صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۷:۳۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 06
کد خبر: ۷۶۴۸۸
راهبرد معاصر بررسی می کند:

صیانت و تداوم فتح الفتوح انقلاب اسلامی

تضمین کننده انقلاب و تحقق تمدن اسلامی دو موتور محرکه شامل گماردن کارگزاران انقلابی در مسئولیتهای نظام مقدس اسلامی و نیز تربیت جوانان انقلابی، برای تداوم این مسیر در آینده، می باشد. البته پدیداری دومین عامل منوط به تحقق اولین عامل می باشد.

 

به گزارش راهبرد معاصر؛  امام خمینی (ره) بعد از عملیات طریق القدس در آزادسازی شهر بستان، تجلی‌گاه بارز حضور نیروهای مردمی، در جبهه‌های جنگ بود، میفرمایند: آنچه برای اینجانب غرورانگیز و افتخارآفرین است، روحیه بزرگ و قلوب سرشار از ایمان و اخلاص و روح شهادت‌طلبی این عزیزان که سربازان حقیقی ولی‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه هستند، می‌باشد و این است فتح ‌الفتوح.

 

 اگر انقلاب اسلامی پیروز شد، در دفاع مقدس با موفقیت همراه شد و بیش از ۴ دهه هم در مقابل نظام سلطه در جهان ایستاده و هم به ساخت تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور خورشید عظمای ولایت است، همه به برکت تحول و انقلاب درونی امت پیشتاز و ظهور فتح الفتوح های انقلاب بوده و خواهد بود.

 

مربی پرورش این فتح الفتوح های انقلاب، ولی و امام جامعه است. شرایط زمان و مکان به عنوان بسترهای این فرایند، قابل توجه است. تحول و انقلاب درونی عمومی، اولا نیازمند یقظه و بیداری اجتماعی، ثانیا حضور شجاعانه و قهرمانانه در میدانهای جهاد و شهادت مقابل مستکبرین و ثالثا عزم جدی در نصرت دین الهی و حاکمیت ارزشهای اسلامی است.

 

 لذا تضمین کننده انقلاب و تحقق تمدن اسلامی دو موتور محرکه شامل گماردن کارگزاران انقلابی در مسئولیتهای نظام مقدس اسلامی و نیز تربیت جوانان انقلابی، برای تداوم این مسیر در آینده، می باشد. البته پدیداری دومین عامل منوط به تحقق اولین عامل می باشد.

 

پس ای ملت انقلابی و یادگاران حماسه بزرگ بهمن ۵۷ که اکنون سالروز چهل و دومین سال پیروزی آن است و ای یاوران جهادی در حماسه های بزرگ دفاع مقدس و مدافعین حرم و ای یاری دهندگان دین خداوند و اولیای خاص او و لبیک گویان به ندای هل من ناصر ام الائمه الاطهار و المومنین حضرت فاطمه الزهرا(س) در یاری امیرالمومنین(ع) و حق و عدل و حکومت اسلامی که اکنون سالروز فرخنده میلادشان است، بیائیم در این ایام فرخنده با میثاق و لبیک مجدد بار دیگر حماسه بیافرینیم و در تضمین تداوم و تعالی انقلاب، هم کارگزاران انقلابی را در مسئولیتها در انتخابات آتی بگماریم و هم نسبت به تربیت نسل انقلابی همت ویژه نماییم. انشالله

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: