند اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کنند.
 
وی ادامه داد: ممکن است کلاهبرداران با اخذ اطلاعاتی شخصی و مالی شهروندان اقدام به سوءاستفاده و کلاهبرداری از آنان کنند که لازم است در این خصوص شهروندان هوشیار بوده و اطلاعات خود را تنها از سامانه 500499 استعلام کرده و به هیچ عنوان از افراد غریبه و کسانی که شناختی از آنان ندارند برای این کار کمک نگیرند.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور از زمان توزیع بسته حمایتی بازنشستگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی و سبد کالا 97 از 10 دی 97 خبر داد با این وجود بسته حمایتی کارگران و بسته حمایتی تامین اجتماعی تامین اعتبار نشده بود تا اینکه روز گذشته نوبخت از واریز این اعتبار خبر داد و این یعنی واریز بسته حمایتی کارگران آغاز می شود و احتمالا چند روزی زمان می برد.
واریز بسته حمایتی کارگران تامین اجتماعی به اعتبار ۱۴۵۰ میلیارد تومانی احتیاج داشت که بالاخره این اعتبار تامین شد و کارگران تامین اجتماعی می توانند منتظر واریز شارژ حساب یارانه خود برای خرید در فروشگاه های زنجیره ای مشخص شده باشند.
 
اطلاعیه: طبق اعلام دولت، توزیع بسته حمایتی کارمندان دولت و سبد حمایتی کالا از روز یکشنبه 11 آذر 97 آغاز شده و طی یک زمان بندی انجام می شود. البته توزیع بسته حمایتی کارمندان به صورت یکجا نخواهد بود و اداراتی که اطلاعات آنها زودتر ارائه شود، زودتر سبد حمایتی کالا دریافت می کنند. در نهایت تا اواسط ماه آینده پیش بینی می شود تمام کارمندان دولت بسته حمایتی دریافت کنند.
 
اگر بسته حمایتی دولت را نگرفته اید به سایت سازمان بهزیستی بروید
سرپرست سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد کسانی که بسته حمایتی دولت را دریافت نکرده اند برای پیگیری سبد کالا به سایت سازمان بهزیستی مراجعه کنند. با این وجود به نظر می رسد پیش بینی های لازم صورت نگرفته و این سایت با مراجعه هموطنان در اکثر اوقات از دسترس خارج می شود و تا این لحظه ساز و کاری برای آن در نظر گرفته نشده است. آن طور که معاون رفاهی وزارت تعاون گفته این ثبت نام احتمالا حضوری و از تاریخ 20 آذر خواهد بود.
 
برای ورود به سایت سازمان بهزیستی کلیک کنید
 
 
نحوه اطلاع از بسته حمایتی دولت
توضیحات معاون رفاهی وزیر تعاون در خصوص نحوه اطلاع از مشمول بودن بسته حمایتی دولت و ماجرای شماره پیامک 5000499 و سامانه پیامکی وزارت رفاه (vezarat refah) به این شرح است که در ویدئو آمده است:
 
 
برای مشاهده شماره پیامک سبد کالا اینجا کلیک کنید
 
 
بسته حمایتی دولت نقدی است یا کالایی؟
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در مصاحبه ای اعلام کرد که مرحله اول توزیع بسته حمایتی دولت به صورت نقدی پرداخت خواهد شد و در مراحل بعدی به صورت کالایی خواهد بود. او همچنین در خصوص تعداد بسته ها هم گفته که این مساله به میزان مورد نیاز ادامه خواهد داشت تا شرایط بهبود یابد.
 
 
بسته حمایتی دولت (بسته حمایتی کارگران)
 
در مجموع این بسته‌ حمایتی به این شکل هستند:
1- بسته حمایتی عمومی که شامل حال همه مردم است و شامل 25 قلم کالای اساسی است که با دلار 4200 تومانی در سطح بازار توزیع می شود.
2- بسته حمایتی دولت از اقشار کم درآمد که این بسته به پنج دهک پایین تعلق می‌گیرد.
3- بسته حمایتی کارمندان دولت
4- بسته حمایتی پیمانکاران
5- بسته حمایتی تولیدکنندگان
 
 
 
مبلغ بسته حمایتی چقدر است؟
فخریان رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با بیان اینکه از ۱۹ آبان ماه کارت‌های اعتباری شارژ شدند، گفت: بر این اساس ۳ میلیون سرپرست خانوار تحت پوشش می‌توانند از این کارت‌های شارژ شده استفاده کنند.
 
وی با بیان اینکه کارت‌ها بر اساس تعداد اعضای خانوار شارژ می‌شود تاکید کرد: خانوار یک نفر۱۰۰ هزار تومان، ۲ نفر ۱۵۰ هزار تومان، ۳ نفر ۲۰۰هزار تومان، چهار نفر ۲۵۰هزار تومان و ۵ نفر به بالا ۳۰۰هزار تومان شارژ می‌شود.
 
به علاوه با اجرایی شدن مرحله اول شارژ کارت‌های عوض کمیته امداد و بهزیستی در قدم بعدی دولت قرار است سیاست جبرانی کارکنان دولت را با واریز ۲۰۰ هزار تومان به حساب حقوق این افراد از ۲۱ آن ماه به صورت مرحله‌ای آغاز کند.
 
 
نحوه استعلام سبد کالا 97 (بسته حمایتی دولت 97)
در حالی که در اخبار آمده بود سرپرستان خانوار برای اطلاع از اینکه مشمول دریافت این بسته حمایتی هستند یا نه می توانند کد ملی خود را به شماره پیامک (sms) بسته حمایتی دولت 5000499 ارسال کنند، وزارت رفاه این مساله را تکذیب کرده است. 
 
مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز (یکشنبه) اعلام کرد: هرگونه اطلاع رسانی درباره این طرح تنها توسط این مرکز انجام خواهد شد، بنابراین شهروندان به پیامک های فاقد اعتبار پاسخ ندهند و شماره کارت و رمز دوم خود را در پاسخ به هیچ پیامکی اعلام نکنند.
 
این مرکز تاکید کرده است: برخی سامانه های پیامکی اعلام شده از جمله شماره 5000499 هیچ ارتباطی به طرح حمایت دولت از اقشار کم درآمد ندارد. شهروندان هرگونه اطلاع رسانی را فقط از طریق این مرکز یا پیامک VEZART-REFAH دنبال کنند.
 
این در حالی است که در ادوار گذشته شماره پیامک 5000499 به عنوان شماره پیامک بسته حمایتی و پیگیری سبد کالا معرفی شده بود و بروز این مشکل مهر تایید دیگری بر بی کفایتی و سوء مدیریت دولتی ها خصوصا در وزارت تعاون است.
 
اولین مرحله طرح بسته حمایتی دولت
مطابق تصویب نامه هیات محترم وزیران به شماره102568/ت 55855 ه مورخ 97/08/05 اولین مرحله اجرای «طرح حمایت غذایی از اقشار کم‌ درآمد جامعه»، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تاریخ دوشنبه 21 آبان ماه 1397 عملیاتی شده است. جزئیات مرحله اول این طرح به شرح زیر اعلام می شود :
 
1- مرحله اول این طرح شامل مددجویان و مشمولین کمیته امداد امام خمینی (ره)  و سازمان بهزیستی کشور است؛  دراین طرح  به ازای هر خانوار و بر حسب بعد خانوار از 100 تا 300 هزار تومان، کارت یارانه سرپرست خانوار شارژ خواهد شد. این خانوارها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح، اقدام به خرید اقلام متنوع مواد غذایی مورد نیاز خود نمایند.
 
2- کالاهای هدف این طرح شامل مواد غذایی نظیر گوشت، مرغ، برنج، حبوبات، روغن و سایر مواد خوراکی موردنیاز خانوارها ست  که سرپرستان خانوار با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح، می‌توانند اقدام به خرید این کالاها نمایند.
 
3- بر این اساس فهرست فروشگاه های طرف قرارداد طرح عبارتند از : فروشگاه رفاه، فروشگاه اتکا، فروشگاه افق کوروش، فروشگاه هفت، فروشگاه امکان، فروشگاه اسکاد، فروشگاه فرهنگیان، فروشگاه جانبو، تعاونی مصرف محلی، تعاونی روستایی کشور.
 
در مرحله اول اجرای  این طرح از طریق فروشگاههای زنجیره ای در سراسر کشور اقدام شده است تا ضمن دسترسی مناسب شهروندان به این شبکه فروشگاهی، کیفیت کالای ارائه شده به مشمولین نیز تضمین شده باشد.
 
بسته حمایتی کارمندان دولت
 
توزیع بسته حمایتی 200 هزار تومانی کمیته امداد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میانگین ارزش سبد حمایتی برای خانواده‌های تحت پوشش این کمیته را 200 هزار تومان اعلام کرد.پرویز فتاح رئیس کمیته امداد در نشست خبری با اشاره به جزئیات توزیع بسته مواد غذایی به نیازمندان، اظهار داشت: دو میلیون و ۷۰ هزار خانواده تحت پوشش مستمری بگیر و پشت نوبتی در کمیته امداد حمایت هستند و این افراد مشمول دریافت بسته حمایتی می شوند که بخشی از این افراد بسته‌های حمایتی خود را دریافت کرده‌اند.
 
برای حل مشکل کارت سبد کالا چه باید کرد؟
آن دسته از مشمولین کمیته امداد و بهزیستی که به هر دلیل کارت سبد کالای آنها غیرفعال است و یا امکان استفاده از آن را ندارند می توانند با سامانه اطلاع رسانی خدمات حمایتی نظام جمهوری اسلامی ایران به شماره 0216369 تماس بگیرند و داخلی 3 را بزنند تا مشکل آنها حل شود.
 
جزئیات بسته حمایتی کارمندان دولت
شریعتمداری با بیان اینکه در قدم دوم یک برنامه داریم که به‌زودی همراه با حقوق این ماه یا زودتر توسط دولت یا وزارت اقتصاد اجرایی می‌شود, افزود: این برنامه شامل پرداخت به کارمندان دولت در بخش‌های مختلف است که به صورت نقدی پرداخت می‌شود.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: سایر گروه‌های با درآمد کمتر که جزو اقشار حمایت شده تحت پوشش نهادها نیستند، گروه سوم‌اند که طرح مربوط به آنها دو هفته بعد از اجرای طرح در دور اول، اجرا می‌شود.
 
بنابر گزارش ها، واریز بسته حمایتی 200 هزار تومانی به حساب یارانه کارمندان دولت انجام شده و مرحله سوم یعنی واریز به حساب افراد با حقوق زیر سه میلیون و غیرکارمند در دست انجام است.
 
