صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 04
کد خبر: ۷۲۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیگیری زمان تحویل محصولات ایران خودرو + اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ۱۵ دی ۹۹

قرعه کشی ایران خودرو روز گذشته یکشنبه ۱۴ دی ماه برگزار شد و اسامی برندگان قرعه کشی دی ماه ایران خودرو امروز اعلام شد. متقاضیانی که در طرح پیش فروش ویژه ایران خودرو ۱۰ دی ثبت نام کرده بودند و در قرعه کشی ایران خودرو برنده شده اند اکنون ۷۲ ساعت زمان دارند تا وجه خودرو را پرداخت کنند. در ادامه پیگیری زمان تحویل محصولات ایران خودرو را مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از اوج گیری قیمت خودرو در بازار ایران دو خودروساز بزرگ کشور برای کنترل بازار خودرو چندین طرح پیش فروش سه ماهه و یکساله را به اجرا در آوردند. اکنون متقاضیانی که دردوره های قبلی از برندگان قرعه کشی های ایران خودرو بودند می خواهند از وضعیت خودرو خود مطلع شوند، از این رو روش پیگیری زمان تحویل محصولات ایران خودرو اهمیت بسیاری دارد. ما در خبر زیر ابتدا نحوه پیگیری زمان تحویل محصولات ایران خودرو را توضیح می دهیم سپس با توجه به این موضوع که آخرین قرعه کشی ایران خودرو روز گذشته 14 دی 99 انجام شده است و اسامی برندگان یاردهمین مرحله پیش فروش فوق العاده ایران خودرو امروز دوشنبه 15 دی اعلام شده است ما لینک نتایج قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کدپیگیری و نحوه جستجو اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو را برایتان در زیر آورده ایم.

 

چند سالی است که خودروسازان روش پیش فزوش خودرو را برای فروش محصولات خود انتخاب کرده اند، در این روش خریداران چند ماه قبل از خرید خودرو ودیعه ای پرداخت و برای تحویل خودرو در موعد مقرر ثبت نام می کنند.

 

خرید خودرو به روش پیش فروش به روشی متدوال تبدیل شده اما گره کار در آنجاست که خودروسازان به وعده خود عمل نمی کنند تا جایی گاهی داد خریداران بلند می شود، سال گذشته موضوع بیخ پیدا کرد و خریداران با مشکلات بسیاری مواجه شدند.

 

با توجه به فاصله زمان تحویل خودروهای اعلام شده در دعوتنامه ، سود مشارکت و تأخیر از زمان صدور دعوتنامه تا تاریخ فاکتور محاسبه و پس از تحویل خودرو قابل دریافت می باشد.

 

096440 زبان گویای ایران خودرو

 

 مدیریت ارتباط با مشتری سامانه گویای 096440 را برای تمام مشتریان قرار داده تا با سریع ترین و ساده ترین روش بتوانند با ایران خودرو تماس گرفته و نه تنها پاسخ ساده ترین سوالات خود از قبیل وضعیت فنی خودروها و برنامه های فروش را دریافت کنند بلکه هر گونه شکایت و نارضایتی خود نسبت به محصولات یا خدمات پس از فروش را مطرح و اطمینان لازم از این که شکایت شان پیگیری خواهد شد کسب کنند.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد پیگیری

 

امروز دوشنبه 15 دی 99 نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو که در خصوص 5 محصول پیش فروش شده با مبلغ پیش پرداخت مشخص و زمان تحویل مشخص اعلام شد. لازم به ذکر است که پیش فروش 5 محصول ایران خودرو از تاریخ 10 دی تا پایان روز 12 دی به صورت اینترنتی و از طریق سایت ایران خودرو انجام پذیرفت اکنون پس از برگزاری مراسم قرعه کشی ایران خودرو در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 15 دی 99 را به همراه لینک اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی و قیمت محصولات ایران خودرو و همچنین زمان تحویل خودرو‌های ایران خودرو به برندگان ایران خودرو زمان تکمیل وجه ایران خودرو نحوه جستجو اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری خواهیم آورد.

 

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اسامی برندگان پژو 206 ایران خودرو

 

اسامی برندگان سورن پلاس ایران خودرو

 

اسامی برندگان راناپلاس ایران خودرو

 

اسامی برندگان پزو پارس TU5

 

اسامی برندگان پارس بنزینی ایران خودرو

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو دی 99

 

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

جدول قیمت فروش و میزان پیش پرداخت ایران خودرو زمان تحویل خودرو ایران خودرو در ادامه قابل مشاهده است. همچنین بخشنامه فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله یازدهم را برایتان آورده ایم.

 

محصولات ارائه شده در این مرحله از پیش فروش شامل پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس و سورن پلاس می شود.


موعد تحویل تمامی خودروها، از شهریور تا آذرماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. مشتریان نهایی برای ثبت نام تا حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی انتخاب و اعلام خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نتایج  نهائی قرعه کشی ایران خودرو امروز دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ + اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی

 

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا امروز دوشنبه ۱۵ دی ۹۹

 

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز دوشنبه ۱۵ دی ۹۹

 

فروش اقسا

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
لطفا کسی میدونه جواب بده ماشینها رو پلاک شده تحویل میدن یا باید بریم دنبال پلاک مرحله 16 هستم پیم اومده تحویل واحد فروش شد