صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۷:۰۱ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 29
کد خبر: ۷۴۲۵

کد اپلیکیشن برنده باش

برای دریافت اپلیکیشن برنده باش، می توانید از کد اپلیکیشن برنده باش استفاده کنید.
به گزارش راهبرد معاصر؛ برای شرکت در برنامه برنده باش محمدرضا گلزار، ابتدا باید اپلیکیشن برنده باش را روی گوشی خود نصب کنید تا در صورت کسب رتبه لازم در مسابقه شرکت داده شوید. برای نصب اپلیکیشن برنده باش می توانید علاوه بر دریافت برنامه از کافه بازار و پلی استور و اپ استور، از کد اپلیکیشن برنده باش نیز استفاده کنید.
 
کد اپلیکیشن برنده باش
 
برای دیافت کد اپلیکیشن برنده باش، از روی گوشی تلفن همراه شماره #710* را شماره گیری نمایید و گزینه برنده باش را انتخاب کنید. اپلیکیشن برنده باش را دانلود کنید بعد از نصب اپلیکیشن برنده باش میتوانید مسابقه را شروع کنید و به سوالات پاسخ دهید و امتیاز بگیرید. هرهفته 8 رتبه برتر از بین شرکت کنندگان در اپلیکیشن برنده باش در برنامه تلویزیون انتخاب میشوند و در آنجا باید به 15 سوال محمدرضا گلزار پاسخ دهند.

نفر برتر 200 میلیون تومان جایزه دریافت میکند. البته جوایز دیگری هم برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.300 نفر از شرکت کندگان در اپلیکیشن برنده باش که حداقل یک کد قرعه کشی دارند به قید قرعه به برنامه تلویزیونی دعوت میشوند. در پایان هر فصل قرعه کشی برای جایزه خودرو 1میلیاردی در بین افرادی که کد قرعه کشی دارند برگزار میشود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: