صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 01
کد خبر: ۷۶۰۲۰
در آستانه انتخابات 1400

مصونیت‌بخشی ِ احساسات در «گفتمان انقلاب اسلامی»

لازم است با نشر مواضع، مطالبات انقلابی و ملی و راهکارهای مشخص گفتمان انقلاب اسلامی در برون رفت از مشکلات و بالندگی ایده انقلاب اسلامی در لبیک به امام امت، از احساسات و عواطف پاک ملت مصونیت و پاسداری  گردد و این گفتمان در ماههای آتی فراگیر و با توسعه سواد رسانه ای و توانمندسازی شناختی عمومی، منجر به شکل گیری بصیرت ملی و ندای یکپارچه ملت در انتخابات ۱۴۰۰ و روی کار آمدن دولتی انقلابی گردد.

 

به گزارش راهبرد معاصر؛ پدیده احساسات، عواطف و هیجانات اجتماعی یکی از عوامل ایجاد کننده فرصتها و تهدیدات اجتماعی می باشد. برای توسعه فرصتهای ناشی از احساسات اجتماعی، لازم است مبنای گفتمانی آن را بسط داد و نیز عقلانیت اجتماعی در پرتو دین با منشا نخبگان را به یاری آن واداشت. دو بال احساس و عقلانیت در پرتو انوار شرع، میتواند نجات دهنده جامعه اسلامی، از تهدیدات و خلق فرصتها در آزمون ها و میثاق های اجتماعی باشد.

 

انگاره های‌‌ ایجابی به همراه مصادیق عینی همچون عزت ملی، اقتدار ملی، پیشرفت ملی، عدالت و مبارزه با فساد و ... در کنار ارائه راهکارهای کارآمد و انقلابی مشخص، لازم است در چند ماه آتی تا دوران انتخاب تاریخی ملت ایران در سال ۱۴۰۰، با ملاحظه اولویتها و هجمه های گفتمانی، نشر داده شود تا مجددا عده ای همسو با خواست دشمنان، با جنگ روانی و سوء استفاده از سلبریتی ها و به اصطلاح مهندسی افکار عمومی با خلق توهماتی مانند دیوارکشی در پیاده روها، حل مشکلات تحریم در تعامل با کدخدا و ... ، از احساسات عمومی مردم در جهت تحمیل کاندیداهای ناکارآمد، منفور، مغایر با خواست عموم مردم و نیز گفتمان انقلاب اسلامی سوء استفاده ننمایند و مجددا ۸ سال حسرت ملی، سوء مدیریت، حقارت ملی، فقر عمومی، ناامیدی اجتماعی، شادکامی دشمنان ملت و ضربه به مشروعیت و کارآمدی نظام اسلامی را بر ما غالب نکنند.

 

 لذا لازم است با نشر مواضع، مطالبات انقلابی و ملی و راهکارهای مشخص گفتمان انقلاب اسلامی در برون رفت از مشکلات و بالندگی ایده انقلاب اسلامی در لبیک به امام امت، از احساسات و عواطف پاک ملت مصونیت و پاسداری  گردد و این گفتمان در ماههای آتی فراگیر و با توسعه سواد رسانه ای و توانمندسازی شناختی عمومی، منجر به شکل گیری بصیرت ملی و ندای یکپارچه ملت در انتخابات ۱۴۰۰ و روی کار آمدن دولتی انقلابی گردد.

 

البته این دولت انقلابی منصوب ملت انقلابی ایران اسلامی خواهد بود که توفیق رفع موانع بازدارنده، حرکت در مسیر گام دوم انقلاب، ساخت تمدن اسلامی و بسترسازی برای ظهور خورشید ولایت عظمیٰ(ارواحنافداه) را پیدا خواهد نمود. انشالله

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: