صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۱۳
  • سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 13 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 31
کد خبر: ۷۵۹۱۰

آخرین وضعیت بورس امروز ۱۲ بهمن ۹۹

شاخص بورس در جریان معاملات امروز 12 بهمن 99 بازار سرمایه با ثبت رشد ۳هزار و ۸۳۹واحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۲۵۰هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در جریان دادوستدهای امروز 12 بهمن بازار سرمایه بیش از 13میلیارد و 207میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 14هزار و 241میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 613هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 3هزار و 839واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 250هزار و 992واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و ملی صنایع مس ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

 

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 241میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 813میلیارد تومان در 578هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 139واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 43واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول و صنعتی مینو شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، سرمایه‎گذاری مالی سپهر صادرات و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند./تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: