صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۲۸
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 08
کد خبر: ۷۳۳۳۴

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۱۹ دی ۹۹/ فوتی های کرونا دو رقمی شد

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۱۹ دی ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۱۹ دی ۹۹ توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. باید با توجه به آغاز فصل زمستان و امکان اوج گیری مجدد بیماری کرونا در کشور باید تمهیدات بیشتری برای جلوگیری از ورود به پیک جدید کرونا بیاندیشیم. طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در شهر‌های با وضعیت زرد نیز اجرایی می‌شود. با توجه به اینکه یک مورد کرونای انگلیسی در کشور پیدا شده باید پروتکل‌ها بیش از پیش رعایت شوند تا از بروز و اوج گیری کرونای انگلیسی مصون بمانیم. نرخ روند ابتلا به کرونا همچنان بالاست به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند. آخرین آمار کرونا در جمعه ۱۹ دی ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.

 


فوتی های کرونا دو رقمی شد/ جان باختن ۸۵ نفر

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۸۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

 

 

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۹ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۸۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

 

وی ادامه داد:مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۵۱۴ نفر رسید.

 

جانباختگان کرونا در ایران تا امروز 19 دی 99

سخنگوی وزارت بهداشت افزود:متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۱۸ نفر رسید.

 

وی یادآور شد:خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۸ هزار و ۶۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

 

لاری بیان داشت: ۴۷۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۸ میلیون و ۴۴ هزار و ۷۹۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وضعیت کرونایی شهرهای ایران 19 دی 99

سخنگوی وزارت بهداشت ابراز داشت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: