صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۲۳ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 12
کد خبر: ۷۳۸۶۲

پیش بینی قیمت طلا فردا 24 دی

قیمت طلا و سکه در ایران روزانه دچار نوسانات قیمت می شود. فراز و نشیب های قیمت طلا موجب شد تا کارشناسان به پیش بینی قیمت طلا فردا 24 دی 99 بپردازند. کارشناسان پیش بینی کردند که قیمت طلا فردا ثابت می ماند و تغییری نخواهد کرد.

به گزارش راهبرد معاصر قیمت طلا و سکه در ایران روزانه دچار نوسانات قیمت می شود. پیش بینی قیمت طلا یکی از اقداماتیست که کارشناسان بازار طلا انجام میدهند . پیش بینی قیمت طلا فردا 24 دی را در ادامه این خبر بخوانید زیرا کارشناسان پیش بینی کردند که قیمت طلا فردا ثابت می ماند و تغییری نخواهد کرد.

پیش بینی قیمت طلا 24 دی

ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به ثبات قیمت‌ها در بازار طلا اظهار کرد: ارزش اونس جهانی نسبت به روز گذشته حدود ۱۵دلار افزایش یافته اما به دلیل ثبات نرخ ارز، قیمت طلا و سکه امروز نوسان چندانی نداشته است.

او اضافه کرد: قیمت سکه نسبت به روز گذشته حدود ۱۰۰هزار تومان افزایش یافته اما ارزش مثقال و طلای ۱۸عیار تغییری نکرده، ضمن اینکه حباب سکه نیز همچنان حدود ۴۵۰هزار تومان است.

محمدولی با اشاره به وضعیت تقاضا نیز بیان کرد: میزان تقاضا برای خرید طلا و سکه نسبت به یک ماه گذشته حدود ۳۵درصد افزایش یافته و این موضوع باعث شده بازار طلا از رکود مطلق خارج شود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: روند فعلی باعث امیدواری ما به آینده بازار شده و انتظار داریم اگر قیمت‌ها ثبات خود را حفظ کند تا پایان سال مجددا شاهد رونق صنعت طلا باشیم.

وی درباره آینده قیمت‌ها نیز تصریح کرد: اگر مسئله سیاسی رخ ندهد و ارزش اونس جهانی نوسانی نداشته باشد، با توجه به آرامش فعلی بازار ارز قیمت طلا و سکه نیز تغییری نخواهد کرد.

 

قیمت طلا و سکه ۲۳دی ماه۹۹

محمدولی در پایان به قیمت‌های امروز اشاره کرد و گفت: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران در ساعت (۱۳:۴۰)، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۲۱۵هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۸۰۰هزار تومان رسید.

 

او اضافه کرد: نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان معامله می‌شود؛ همچنین قیمت هر مثقال طلا هم در بازار امروز چهار میلیون و ۷۷۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۰۱هزار تومان است.

انس جهانی طلا بالا رفت

امروز انس جهانی طلا شش دلار افزایش یافت و به قیمت یک هزار و ۸۵۰ دلار رسید. قیمت دلار اما در بازار روند با ثباتی داشت.

به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران، پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا و سکه فردا ‌هم روند با ثباتی داشته باشد. یعنی قیمت سکه در محدوده ۱۰ میلیون و ۹۵۰ تا ۱۱ میلیون و ۱۵۰ تومان در نوسان است.

نادر بذرافشان معتقد است: قیمت انس جهانی طلا تحت تاثیر عقب‌نشینی بازار سهام‌های آسیایی، تحولات سیاسی در واشنگتن و افزایش شیوع ویروس کرونا گران شد. اما در ایران با توجه به ثبات قیمت دلار، قیمت طلا هم فعلا ثابت است.

روز گذشته ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلای تهران گفته بود: «در ۲۰ ژانویه با تغییر دولت آمریکا ممکن است قیمت انس جهانی طلا تغییر کند.»

 

قیمت سکه چقدر شد؟

بذرافشان در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای ۱۸ عیار امروز به یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان رسید.  سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.


همچنین امروز قیمت نیم سکه و ربع سکه هم به ترتیب شش میلیون و ۸۰ هزار تومان و چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید.

سکه گرمی به قیمت دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله و حباب سکه همچنین ۴۳۰ هزار تومان شد.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: