صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۲۹
  • پنجشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 25 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 07
کد خبر: ۷۳۲۳۹

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه ۱۸ دی ۹۹/ فوت ۱۰۳ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه ۱۸ دی ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه ۱۸ دی ۹۹ توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. باید با توجه به آغاز فصل زمستان و امکان اوج گیری مجدد بیماری کرونا در کشور باید تمهیدات بیشتری برای جلوگیری از ورود به پیک جدید کرونا بیاندیشیم.  طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 الی 4 صبح در شهرهای با وضعیت زرد نیز اجرایی می شود. با توجه به اینکه یک مورد کرونای انگلیسی در کشور پیدا شده باید پروتکل ها بیش از پیش رعایت شوند تا از بروز و اوج گیری کرونای انگلیسی مصون بمانیم. نرخ روند ابتلا به کرونا همچنان بالاست به طوری که در 24 ساعت گذشته 103 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند. آخرین آمار کرونا در پنجشنبه ۱۸ دی ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.

 

سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۸ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۵۲ نفر از آنها بستری شدند.

 

فوت ۱۰۳ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

 

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۶۸ هزار و ۲۶۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۹۳۳ نفر رسید.

 

وضعیت شدید ۴۷۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹

 

لاری ادامه داد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۵۰ هزار و ۵۵۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۴۷۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

انجام ۷ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۵۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۷ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۵۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وضعیت شهرها

 

لاری هشدار داد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: