صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 31
کد خبر: ۷۵۹۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

جزئیات اینترنت هدیه همراه اول به مناسبت دهه فجر

اپراتور همراه اول به مناسبت دهه فجر به مشترکان خود 3 گیگ اینترنت هدیه می دهد. جزئیات اینترنت هدیه همراه اول به مناسبت دهه فجر را در این خبر می خوانید.

به گزارش راهبرد معاصر اپراتور همراه اول به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به مشترکان دائمی و اعتباری خود 3 گیگ اینترنت از 12 بهمن تا 22 بهمن هدیه می دهد. جزئیات اینترنت هدیه همراه اول به مناسبت دهه فجر را در این خبر می خوانید.

مشترکان اپراتور اول تلفن‌همراه می‌توانند به‌مناسبت دهه فجر، بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی ویژه محتوای داخلی را به‌صورت رایگان از امروز یکشنبه ١٢ بهمن تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه ٢٢ بهمن‌ماه فعال کنند.

 

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول، با شماره‌گیری کددستوری #67*100* می‌توانند این بسته هدیه اینترنت را برای استفاده از محتوای داخلی فعال کنند.

منظور از محتوای داخلی، لیست پیام رسان‌ها و وب‌سایت‌های منتخب داخلی ارائه شده از سمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

 

فعالسازی هم‌زمان این بسته هدیه با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت، از جمله مزیت‌های آن به شمار می‌رود. صرف‌نظر از زمان فعالسازی بسته، مهلت اعتبار زمانی در نظر گرفته شده برای آن، تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 بهمن است.

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زیبا
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
اینترنت هدیه ی دهه فجر فعال است ولی اصلا کار نمیکند. اینترنت نیست واتساب و اینستا و دیوار را باز نمیکند. شاد هم باز نمیشه
ناشناس
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
نمیشه ازش استفاده کرد
الکیه
REZA
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
کسی فعال نکنه که کلاه گشادی سرش میره. کلاهبرداری شیک و رسمی از سوی همراه اول.