صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۱:۴۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 30
کد خبر: ۷۵۷۴۷

شنیده شدن صدای آژیر خطر در غرب تهران + علت ماجرا و فیلم

شنیده شدن صدای آژیر در غرب تهران خبری است که در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش راهبرد معاصر و به گزارش کاربران شبکه‌های اجتماعی و به نقل از جماران، امشب در برخی مناطق غرب تهران، صدای آژیر خطر شنیده شده است.

اطلاعات اولیه و تایید نشده حاکی از آن است که مشکل فنی هواپیمای A321-271NX ایرلاین ترکیش‌ایر بر فراز مناطق غربی تهران و احتمال سقوط علت فعال شدن آژیر هشدار بوده است.برخی منابع مدعی شدند صدای آژیر خطر تهران به علت باز نشدن چرخ‌های هواپیمای ترکیه و‌ ورود به منطقه ممنوعه بوده است!

 

علت ماجرا از زبان معاون امنیتی استاندار تهران

معاون امنیتی استانداری تهران گفت: اختلال در سیستم صوتی یکی از سازمان‌ها علت شنیده شدن صدای غرب تهران بوده است.

 حمید رضا گودرزی در گفت وگو با ایسنا در تشریح انتشار اخباری مبنی بر شنیده شدن صدایی همانند آژیر در غرب تهران که در برخی رسانه ها منتشر شده است، گفت: سیستم صوتی یکی از سازمان ها در شهرک آزمایش دچار اختلال شده که همین موضوع موجب شنیده شدن این صدا در آن منطقه شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیز این سیستم صوتی خاموش شده است.

به گزارش ایسنا، ساعتی پیش، اخبار و ویدیوهایی مبنی بر شنیده شدن صدای آژیر در غرب تهران منتشر شد.

 

تکذیب سقوط هواپیمای مسافربری در فرودگاه امام خمینی

مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی شایعه سقوط هواپیمای ترکیش ایر را تکذیب کرد.

در پی بروز شایعاتی مبنی بر احتمال سقوط هواپیمای مسافربری ترکیش ایر در حوالی فرودگاه امام خمینی، رضا حسینی مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در این باره به ایسنا گفت این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و خلبان این شرکت هواپیمایی تصمیم به فرود نیامدن در این شرایط جوی نامساعد گرفته است.

وی افزود: در چنین شرایطی تنها خلبان است که می تواند بر اساس قانون تصمیم بگیرد که می تواند فرود بیاید یا خیر و به دلیل شرایط جوی نامساعد و وجود ابر های خطرناک CB این خلبان تصمیم گرفته که به سمت باکو برود و اعلام کرد که پس از مساعد شدن آب و هوا دوباره به فرودگاه امام خمینی باز خواهد گشت.

مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ره گفت: پس از فرود نیامدن هواپیمای ترکیش ایر، دیگر پروازها در این فرودگاه به زمین نشستند که می‌توان به  ایران ایر اشاره کرد و لحظاتی دیگر نیز هواپیمای ماهان از استانبول در فرودگاه امام خمینی خواهد نشست.

 

 خبرآنلاین/ خبرفوری/ ایسنا

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: