صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۰۲
  • پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Thursday 16 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 16
کد خبر: ۷۴۲۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

جزئیات تصویب واریز یارانه جدید+ مبلغ یارانه جدید

احتمال تصویب یارانه جدید در مجلس وجود دارد در ادامه جزئیات احتمال تصویب یارانه جدید با مبلغ حداقل 100 هزار تومان را می خوانیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ احتمال تصویب یارانه جدید در مجلس وجود دارد در ادامه جزئیات احتمال تصویب یارانه جدید با مبلغ حداقل 100 هزار تومان را می خوانیم.

 

کمیسیون تلفیق مجلس قصد دارد مابه‌التفاوت ناشی از محاسبه ۸ میلیارد دلار از منابع نفتی با ارز ۴۲۰۰ تا ۱۷۵۰۰ تومانی در لایحه بودجه سال آینده را به صورت یارانه میان مردم توزیع کند.

 

۱۸۰ هزار میلیارد تومان از محل ما به‌التفاوت ۸ میلیارد دلار ارز و همچنین با استفاده از منابع پرداخت یارانه نقدی و معیشتی در لایحه بودجه به دست می آید که احتمالا حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از رقم مذکور به پرداخت یارانه اختصاص می‌یابد.

 

سه سناریو در بین اعضای کمیسیون تلفیق مجلس وجود دارد و میزان یارانه دریافتی توسط یارانه بگیران به «حداقل» ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد./ فارس

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عیسی
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
چرا منی که جز این دسته از مشمولان ۱۰۰هزارتومانی هستم حق منو نمیدین چرادولت دروغ میگن اشتباهی برای بعضی ها واریز کردن به انها داده شد منی که حق من تو او پول هستش نباید بگیرم دولت ما فقط دارند دروغ میگویند همه مردم ایران میدانند که حق مارا نمیدهند چرا کسی که نیاز دارند نباید به حقشون برسانند کمی به فکر این باشید شما را به خدا واگذار میکنیم اگر به خدا اعتقاد داشته باشیند