 
چگونه بفهمیم به کارت یارانه مشمولان بسته حمایتی و سبد کالا پول واریز شده است؟
اگر مشمولان سبد حمایتی دولت، سامانه پیامکی یارانه خود را فعال کرده باشند، طبیعتا با واریز مبلغ بسته حمایتی مطلع خواهند شد. با این وجود به دلیل حجم بالای مشمولان سبد حمایتی دولت، برای برخی از متقاضیان پیامک ارسال نشده است. بر این اساس، افرادی که پیامک دریافت نکرده اند باید به یکی از فروشگاه‌هایی که مشخص شده مراجعه کنند و متصدیان فروشگاه امکان بررسی واریز یا عدم واریز مبلغ بسته حمایتی به کارت یارانه را دارند.
 
تکلیف کسانی که کارمند نیستند چه می‌شود؟
از زمانی که بسته حمایتی دولت مطرح شده است، دو دسته از افراد یعنی کسانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و کارمندان دولت، تکلیفشان مشخص شد اما سایر اقشار بلاتکلیف ماندند. همین وضعیت باعث سردرگمی اقشار دیگر شد و با توجه به اینکه شماره sms سبد کالای جدید هم با اختلال همراه است هنوز وضعیت مشخص نشده است. پیگیری های خبرنگار ما از نهادهای مسئول حاکی از آن است که دولت به دنبال تعبیه راهکار جدید برای پوشش همه افراد با درآمد زیر 3 میلیون تومان است و تا انتشار اطلاعیه جدید در این خصوص باید صبر کرد. با این وجود دولت به حساب یارانه برخی از مشمولان بسته حمایتی مبالغی را واریز کرده است.
 
 
بلاتکلیفی مشمولان بسته حمایتی دولت و سبد کالا
 
 
منبع تامین مالی بسته حمایتی دولت و سبد کالا کجاست؟
آن طور که رییس سازمان مدیریت و برنامه اعلام کرده، از آنجایی که خوراک مورد نیاز پتروشیمی ها توسط دولت و به صورت یارانه ای در اختیار آنها قرار می گیرد، بخشی از ارز حاصل از فروش محصولات پتروشیمی برای تامین منبع مالی بسته حمایتی دولت و سبد کالا در سال ۹۷ در نظر گرفته شده است. از مرحله دوم بسته های حمایتی دولت به صورت کالایی عرضه خواهند شد.
 
 
مهمترین اخبار بسته حمایتی دولت و کمیته امداد برای کارمندان اعم از بسته غذایی، فوق العاده جبرانی و بسته نقدی و سبد کالایی از طریق همین خبر به صورت لحظه ای به اطلاع شما خواهد رسید.
 
تکمیل می شود...
 
مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۶۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶
احمد
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
سلام من سبد کالا ندارم شدیدا نیاز دارم ترو خدا پیگیری کنید
احمد
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
سلام من سبد کالا ندارم شدیدا نیاز دارم ترو خدا پیگیری کنید
غلامحسین غفوری
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
سلام من جوان۳۱ ساله هستم دوتافرزنده دختردارم که مستجرمیباشم کارگر ساده هستم هیچ سبدکالابرام تعلق نگرفته من سیزده سال پیش ازروستابه مشهدامدم برای کارجای برادرمشغل به کارسماورسازی شدم یک روزازبیمه امدگفتن بیمه زننجره ای کنیدمن و برادرم رابه اسم من بیمه کردن سن کمی داشتم من شدم کارفرما چندسالی هست دیگرجای برادرکارنمیکنم کارگری میکنم ولی بیمه من میباشدبه همین دلیل هیچ وقت برام سبدکالاتعلق نگرفته هست
سعیدکهنه فرودی
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
سلام خسته نباشیدچراواسه من بجزرایانه چیزی دیگه ای تعلق نمیگیره مرسی
مهدی اشرف زاده
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
سلام خدمت مسولین محترم کسامی که جانباز جنگی هستن وفقط یک حقوق مسمتری از بنیاد میگیرندچطوری بسته حمایتی دولت رابگیرند چگونه باید ثبت نام کرد من تا حالا از هیچ کجا بسته حمایتی نگرفته ام به جز یک مرتبه چگونه باید ثبت نام کنم راهنمایی کنید ممنون میشوم متشکرم
ناشناس
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
سبد حمایتی کالا برا عید کی میدین
ناشناس
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
سلام کارگر روزمزدم صب میرم سر میدون،هر روزی در خونه مردم کارگری میکنم هیچ بیمه ای ندارمفقط سلامت همگانی،بسته حمایتی رو چجوری میتونم بگیرم،مستاجرم وداخل دوتا کانکس زندگی میکنم، در طول ماه شاید 10 روز کار گیرم بیاد بقیشم بیکارم،بخاطر خدا ودوتا بچه راهنمازیم کنید ممنونم
A.A
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
شورشو دیگه در اوردین من که شوهرم بیکاره خودمم که دست درد دارم یه قرعه کشی خونگی دارم که پولش میاد تو حسابم میره بیرون واسه همین به ما تعلق نمیگیری بیممونم که بیمه کار گری دلم از کجا به این مملکت خوش باشه .......
مادر شرمنده ی دخترش
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
سلام من یه مادرم بی سر پرت چرا سبد کالا به من تعلق نگرفت
کورد شیر
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
کدام بسته عامو کدام بسته داداش کدام بسته خالو کدام بسته افندی کدام بسته ممورکس دلت خوشه فقط فقط فقط یارانه را ۴۰۰ هزار کنید تمامه و مردم راحت
بازنشسته
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
سلام اگرنمیخواهییدبرای بازنشستگان ومستمربگیران زیر3 میلیون یگسبدکالا واریزکنیدچرااعلام میکنیدمردم مشکل دارندچرافق به کشوریها ولشکریها سبدکالا وحقوقهاشون همش بالاست مگه تامین اجتماعی چه فرقی باکشوری ولشکری دارندخواهشنارسیدگی بشه بااین حقوقها کم وجنسهای گران
مصطفی
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
سلام دوهفته قبل اخبار اعلام کرد سبد کالا ۹۸ واریز شد ولی هر فروشگاهی مراجعه میکنیم میگند سیستم از طرف مرکز اراعه قطع هست لطفا پیگیری کنید
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
الان ازاولی که سبد کالا دادن ماهنوز یک بارم سبد کالا نگرفتیم هم مستاجریم هم شوهرم کارگر هستش وهم بچهام دوقلو هستند باید چکار کنیم که به ماهم تلق بگیره کشتی که احتیاج ندارم گرفتن ولی ما که احتیاج داریم هنوز نگرفتیم
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
الان ازاولی که سبد کالا دادن ماهنوز یک بارم سبد کالا نگرفتیم هم مستاجریم هم شوهرم کارگر هستش وهم بچهام دوقلو هستند باید چکار کنیم که به ماهم تلق بگیره کشتی که احتیاج ندارم گرفتن ولی ما که احتیاج داریم هنوز نگرفتیم
موسی الرضا
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
سلام این بسته حمایتی جاماندگان پس چی شد به جیب زدن ایا؟
محمد مهرافشاری
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
باسلام
بنده متولد ۱۳۶۲ هستم مجرد میباشم ،بیکار هستم و نه پدری دارم نه مادری که بگم چشمم ب پول اون باشه کم نیارم بعلت دارابودن کارت هوشمند رانندگان سازمان تامین اجتماعی بنده را مکلف ب پرداخت حق بیمه ماهانه بدون کمک دولت از قرار هر ماه پانصدو خورده ای الزام کرده وگرنه هوشمندم رو غیرفعال میکنه حالا تقاضا دارم هرشخصی ک دارای سواد و تحصیلات اقتصادی هستش منو راهنمایی کنه با چه فرمولی بتونم پول بیمه بعلاوه خورد و خوراک و بعلاوه هزینه اجاره اب و برق و گاز هم اضافه کنم همه اینا رو بتونم کسب کنم !؟ بنظر شما بنده چند روز دیگه تحمل میکنم ، فقط یاداور بشم بنده در اهواز زندگی میکنم شهری ک سیستم گزینش افراد برای مشاغل نه براساس ضوابط و مدرک بلکه براساس روابط انجام میشه طایفه ای عشایری و من که کسی رو ندارم طبیعی هستش ک بیکارم
منتظر راهنماییتون هستم مخصوصا مدیر سایت وگرنه دراین جا رو باس گِل گرفت چون جوابش رو مدیر سایت حداقل بلده و اگه نگه جفا کرده حق ااناس ضایع کرده چون گفته نظرتون رو بگید
علی ساجدی
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
سلام خسته نباشید من عضو بهزیستی هستم ولی از سبد کالا که میگن به بهزیستی ها و اونهای که عضو کمیته هستن تعلق میگیرد
خانه دار
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باسلام من شوهرم کارگر برجی ۸۰۰حقوق میگیره چند ماهه نه گوشت توخونمون هست نه مرغ پس این سهام عدالت وایت بسته حمایتی کالا را به کی میدن؟نکنه به اونایی میدن که حقوقشون بالای سه ملیون هستش این کار هم مثل بقیه کارها برعکس شده
نرگس نظری
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
چرا سبد کالا من رو نمیدن در ماه رمضان همه گرفتن
ناشناس
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
مال ما واریز نشده
ناشناس
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
مال ما واریز نشده
یاسرریگی کوته
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
سلام ببخشید مگه تنهابهذیستی وکمیته امداد نیازمندن مابیکارای بیسواد جزادمانیستیم اگه پول داشتیم درس میخوندیم کارگربدون حقوق زن یک بچه مستاجرباروزی 30هزارشما مسولین مارونمیبینیددردماروکی میخاددرمان کنه توروخدامایجوناروکمک کنید یاسرریگی کوته از یارانشهر09372005052
یاسرریگی کوته
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
سلام ببخشید مگه تنهابهذیستی وکمیته امداد نیازمندن مابیکارای بیسواد جزادمانیستیم اگه پول داشتیم درس میخوندیم کارگربدون حقوق زن یک بچه مستاجرباروزی 30هزارشما مسولین مارونمیبینیددردماروکی میخاددرمان کنه توروخدامایجوناروکمک کنید یاسرریگی کوته از یارانشهر09372005052
حسن رضازاده پور افشاری
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
دارای فرزند معلول فاقد هرگونه درامد ثابت و دارای فرزند معلول ذهنی فقط دارای کارت بهزیستی بدون هیچ گونه دریافت کمک مالی مستاجر شغل دستفروش کالا در دیوار امورات میگذرد ما باید چه کنیم
هم وطن بیچاره که حق ام نداده اندراضی نیستم به حق امام حسین.
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
آخه چرااینهمه دروغ!مجبوری خودتان بی اعتبارکنیدباچه وجدانی مردم راسرکارگذاشتین حق مردم نخورین.اگرماربخوردپست میدازدامتحان کنیدچه بلاهای!!!
طیبه داربر
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
باسلام همسرمن کارگر است وصاحب کارایشان رابیمه کردن امابسته حمایتی دولت برای ماواریزنشده بخداماازصدکارمندمحتاج تربودیم وهستیم به کارمندان دادید مارو ندادید.رسیدگی کنیدخواهشا
فاطمه بابایی مخمودابادی
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
سلام فاطمه بابایی هستم زیرنظر کمیته 4 شیراز
هستم سبد کالا دریافت ننمودهام لطفا رسیدگی فرمایید
بانشکر
حسین
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
با سلام.پس سبد کالای جاماندگان تامین اجتماعی که قرار شد 15اسفند واریز بشه چی شد .عید هم اومد سفرهه کارگران خالی از سبد حمایتی دولت .اینقدر دست به سر کردند که آخرش زدند زیرش دروغ پشت دروغ. .متاسفیم واقعأ که انتظار باید از کسی نداشت
احسانن
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
سلام دولت پس کی واسه کارگران تامین اجتماعی هنوز نگرفتن وحققوقش هم زیره دومیلیون هس اعتراض گذاشتن کی میدن بسکه وعده گذاشتین همش الکی شد پس تکلیفه مردم را لطفا مشخص کنید نه یه هفته یه هفته تمدید کنین مردم راچشم انتظار بزارین باتشکر لطفا جواب بدین
احسانن
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
سلام دولت پس کی واسه کارگران تامین اجتماعی هنوز نگرفتن وحققوقش هم زیره دومیلیون هس اعتراض گذاشتن کی میدن بسکه وعده گذاشتین همش الکی شد پس تکلیفه مردم را لطفا مشخص کنید نه یه هفته یه هفته تمدید کنین مردم راچشم انتظار بزارین باتشکر لطفا جواب بدین
احسانن
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
سلام دولت پس کی واسه کارگران تامین اجتماعی هنوز نگرفتن وحققوقش هم زیره دومیلیون هس اعتراض گذاشتن کی میدن بسکه وعده گذاشتین همش الکی شد پس تکلیفه مردم را لطفا مشخص کنید نه یه هفته یه هفته تمدید کنین مردم راچشم انتظار بزارین باتشکر لطفا جواب بدین
علی
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
فقط وعده و وعیدهای دروغ،! اسفند هم تمام شد اما از سبد کالا خبری نشد واقعا از این همه دروغ و ریاکاری مسئولین آدم دچار انزجار میشه.
عبدالعلی
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
باسلام خسته نباشید من کا گر نانوای هستم چطوری شده که من از 3میلیون بیشتر درآمد خانوادم شده شما که اسلام هستید به نظر شما درسته حق کارگر خوردن داره
سعید
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
بدبختیهامونو نمیگیم چون لازمم نیست،من از اونجایی که از کله سحرتا بوق شب مثل خر کار میکنم رادیو تی وی اخبار هیچی گوش ندادم و امشب متوجه بسته حمایتی شدم و ثبت نام نکردم حالا چیکار باید کنم کجا برم که لاقل گیه شلوار واس پسرم بگیرم
امین
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
سبدکالا 97/12دادن یا ن
امین
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
سبدکالا 97/12دادن یا ن
ناشناس
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
من هنوز سبددریافت نکردم
خلیل ساعدی
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
با عرض سلام
من یکی ازنفرهاهستم که حقوق من پاین دوملیون هست ولی تاحالا شامل سبد کالانشدم
محمد
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
این واقعا عدالت نیس که کسانی کبیمه ندارنمحروم بشن یعنی ما خرج ومخارج نداریم چون بیمه نداریمادم نیستیم. یک لحظه خودتونو بجای ما بزارین. این انصاف نیس
ناشناس
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
این چ جور عدالتی هس پی اونی ک ن بیمه داره چی میشه
درحال مرگ
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
بابا جمع کنین این مسخره بازیا رو خودشونو گیر آوردن ما داریم از گشنگی می‌میریم اونوقت حق ما رو فقط بازیگرا و فوتبالیستا دارن حیف و میل میکنن. یه یارانه دولت داره میده انگار به ما لطف کرده اون که حق مونه . لب مرز نشستیم یه حمله کنن اول ما میریم هوا ،ن سهام عدالت بهمون دادن نه سبد کالا . سه ساله دنبال کارت مرزنشینان بودیم تازه درست شده بازم گفتن برین دی ماه سال دیگه بیاین . خدا اینا رو نبخشه ما که راضی نیستیم حق بچهامون پایمال بشه
جاسم سرخه یعوری
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
سلام ما خانواده پنج نفره هستیم .من فعلا بیکارم نه پس اندازی .نه بیمه هستیم و با این همه گرونی . نمی دونم جواب سه تا پسرم چی بدم واقعا خیلی وقت گوشت نخوردن . واقعاا چرا سبد کالا به ما تعلق نگرفته .چون فقیریم .چون کسی را نداریم . واقعاا دولت هم به ما نگاه کنه .ممنون
سیمین
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
سلام من به مدت چهار سال که بعد از ازدواجم بعد از یارانه جدا کردم کلا قطع شد این به کنار شوهر من یه کارگره که متاسفانه بیمه نیست وضع مالی خوبی نداریم این تو این مماکت ما از بیت المال که به همه میرسه به ما نباید برسه
سیمین
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
سلام من به مدت چهار سال که بعد از ازدواجم بعد از یارانه جدا کردم کلا قطع شد این به کنار شوهر من یه کارگره که متاسفانه بیمه نیست وضع مالی خوبی نداریم این تو این مماکت ما از بیت المال که به همه میرسه به ما نباید برسه
زهرا
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
چرا به ماسبد کالا ندادن تامین اجتماعی
گرفتار
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
سلام مراحل بعدی کی واریز میشه ؟ایکاش این دم عیدی بریزن بخدا گرفتاریم غصه بی پولی و بدهکاری ما مردم ضعیف جامعه رو نابود کرد
آرش بصیری
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
آرش بصیری هستم سبد کالا نگرفتم وهیچ حقوقی هم ندارم وبیکارم هستم لطفا اقدام کنید
حمزه علی ترابیان
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
سلام من تا بحال بسته حمایتی دریافت نکردم لطفآمسعولین پیگیری کنن حقوق من ماهی 1200تومنه باسه تا بچه بخدانمیرسه
افضل بهرامی
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
من راننده مسافربری عمومی سواری هستم ولی بیمه ام تامین اجتماعی نیست پس تکلیف من و امسال من چی میشود
مهدی نظری
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
بسته حمایتی کارگران تامین اجتماعی به حسابشان واریز نشده تکلیف این قشر کار کر چیست وکی واریز مشود یا خیر
مجیدشیرازی
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
من راننده استپ هستم واز طریق استپ قابل شناسایی ورآمدم کمتراز۳میلیون تومان است چگونه میتوانم بسته حمایتی و سهام عدالت دریافت کنم?
مجیدشیرازی
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
من راننده استپ هستم واز طریق استپ قابل شناسایی ورآمدم کمتراز۳میلیون تومان است چگونه میتوانم بسته حمایتی و سهام عدالت دریافت کنم?
علی
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
همه خالی می بندند
محسن
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
پیام دادم جواب اومده به شما تعلق گرفته ولی چیزی بحسابم نیومده کجا باید پیگیری کنیم لطفا پیگیری کنید
ناشناس
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
به شماره ملی خودم اعتراض دادم در رابطه با عدم پرداخت بسته حمایتی
حقوق خودم ۱۴۰۰هزار تومن و همسرمم هم خانه دار
اینم جواب مسخرشون

پاسخ درخواست شما در خصوص سبد حمایتی کالا:
حکم حقوقي کدملي........... در خانوار شما بالاي 3 ميليون تومان است بسته حمايتي به شما تعلق نمي گيرد.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مجدد تماس گرفتم ۱۴۲۰ میگه حقوقت بالای ۳میلیونه
ناشناس
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
ستاره ۱۴۲ستاره ۸مربع ارسال زدم گفتم پاسخ از طریق پیام کوتاه به شما ارسال میشود اینم جواب مسخرشون.من حقوقم ۱۳۰۰ هزار تومنه و خانومم خانه دار


پاسخ درخواست شما در خصوص سبد حمایتی کالا:
حکم حقوقي کدملي 0622467611 در خانوار شما بالاي 3 ميليون تومان است بسته حمايتي به شما تعلق نمي گيرد.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
محمد داود
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
سلام باری من سبد کالا واریز نشده،اس اس دادم به اون شماره در جواب اومده که که شما باید اداره مربوطه تامین اجتماعی مراجعه کنید .کسی نمی دوند منظورشون چی هست
مریم
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
سلام پیام دادم اصلا جواب ندادین شوهرم ۱۶ ماهه ک زندانه چرا اصلا واسه ما سبد کالا یا بسته حمایتی نریختید گناه ما تو این دنیا چیه ک نگاهی ب ما نمیکنید این کد ملی شوهرم ۳۹۶۲۶۸۱۰۱۹ تو رو خدا ی نگاهم ب ما کنید
محمد رضا سجادیان
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
با سلام،بخدا از توی رایانه گرفته تا مردم همسایه همه جا ثابت و ثبت شده که من بیکارم و جزء افراد ضعیف و کم درآمد هستم ونیز جزء کارگر فصلی نیز هستم،خلاصه همه جوره تحقیر شده و له شدیم ولی هیچوقت نه سبد کالا سالهای قبل و نه سبد حمایتی الان وهیچ چیزی قسمت ما نشد در صورتیکه با یک فرزند برای هزار تومن پشتک میزنیم.بخدا خدا رو خوش نمیاد،درست نیست اونایی که حقوق بگیرن چه کارمند چه بازنشسته تا حالا همه چیز شامل حالشان بشه اما ما که هیچ تکیه گاهی نداریم......،،،،،،نکنه دولت ما هارو اصلأ آدم حساب نمیکنه در صورتیکه بخدا توی جنگ همین امثال ما اولین داوطلبان جنگ بودند و خداوکیلی الان هم هستند ولی چه کنیم که بخت یار ما بدبخت بیچاره ها نیست که نیست
امیر
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
من ۱۵ ساله تو یک شرکت وابسته به بنیاد مستضعفان کار می کنم الان نوشته شما کارمند دولت هستید به اداره مربوطه مراجعه نمایید.بیمه من تامین اجتماعی هستش حقوقم ۲ میلیون بنیاد هم که دولتی نیست یکی نیست بگه الان به کجا مراجعه کنم.
واحد
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
سلام
من کارمندم با حقوق زیر دو میلیون تومان !! ولی تابه حال بسته حمایتی دریافت نکردم
پدرم هم بیمه کارگری دارن که به ایشون هم تعلق نگرفته
موضوع چیه، نه تو دانی ونه من ، خدا داند .
محمد علی
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
سلام طبق کدی که اعلام کردین برای جامانده ها جواب اس ام اس اومده که شما دریافت کردین ولی تا کنون ما سبدی نگرفتیم.
بهرام غلامزاده
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
میگی به کار گران سبد کالا دادیم پس چرا به ما ندادین من کار گرم
ناشناس
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
سلام پیام دادن برا سید کالا به اداره مربوطه مراجعه کنید،اداره مربوطه کجاست دیگه
ناشناس
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
سلام پیام دادن برا سید کالا به اداره مربوطه مراجعه کنید،اداره مربوطه کجاست دیگه
ناشناس
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
خداهمتونو لعنت کنه به هرکی دلتون میخاد میدین شانسی
الیسا
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
ما باز ماندگان همان قشر فقیر دولت هستیم شما گردن کلفت‌ها همیشه خوردید بذار این را هم شما بخورید ما هم مهتاجیم به خدا نه شما
علی محمد یحیایی
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
چراسبد کالا برای ماواریز نشده
فرهاد
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
ما که عضو تامین اجتماعی هستیم هیچی ندادن فقط پارتی باز یه خودشون و مسخره کردن همه جا فقط بخور بخوره
ناشناس
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
با سلام پیروز اشرفی کنگرلویی هستم شغل من راننده هستم سبد کالایم رو دریافت نکردم در امد دیگری رو ندارم به جز شغل رانندگی پیگیری نمایید
محمد
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون ،نه مدرک لیسانس و کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم، چند روز با این وضع اقتصاد و گرانی مصالح ساختمانی،کارگری هم نیست،نه دیگه آرزو ازدواج دارم نه خانه و ماشین دار شدن،فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم.
مجتبی مرتضایی
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
سلام پس به ما که نه بیمه داریم نه شغل درست حسابی سبد کالا نمیدن
مجتبی مرتضایی
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
سلام پس به ما که نه بیمه داریم نه شغل درست حسابی سبد کالا نمیدن
ناشناس
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
سلام ماپنج نفریم خیلی نیازمندم وضعیف پدرم از کار افتاده است تورو خدا به ما سبد کالا بدید
مهدی نوروزی
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
با سلام این جانب هیچ بیمه ای ندارم و به سبد کالا نیاز ارم هیچ گونه راه حلی برای این موضوع نمیدانم
ابراهیم گلشن
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
باسلام . خانواده ای 4 نفره هستم حقوقم زیر یک میلیون تومان است بسته حمایتی دریافت نکرده ام به اداره کار،صنعت معدن،تامین اجتماعی شهرستان تماس گرفته ام هیچکدوم پاسخگو نیستند واقعامتاسفم این چه عدالتی است تاریخ 3/12/97 است که این مطلب را می نویسم
مجتبی رسولی هارونی
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
سلام کسانی که بیمه خدمات درمانی دارن وکمتر از سه ملیون درامد دارن چی میشه
ناشناس
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
ما نه کارمندیم نه کارگر از اون دسته افرادی هستیم که شاگرد مردم هستیم . نه بیمه داریم نه میتونیم حرفی بزنیم سه سوته اخراج میشیم چون میترسن دردرسر درست بشه براشون . اسم ما هیچ جا هم نیست دست خرم بهمون تعلق نمیگیره . نه سهام بی عدالتی نه سبد کالا . خدایا بازم شکرت که نفس کشیدن مفته
جمیله خلوصی زیرک
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
جمیله خلوصی زیرک سرپرست خانواده ۵ نفری هستم وسبدحمایتی نقدی کارگری تامین اجتماعی نگرفتم وتکلیف دوتاازپسرام که کارگرتامین اجتماعی هستن چی میشه لذااینکه بنده تحت تکلف تامین اجتماعی پسرم هستم وهنوزغیرازرایانه چیزی به اینجانب تعلق نگرفته لطفارسیدگی بعمل اید باتشکر
فاطمه
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
بجای اینکه به مردم چندرغازبدیدبریداین گرونی روکنترل کنیدکه مردم واسه یه کیلوگوشت صف نکشن توفروشگاه وهمدیگروله نکنن.شدیم مثل زمان جنگ.وقحطی زدها.
نمیتونین کنترل کنیداستفابدید.کم پول مردموچپاول کنید
ناشناس
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
سلام من يک کارگرم واسه خرجم ميمونم يعني همين درسته به من تعلق نگيره به باباي که کارمنده درامدش خوبه به اون بدن به ما ندن پيگير باشيد
ناشناس
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
سلام چرا بین مردم فرق میگذارن حری مردم درمیارین
محمد
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
باهزار بدبختی وخالی کردن جیب یه مشت کارگر توسط اصناف بعد چنسال بابدبختی تونستیم دفترچه ساختمونی بگیریم این اقای ربیعی که میا دمیگه ما دفترچه خیلیاروکه مایه داربودن ساختمونی گرفته بودنو باطل کردیم دفترچه ما بدبخت جماعت کارگرو باطل کردین اونا همونطورکه قبلا با واسطه گرفتن الانم میگیرن مثل منه بدبختو باطل کردی بعد 4سال واریزی دوباره هزار تبصره اوردن دوباره صنفا بالای دو تومن پول ازمون گرفتن دفترچه بدن فیلمون کردنتا وزارت رفتیم کسی جوابگو نبود وقتی یه صنف کارگری اینجوری سر یه کارگرو شیره میماله وای به بالا دستیا باسه فرزند رزمند زمان جنگ کارگر بیکار بدون یک ریا ل درامد خدا از کساییکه اینجوری حقمونو میخورن نگدره به حق امبرالمومنین
محمد
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
متاسفم که فقط مسلمونی وحقو حقو ق از این مملکت فقط مال کارمندان ورده بالاهاس کارگران هیچ حقوحقوقی ندارن باید بمیرن 3فرزندارم بسته نریختن کارگرم زمان جنگ هیچ سنی مطرح نبود درسو زندگیمونوگداشتیم شدیم کارگر الان هزاران تبصره میارن خدا فقط هدایتکنه کساییکه حق افرادی همچون ما کارگرا میخورن اگرم قابل هدایت نیستن امشلا بحق فاطهمه زهرا خون بشه بدلشون کساییکه حق ما جماعت کارگرو میخورن تواین مملکت هیچکس جوابگوی جماعت کارگرنیس همه خواهیم مرد بترسین از عقوبت پ مرگ
مرتضی رباطی
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
سلام به حضرت.نوبخت.ماکه بیمه نداریم.بدبخت شدیم با4سرعایله..حالا واستیم که تامین اعتبار میشه؟بابا بیخیال بابا.مچل کردیدمردم وما ملت..فقط باعث این اوضاع رو به حاکم بلاشک دنیا خداوند دقیق و مچ گیر.میسپاریم..
قاسم
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
سلام چرا به ما سبد کالا. تعلق. نمکیره. بیمه تامین اجتماعی داری 7 سال سابقه. دارم من پرسیدم میکن بابات کرفته. من خودم 4 نفرم ربتی به بابا م ندارم ممنون از بیکیری
ابراهیم بلوچ ابادی
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
از بم بروات کاگر هستم سبد همایتی ندادن چرا
ابراهیم
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
سلام کاگر هسستم سبد هماینی نگرفتم اما چرا
رضا
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
چرا ما کارگران را سرکارمیزارین تا به حال هیچ سبد کالا به من تعلق نگرفته به هر جا مراجعه میکنم میگن به ما ربطی نداره ما کارگران باید گرسنه بمانیم تا به کارمندان خود برسین
ناشناس
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
سلام
چند ماهی است که مستقل شدم یارانه جدا میگیریم چرا استعلام کردم برای سبد کالا زده تحت پوشش پدر، بازنشستگی دریافت کردید
به کجا باید مراجعه کنم؟؟؟؟
ناشناس
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
کارمندان قراردادی زیر سه میلیون هنوز دریافت نکردند بعضی دوبلار تاسه بار دریافت نمودند
سعید
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اونایی که جا موندن دیگه پیگیری نکنن ؟؟ یعنی چی این مسخره بازیا همکار من ماهی 3 تومن حقوق میگیره اون گرفته من که نیروی پیمانکاری هستم هیچی نگرفتم
محمدی
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
من در مدت وقت ۱۰ روزه بیمار بودم متوجه نشدم حقوقم یک میلیون سیصد هست وخودم سرپرست خانوار هستم چرا به حسابم واریز نمیشه
مهری جعفری
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
سلام وخسته نباشید .ببخشید تکلیف این افرادیکه نه کارمندن .نه کارگر .نه شغل ازاد دارن نه دولتی نه بییمه دارن ونه امیدی جز خدا وبا سیلی صورت سرخ میکنن چیه باز کارمندا وکارگرا حداقل بیمه دارن حقوق دارن امثال ما تکلیفشون چیه ترو خدا عادلانه تقسیم کنید مدیون کسی نمانید
ناشناس
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
سلام شوهر من ماهانه ۳۰۰ هزار تومن بیمه پرداخت میکنه اما هنوز برای ما سبد کالا نریختن چرا؟ سید حسین مرتضویان دهکردی
محمد
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
متاسفم از کارای دولت بجای اینکه این سبدو بده به افراد کارگرو بدبخت میده به کارمندان خدا تومن حقوق که هرماه به حسابشون ریخته میشه عیدی میده ماها که جونمونو واسه این مملکت زمان جنگ گداشتیم بدون هیچ گونه خواسته ای درسو زندگیمونوگداشتیم شدیم کاگرگر شیمیایی شدیم بدون حقوق با سه فرزند بیکار شدیم افتادیم کنج خونه با بدختی زندگی میکنیم پنجسال تامین اجتماعی ریختم ما سبدنداشته باشیم چرا تبعیص خدا سایه رهبرمونو برسرمون حفط کنه یخورده بفکر کارگر جماعتم باشین خداروخوش نمیاد مسلمونی این نیس حقمونه حق شرعی وقانونیمونه چرا نباید برامون نریزین
محمد
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
چرا اینقد تبعیص باید باشه منه کارگر با داشتن سه فرزند بیکار افتاده توخونه بدون یک ریال درامد با دادن اجاره بالای یه تومن سبد نگیرم بعصی افرادکه ماهانه حقوقشون توحسابشونه دریافتکنن کجاس این عدالت نزدیک 5ساله بیمه تامین اجتماعی ریختم چرا تبعیص قایل نیشید بااینکه رزمنده زمان شیمیایی شدم هیچ درامدی ندارم انصاف کجاس
زهرا یزدی
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
سرپرست خانوادم باسه فرزند محصل کهبا شوهرم مشکل دارم ولی هیچ بسته حمایتی دریافت نکردم لطفا رهنماییم کنید
مهدی
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
بنده مستاجر هستم بیکار هستم .بیمه رو دستی میریزم بعد ۱۸ سال کار در شرکت بیکار شدم بسته به من تعلق نگرفته این چه جور عدالتیه.چه جور قانونیه
مصطفی
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
یکی نیست درد ما ببینه ما چیه میکشیم از بدبختی