صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 11
کد خبر: ۷۳۶۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

جزییات عروسی نوه سید حسن نصرالله + تصاویر

عروسی نوه سید حسن نصرالله سبب تحیر و تعجب خیلی ها شد. کسانی که فکر می کردند مراسم عروسی فرزندان بزرگان باید لاکچری باشد یا بزرگان با مردم عادی وصلت نمی کنند. مراسم ساده و بی آلایش نوه سید حسن نصرالله با پسر محافظش واکنش های زیادی داشت.

به گزارش راهبرد معاصر؛ عروسی ساده نوه سید حسن نصرالله سبب حیرت خیلی ها شد. آنهایی که گمان می کردند بزرگان تنها با بزرگان وصل می کنند و عروسی فرزندان مقامات باید حتما لاکچری باشد. ازدواج ساده نوه حسن نصرالله با فرزند محافظش نشان داد همه این تصورات اشتباه است. مراسم ساده نامزدی نوه سید حسن نصرالله با پسر محافظ او موجب شگفتی بسیاری از لبنانی‌ها شد و واکنش های زیادی را در پی داشت که در ادامه یکی از جالبترین این واکنش ها را با هم می خوانیم.

 

 

خانم حداد که یک مسیحی لبنانی است طی توییتی آن را با عروسی های لاکچری مسئولان مقایسه کرد و گفت اگر نوه ی یک فئودال یا مسئول یا ثروتمند یا شخصیت فاسد بود، به این نامزدی راضی می‌شد؟

 

 

مراسم ساده نامزدی نوه سید حسن نصرالله با پسر محافظ او موجب شگفتی بسیاری از لبنانی ها شد.دیگران گفتند اساسا بزرگان دختر به کمتر از وکیل و وزیر نمی‌دهند.

 

 

 

 

برخی مسئولان و وزرا تنها برای شکلات عروسی، صد هزار دلار پول می‌دهند و لباس و آرایش و بقیه مخارج سر به میلیون دلار می‌گذارد. حتی برخی فقط در آمریکا و پاریس مراسم می‌گیرند!

 

سید حسن باز هم الگوی اسلامی متفاوتی نشان داد.

 

مروری بر زندگی خصوصی سید حسن نصرالله

 

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در مورد زندگی خصوصی اش گفت: طی 25 سال گذشته زندگی شما زندگی بسیار سختی بوده است، مردم دوست دارند بدانند طی این 25 سال به شما چه گذشته است با توجه به شرایط امنیتی که به شما و خانواده شما تحمیل شده است، آیا خانواده شما از این وضعیت خسته نشده اند؟  
 
 
سیدحسن نصرالله - انسان به وضعیت عادت می کند ، اولا خانواده به این وضعیت عادت کرده است به ویژه همسرم و همینطور فرزندانم. تعداد ما زیاد نیست و بیشتر فرزندان من ازدواج کرده اند و در زندگی خودشان مستقل هستند. ما تنها یک فرزند داریم که با ما زندگی می کند. در 25 سال گذشته با شرایط امنیتی ، سیاسی و اجتماعی به قول معروف سازگار شده ایم و اوضاع خود را سروسامان و نظم داده ایم به گونه ای که توانسته ایم به آن ادامه دهیم. بنابراین ما اولا خواست خدا را خواسته ایم و این وظیفه ماست و گزینه دیگری نداریم و این مسئولیت را پذیرفته ایم. بنابراین آنچه مستلزم آن است این است که آن را بپذیریم و با آن زندگی کنیم. به شما و همه کسانی که این سوال را مطرح می کنند اطمینان می دهیم که نگران این مسیر نباشند. برخی تصور می کنند مثلا فلانی و خانواده اش زندگی سختی دارند و ناراحتند و خسته شده اند ، نه از نظر من از مدتها پیش اوضاع بسیار عادی و طبیعی شده است و از نظر روحی و عاطفی همانند دیگر مردم زندگی می کنیم. (به فارسی) یعنی نگران ما نباشید.» 
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نام احمد اقا
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
به خیر خوشی و سلامتی امیدوارم زندگی خوبی داشته باشند و به رهبرحزب الله تبریک عرض می کنم وبه همه رزمنده گان محور مقاومت امیدوارم پیروز باشند واز همه بیشتر به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران جانم فدای رهبر عزیزم