صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 26
کد خبر: ۷۲۷۵

احتمال وقوع سیل در اصفهان/ حاشیه زاینده‌رود تخلیه شد

دقایقی پیش اطراف پل‌های تاریخی اصفهان و حاشیه زاینده رود به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه ناگوار از جمعیت مسافران و گردشگران تخلیه شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به سیلاب مقطعی در زاینده‌رود، اظهار داشت: مراکز گردشگری تعطیل نشده ولی از مردم می‌خواهیم در حاشیه رودخانه استقرار و تردد نداشته باشند.

 

وی افزود: سیلابی که در حال حاضر از زاینده‌رود در حال عبور است، باید ایمن حرکت کند برای همین برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای مردم، اعلام شد که در مجاورت رودخانه حضور نداشته باشند.

 

منصور شیشه‌فروش  با بیان اینکه به‌طور موقت کارهایی از جمله قایقرانی در زاینده‌رود ممنوع شده، گفت: مردم گشت‌وگذار در پارک ناژوان و حاشیه زاینده‌رود را به‌تعویق بیندازند تا خطری آنها را تهدید نکند.

 

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: فعلاً تردد هر گونه خودرو و عابر پیاده در حاشیه زاینده‌رود به‌لحاظ امنیت جانی مردم ممنوع است.

 

پیش از این مدیریت بحران استانداری اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: "با توجه به ورود سیلاب‌های فصلی به رودخانه زاینده‌رود و پیش‌بینی عبور جریان لحظه‌ای با بیش از 100 متر مکعب در ثانیه از داخل شهر اصفهان، از تمام همشهریان، مسافران و گردشگران در خواست می‌شود از عصر امروز تا اطلاع بعدی از استقرار و تردد در حاشیه رودخانه زاینده‌رود و پل‌ها خودداری کنند."

 

همچنین از دقایقی پیش اطراف پل‌های تاریخی اصفهان و حاشیه زاینده رود به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه ناگوار از جمعیت مسافران و گردشگران تخلیه شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: