صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۲۹ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 18
کد خبر: ۷۴۴۱۶
نتایج قرعه کشی ایران خودرو + اسامی برندگان ایران خودرو امروز ۲۹ دی ۹۹

قیمت جدید محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۹ دی ۹۹+ جدول و اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ۲۹ دی

در این خبر لیستی از قیمت جدید خودور‌های ایران خودرو در امروز دوشنبه ۲۹ دی ۹۹ را به همراه اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوری ۳ محصول ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی امرروز ۲۹ دی ۹۹ را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در این خبر لیستی از قیمت جدید خودور‌های ایران خودرو در امروز دوشنبه ۲۹ دی ۹۹ را به همراه اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوری ۳ محصول ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی امرروز ۲۹ دی ۹۹ را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

 

زمان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد. اسامی برندگان ایران خودو از طریق پیامک، سایت ایران خودرو با کدملی اعلام می گردد. برای اطلاع از برندگان ایران خودرو در قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو با ما همراه باشید . یازدهمین طرح فروش فوری 3 محصول ایران خودرو که از 23 دی 99 آغاز شده بود و طبق روال گذشته تا سه روز مهلت ثبت نام در ایرن طرح برای متقاضیان ثبت نام فروش فوری ایران خودرو وجود داشت که تا پایان روز پنجشنبه 25 دی 99 مهلت ثبت نام در این طرح فروش فوری ایران خودرو که به صورت ایرنترنتی و از طریق سایت ایران خودرو انجام می شد پایان یافت و بنا بر اعلام سایت ایران خودرو شنبه 27 دی 99 قرعه کشی ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و متعاقبل اسامی برندگان و نتایج قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری و کد ملی را می توانید از همین سایت یا سایت ایران خودرو مشاهده نمائید همچنین لازم به ذکر است که اسامی برندگان ایران خودرو امروز 29 دی 99 را به صورت جداگانه و با لینک های مشخص با عناوین اسامی برندگان ایران خودرو را به صورت جداگانه با عناوین اسامی برندگان قرعه کشی جدید ایران خودرو 29 دی ۹۹ /برندگان راناپلاس امروز 29 دی ۹۹/ اسامی برندگان قرعه کشی دنا 29 دی / اسامی برندگان سورن پلاس 29 دی ۹۹ خواهیم اورد.

 

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری 29 دی 99

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اسامی برندگان سورن پلاس

 

اسامی برندگان دنا

 

اسامی برندگان راناپلاس

 

ثبت نام ایران خودرو برای متقاضیانی که پلاک انتظامی فعال ندارند و در سایر قرعه کشی ها نیز برنده نشده اند میسر است. در ادامه با راهبرد معاصر همراه باشید تا از جزئیات بیشتر از نحوه ثبت نام ایران خودرو، سایت ثبت نام ایران خودرو، قیمت خودروهای عرضه شده در یازدهمین مرحله فروش ایران خودرو؛ مهلت ثبت نام ایران خودرو ایران خودرو لینک ورودی کاربری ایران خودرو زمان قرعه کشی ایران خودرو اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی را در خبر زیر بخوانید.

 

گروه صنعتی ایران خودرو در یازدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ 3 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند.


گروه صنعتی ایران خودرو در یازدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ 3 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز سه شنبه 23 دی ماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

 

به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.

 

منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

 

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

مشتریان نهایی نیز پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر تعیین خواهند شد. به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت نام در این طرح نیز درنظر گرفته شده است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات دقیق از بخشنامه، به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۹ دی ۹۹

قیمت های درج شده در جدول قیمت امروز خودرو های ایران خودرو ممکن است دارای نوسان ۱۰ درصدی در نمایندگی ها باشد.

 

مدل خودرو قیمت اعلام شده توسط ایران خودرو (تومان) قیمت خودرو در بازار آزاد (تومان)
پژو ۴۰۵ بنزینی GLX ۱۰۱.۲۶۰.۰۰۰ ۱۸۸.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس سال ۱۲۱.۵۴۷.۰۰۰ ۲۱۳.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس tu5 ۱۸۷.۳۰۳.۰۰۰ ۲۳۳.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۱۰.۱۱۱.۰۰۰ ۱۹۹.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۱۲۶.۷۸۹.۰۰۰ ۲۵۸.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۸ —- ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰
سمند ال ایکس ۱۱۶.۷۳۵.۰۰۰ ۱۸۶.۰۰۰.۰۰۰۰
سمند ال ایکس EF7 بنزینی ۱۱۴.۹۶۲.۰۰۰ ۲۰۶.۰۰۰.۰۰۰
سمند سورن ۱۳۱.۶۶۶.۰۰۰ ۲۳۵.۰۰۰.۰۰۰
رانا ۹۳.۱۴۰.۰۰۰ ۲۱۰.۰۰۰.۰۰۰
رانا پلاس ۱۷۹.۵۱۶.۰۰۰ ۲۳۵.۰۰۰.۰۰۰
هایماS7 توربو اتوماتیک ۴۰۵.۵۷۴.۰۰۰ ۷۱۰.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ i دستی ۱۵۹.۸۰۰.۰۰۰ ۲۸۸.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ i اتوماتیک ۱۹۷.۰۵۵.۰۰۰ ۴۱۵.۰۰۰.۰۰۰
دنا ۱۴۹.۹۶۹.۰۰۰ ۲۶۶.۰۰۰.۰۰۰
دنا پلاس – توربو – اتوماتیک —- ۴۳۵.۰۰۰.۰۰۰
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: