صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 20
کد خبر: ۷۴۶۸۷

مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹+فیلم و عکس

مهمان امشب دورهمی مهران مدیری امشب چهارشنبه ۱بهمن ۹۹ مشخص شد. در ادامه بیوگرافی و عکس های مهمان امشب دورهمی را می آوریم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهران مدیری دورهمی را ساخت تا اعضای خانواده‌ها در کنار هم ساعاتی را به خوشی سپری کنند. برنامه پرببینده و جذاب دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد؛ ویژه برنامه دورهمی که آخر هفته‌ها پخش می‌شود از شبکه نسیم توانسته لحظات خوشی را برای مردم ایجاد کند. در ادامه این خبر با ساعت پخش دورهمی و مهمان امشب دورهمی چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ آشنا خواهید شد. در ادامه بیوگرافی و عکس های مهمان امشب دورهمی را می آوریم. 

 

برنامه محبوب و پرطرفدار دورهمی با اجرای زیبای مهران مدیری توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این برنامه هر هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. در ادامه با مهمان امشب برنامه دورهمی امروز  چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ آشنا شوید.


دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن مهراب از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت.



این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده‌است. از آنجا که بین قسمت‌های فصل سوم این سریال وقفه‌ای بوجود آمد و گروهی از بازیگران از آن جدا شدند در پخش جدید که آذر ۹۶ صورت گرفت آن را به عنوان فصل چهارم معرفی میکنند لذا سری پنجم این مجموعه با عنوان فصل چهارم نیز شناخته میشود.


گفتنی است مهران مدیری در هر قسمت از دورهمی میزبان یک بازیگر، خواننده و یا چهره مشهور می‌شود که با پرسیدن سوالات شخصی و چالشی از مهمان برنامه را خیلی جذاب‌تر و دیدنی‌تر کرده است.

 

مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه ۱ بهمن

 

ناهيد اميريان دوبلور پيشكسوت، امشب ساعت ۲۳ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی است.

 



ناهید امیریان گوینده پیشکسوت و دوبلور شخصیت‌هایی خاطره‌انگیز مثل «سندباد»، «هاچ»، «بامزی»، «میشکا» و «خرس مهربون» است.

 

زمان بازپخش دورهمی مهران مدیری


گفتنی است بازپخش برنامه «دورهمی» ساعت ٦، ١١ صبح و ١۷ روز بعد است.

 

بیوگرافی و زندگینامه ناهی امیریان

 

ناهید امیریان متولد ۱۰ آبان ۱۳۳۳ در تهران است و لقب بانوی صدای دوبله ایران را دارد. امیریان در سال ۱۳۳۸ و از سن پنج سالگی توسط پدرش، رضا امیریان، وارد عرصه دوبله شد و گویندگی فیلم را زیر نظر ایرج دوستدار و هوشنگ لطیف‌پور در استودیوهای مولن روژ، شهاب و سایه آغاز کرد. والدین وی هر دو در تئاتر فعالیت داشته و او را از کودکی همراه خود به محل کار می‌بردند.

 

این دوبلور سال ۱۳۶۶ مقیم سوئد شد تا در کنار فرزندانش باشد، اما یک دهه بعد به ایران بازگشت و فعالیت‌اش در عرصه را دوبله از سر گرفت. امیریان در تئاتر نیز فعال بوده و تاکنون توانسته در اجراهای مطرحی با چهره‌هایی همچون علی نصیریان هم‌بازی شود.

 

 

امیریان تاکنون نقش‌های مهم بسیاری را دوبله کرده است که در بین آن‌ها می‌توان به این آثار اشاره کرد: در فیلم‌های الیور توئیست به‌جای الیور (جان هاوارد دیویس)، اشک‌ها و لبخندها به‌جای گرتِل (کیم کاراث)، جن‌گیر به‌جای ریگن (لیندا بلر)، دختر خداحافظی به‌جای لوسی (کویین کامینگز)، کریمر علیه کریمر به‌جای بیلی کریمر (جاستین هنری)، قهرمان به‌جای تی‌جی (ریکی شرودر)، سریال خانه کوچک به‌جای لورا اینگلز (ملیسا گیلبرت)، در پویانمایی‌های کلاسیک والت دیزنی بمانند کتاب جنگل (به‌جای موگلی)، گربه‌های اشرافی، رابین هود، پینوکیو، و غیره.

 

او همچنین دوبلور شخصیت‌های ماندگاری همچون بامزی، سندباد و هانا بوده است.

 

در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان بزرگداشتی برای این شخصیت مهم دوبله ایران برگزار شد. فیلم «ستاره ناهید» نیز از زندگی این پیشکسوت صدای ایران ساخته شده است.

 

 

گفتنی است، بازپخش برنامه دورهمی با حضور ناهید امیریان فردا (پنجشنبه دوم بهمن‌ماه) ساعت ۱۱ و ۱۷ روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: